Biografia di Oleg Basilashvili


Ogni generazione sapi l'attore Oleg Basilashvili. Bioluggìa Basilashvili hà una gran numaru di rolu interessanti è memorable. Per quarcunu hè Woland, da u immortale "Maestru è Margarita". Qualchissia u ricurdeghja, cum'è Samokhvalov in u "Novu serviziu di serviziu". Arcuni fanni di stu attore, cun piacè rivista di sta foto "Nantu à u pussessu hussar, dì una parolla". Ma, quantu era, a biografia di Oleg hè chjucchjata di boni richi in films chì quasi tutti si ricurdaru. Basilashvili hè un veru talentu, chì si manifisteghja in tutti i so roles, in u teatru è in u cinema. Biografia di Oleg Basilashvili nni rici na persona interessanti è multifaceted. In a biografia di Oleg Basilashvili, ci sò parechje fattura chì confirmenu a so eccentricità è a capacità di ottene l'ugettivi ch'eddu hà stallatu. Per Oleg, u teatru era sempre u sognu stimatu, chì ellu hà fattu so ghjustu da u nascita. Basilashvili hà sempri vulutu stand on stage in front of the audience. A so biografia ci conta di un omu chì, pocu à pocu, ma cunfidendu, andò à ciò ch'ellu hà sunnutu. Oleg, cum'è qualsiasi omu, avia i so alti. In ogni casu, Basilashvili hà sempri trova a forza per avanzarà, per fà i roles chì parechji sònii è genetichi di traduce in realtà. A so biografia hè a storia di un artistu veru, chì era, hè è serà.

A zitella in a famiglia di l'intelettuali.

U vintisimu seculu di settembre di u 1934, Oleg hè natu. A so famiglia era un mudellu di intelligenza. Oleg mamma hà ricivutu u dutturatu in filologia. A strada, hè ella, Irina Ilyinskaya hè l'autore di u "Diccionario di l'Lingua di Pushkin". In quantu u patri di Oleg, Valerianu, hà servitu com'è direttore di u Politècnicu di Mosca. Si avemu parlatu di l'antenati di Basilashvili, u so avianu in a linea di Papa era un campagnolu di u georgiu corruni, ma u papu di a mamma hà fattu famosa per a custruisce un tempiu. Hè un omu chì s'hè graduatu da un seminariu theologicu, era veramenti un architettu di Diu, in ogni sensu di a parolla.

U monicu magicu di u Teatro Artu di Mosca.

Oleg sempre hà sunnutu di ghjucà in u teatru. E ùn hà attrautu micca chì i artisti sò bellissima vistimenti è ponu reincarnate in roli differenti. Basilashvili hà vistu u modu à altri mondi in u teatru. Inoltre, un teatru per ellu era u Teatro Art di Moscou. U zitellu criscenu in Mosca, è a so zitiddina era a più cumuna. In a vita di Oleg, sicuru, ci era una rutina. E ellu, cum'è qualsiasi ghjovanu criaturu, vulia vede qualcosa inusual, fabulosa, special. Era questa Oleg puderia fà l'Art Théâtre. Quandu vidia a produzzione di l'Avventu Azzurru o A Tres Sisteri, caira in un altru tempu, in un altru mondu. E questu inspiru è hà furtificatu u so desideriu di diventà un artista. Inoltre, e scienze exacti ùn sò micca datu à Oleg. In matematica, ùn pudia micca esse facili, è ci era prublemi cù altre subject. Ma u travagliu di l'attore hè ideale per ellu in ogni sensu. Per quessa, quandu era u tempu di scelta una istituzione educazione in u quale hà scopu di studià dopu à a scola, Oleg hà abbandunatu per andà à u Teatro Art di Moscou, o più bien, à l'Art School di Teatro di Mosca. Hè successu l'esame è hà avutu à u cursu di Pavel Massalsky. Hè devi esse attuali chì, cumu cun ellu, si sò studiati ghjovani ghjovani, chì anu avutu veramente un attori famosos. Ancu tra Tatiana Doronina, Mikhail Kozakov, Yevgeny Evstigneev.

