U ghjocu di Natale si sana cù i so mani: e belli di Natale fatti di carta è filu

Cansu di a monotunia di i ghjoculi di Natale? Hè un modu immillorable hè di fà i boli d'annu cù i vostri mani. Ci sò molti materieali è tecniche di esicuzzioni. Avemu suggerutu cumincià cù un sèmplice simplice è fà e vostre manu e bundenze di Natale fatti di filamenti è di carta.

Palazzi di Natale di filu - struzzioni urdinamentu

I giovani fatti di filamenti sò fatturi più faciuli d'quarchi cosa prima. Grazie à l'usu di i palloncini, sò assai gustosu è aria. È cun una certa habilità è a spirienza, pò ancu fà bundai d'annu di filamenti cù i ghjucari à l'internu.

I materiali necessarii:

Staghjoni basica:

  1. Per principià, fremu acqua in u tazzu è diluce u PVA cola in i proporzioni unu à unu. Stir well until completely dissolved.

    A nota! Certi corsi nun ricanuscienu aghjunghjendu acqua, avutri cunsiglienu. A pratica hà dimustratu chì l'adesivi diluitu hè bonu per filamenti finici, è di spingi (filamenti di colu, di filu) sò più impregnati di una solu di liquid.
  2. Inflatu a bola è ne ligà bè. Guariscemu a quantità appricicatu di filamenti - per questu averebbiitu cù un filu finitu. Allora accumpèvule u filu in un tavolo finu à ch'ella hè tutta pienu.

    A nota! Tali bondi per l'annu novu da u filatu pò esse fattu di qualsiasi grandore, secondu u globu. Se ùn hè micca una forma ronda (per esempiu, in forma di un core), pudete fà altre ghjocu interessante di l'annu nantu à l'arburiu di Natale. Per esempiu, tritughjendu una finestra di una bola, pudete mette in tuttu a cumpusizioni. O previ limosina un ghjocu petite in a bola, chì, dopu à u scupperà è sguardu da u ballu, resta in u ballu di filamenti.
  3. Dopu cuminciendu da a cuda, avemu principiatu a ricerca a bola in un filu in tutte e direzzione ferma, ma ùn l'hà avutu.

  4. Scurparemu a fini di u filu sottu à e bobbi. Versu a cuda, hà attaccatu a corda è secca in una forma suspesa, mette u foglia sottu à a so tinta. A catuzzi s'assicla di dui ghjorni, pudete sculacciate seccu, ma hè più affidatu. Mentri i filamenti ùn sò micca sicondu - sò suciuti, ma in a forma finita sò acquistati un bastimentu abbastanti.

  5. Puderaghju punente a bola cù l'agulla è tira fora da a punta di a "bola" per unu di i buchi. Utilizendu un termo-gun, guariscernamu un ciclo per u ballu da a cinta è, se vulete, l'aghjustassi cù una fiore.

  6. In a circunferenza, ci cugghiannu i punteddi, è nantu addu - petite rosati.

  7. Ancu ci niginu i ciuri in u tazzulatu, attacheti à u mità di stingiali.

  8. In più, pudete fà e vostre propria manu un boli d'annu fragrant. Per fà questu, avete bisognu à cola in u quadru di filamenti cun cafè, fagioli è d'altri spezii aromatiques (anisi, cannella, cardamom, etc. à u vostru piace).

  9. Allora facemu un ciclo è aghjunghje un arcu dicurativu da u cordone cù una termo-pistola.

    Impurtante! Dopu à u travagliu cù silicone calza, ci sò "fille". Anu deve esse sbulitatu à a fine di u travagliu, per dà u pruduttu finitu in una api sculpita.
  10. L'arcu hè impauritu cù cafè. Tale una bola di filamenti addiscrittu ogni alivu è ùn perderà u so aroma per un bellu tempu.

Pane d'annu di carta cù i vostri mani - struzzioni urdinamentu

Una altra manera di decorate una bellezza di u bosque hè l'arburiu di Natale bundanza di carta, chì pò ancu esse fatta in casa. Pane di ballerà pò esse aperta, di figuri geomtrici attraversati, in a tècnica di origami 3D, è ancu tela. Questa classa maestra vi diciarà cumu fà una bola di u biancu di carta.

I materiali necessarii:

Staghjoni basica:

  1. Prima hè bisognu di stampà un mudellu à l'impresora, à traversu quale aghjustemu e dettagli - stiglii è circondi.

  2. I raghji stati cun quanti sò inturniatu à un cercolu in a forma di rai (ùn deve esse 10 piezi). Pudemu u "sun" di parechji culori unu à l'altru (ispìritu!) È cumincià à torce a tezza trà l'altri.

  3. Avemu sempre a tene, chì formanu a forma redondeada di u futuru bulu. Per rimpiazzà, pudete aduprà persone di robba.

  4. I fini di i bandi sò culligati è fasgiulati cù l'aiutu di un terzu cerculu. Avemu aspittatu finu à chì tuttu hè seccu, perchè chì u tissu ùn manca.

  5. Guariscenu un cordone di satinu (o cinta) di a durazione necessaria à unu di i "polis" di a nostra bola.