Duranti i so studii, Oleg hè stata cunsiderata unu di i figlioli più belli, intelligenti è intelligenti. Questu hè chì aiutò à a difficultà - per fà u core di Tatyana Doronina. Sta picciuttedda era bella è orgogliu. Parechji picciotti pruvò à reachu à u core, ma nimu hà fattu. Ma Oleg pudia funnassi u ghjacciu. Tatyana cagiunatu cun ellu, hà iniziatu un rumanzu violentu, chì si finita in un vutu in 1955. Eppuru ùn anu micca ceccheri, vestiti è cerimonii, i ghjovani eranu infinitamente felice solu per chì si trovanu unu di l'altri in questa vita. Tutti l'amichi hàvenu vistu cumu si prisentanu l'ochji in quandu Oleg è Tanya eranu cunghjunghjenu quandu elli stanu à sente cun amare.

A strada di u stadiu teatru.

In u 1956, Oleg è Tatiana finiscinu i so studii. Hè nutate chì, in quellu tempu, Tatyana hà digià statu dichjaratu cum'è attrice teatrale. Dunque, era invitatu à travaglià nantu à u palcuscenu di parechji tiatru. Ma l'affari di Oleg hà agisce. Pudava solu à u Stalingrad Drama Teatru. Dopu ad avè sapemu di questu, Doronina hà fattu una manu nantu à tutte e proposthe è partissi cù u so maritu. Tuttavia, ùn stà micca longu in Stalingrad, perchè nimu li dete micca roli normalisé. In cunziguenza, a coppiu si n'andò in Leningrad. Un pocu tempu, a carriera di l'attori ùn anu sviluppatu, è poi, Georgiy Tovstonogov invitò Tatiana à a BDT. E hà dettu chì si andava da travaglià solu cù u so maritu, è perchè u ghjocanu un rolu in a prima pruduzione. Hà sorinenti, George accunsenu. So Tatiana hà influinzatu u destinu di u so maritu. Hè assai aghjenti per ella è apprezzé a so mòglia. Ma, in u tempu, ella, una ragazza simplicità è piacevule, hà cuminciatu à cambià. Vuit anni dopu a coppiu separa. Oleg hà dettu chì ùn l'hà amatu micca solu per a bellezza, ma sò assai ligati, una cosa sia assai. È solu dopu u divorziu, s'hè rializatu chì era questu sensu chì l'hà oppressu. Dunque, Basilashvili era felice cù Tatyana hà scrittu per u divorziu. Allora Oleg s'hè maritatu una ghjurnalista di Mosca Galina Mshanskaya. Vistu in un u matrimoniu felici. Oleg è Galina sò duie figliole chì anu seguitu à i passi di a so mamma.

Se parlebbe nantu à a carriera di Oleg, in u teatru hà sappiutu ottene l'altura. E all thanks to the amazing ability to reincarnate. Basilashvili hà ghjucatu assai varietà è diverse roles. Ma, sicuru, Basilashvili ùn hè micca solu un attore di u tiatru. Hà succorsu ancu assai in u cinema. E Danelia è Ryazanov hà fattu esse u so rolu più bellu. Hè ringraziatu à questi direttori chì l'attuali hè statu u favore di u publicu. Quale hè à questu ghjornu. Nta l'ùltimi anni, cuntinua a rinuncia attivamente è ripiglianza nantu à u palcuscenicu di u teatru. I so roles sò diversità cum'è prima. L'età per sta persona ùn hè micca un travagliu. Stà u stessu ironicu, ligeramenti aliatuatu, peculiar è unicu. Ogni u so travagliu hè una verra capedda di maestru è una manifestazione di ciò chì significa u veru modu.