Ricordu Folkali - cumu per fughje?

In u nostru articulu "Ricordi folki - cumu per esse tedescu", vi diceremu chì rimedii tradiziunali aiuta à fughje. Da un fumadoru hè più anziane, cusì hè più forte è più difficili per ellu à parte cù u so cigarette. È certi rimedii tradiziunali ùn anu micca libbiratu di un ubisognu, un avvocatu integratu di stu prublema aiutà. Avemu bisognu boni razze per falla u fume.

Da a casa duvete bisognu à sguassà articuli chì reminiscenu di fumà: cigarette lighters, cenicchi. Da a nicotina avete aiutu à superà a dependenza di i prudutti chì seguenu l'acidu nicotinicu: u pane, mani, fagioli, fagioli, chicchi, ova è patate.

Se ci hè un forte disprezzione di fuma, pruvendemu di lavà a bocca cù l'infuzione d'arbe: pigliate una cullizzioni di raghja machata di ara è aghjunghje cù duie cullen di teppa di menta. Cumpliremos di sta mezchemu in un termu, l'imbrate cun vittura d'acqua furiu è insistemu à una ora, da avemu da filtrà.

Quandu sguassate a dependenza di a nicotina di l'infuzione di cereali: aghjustemu 100 grammi di milla, cento, civili è cente. Rete cun un litru di acqua è fervente durante 10 minuti. Allora aghjunghemu l'infuzione in u termu, teniteu per un ghjornu è l'infine. Pigliemu una mezza vittura d'infuzione, trè à cinque volte di ghjornu.

E persone chì anu persu i sò cigarettes soli, dormenu malamenti, diventanu irritabili. Per rinfurzà u scheligante, cumu reduci tutti i sintomi disgrazzii, avete aiutu l'infuzione d'erbe. Si mischjà in e sti pruporzioni: stagione mirtusa, fiori di chanzo, fi lente, frutta di cuminu, razzi valeriana machata. Una culloca di sta cullizzioni sera squadra di a mezza litru di acqua fogera, insistemu da dui à trè ore, da avemu da filtrà. In un vintu di infuzione, aghjunghje una cucurrucina di u meli, è pigliate duie volte à u ghjornu, 1 ora prima di pranzi.

Fumatore
Serà aiutu à superà u desideriu di arrugarà nantu à un cigarette, assai pianti. Questa hè a parti supirficiali di u milfoil, e fogli di l'eucalyptus, a radica di l'aura. Quandu u desideriu di fuma un cigarette hè simpricimenti insupportable, pò distraisce un pianu grapigghiati di semen piatto, sò sempre a manu. Masticarii i zoni serebbe aiutà à trattà di l'addiccioni nicotine, basta ch'è avete decisatu à finisce stu usu hà preghjudiziu.

Abbandunà u fume hè faciule
Per fà fumà, hè necessariu chì era u scopu di u fumadoru stessu.
Ciò chì hè necessariu per questu?
"Vinemu quì u tabacco per un ghjornu vicinu à u sulphate di coure". Quandu fumà un cigarette, si disgrazia.

- Pigliate una colazione di avena è l'avemu da cumprà cù 2 vetri di l'acqua da a sera. In a matina chiancugghi 10 minuti, insistemu 45 minuti, avemu filtratu, è avemu a vìviri, cum'è tè. Questa ferramenta pò represse l'addiction à u tabacco.

- Se ci hè un desideriu di fumà, abbiamoci un pezzu di a radicali di u calamiu, un pezzu di una vaina di acacia spinosa, un vurpi di ciliegia, un pezzu di ananas di canna.

"Pigliate a bubbleta da u Validol". Ùn avemu micca lavatu u vial, aduremu quarchi putti di a medicina. Agghioramu un cigarette è lasciate u fumu in un vial, appughjatu fermu cù a so tapa. In una burbuletta nantu à i muri una forma di strisciante urientale (da una mistura di fumu di tabacco e validol). In un paru di ghjorni u prucedimentu ripetiremu. Portemu stu bulu cù noi, quandu avemu vulete fumà, apre a buttiglia è l'oleja. Sò vulete fumà.

Pudete reducirà u craving for smoking cù un maschile simplice à u minimu. U massaggio pò esse fattu in ogni postu - ghjittata in casa, sia à a pusizione. A cundizione prima hè chì nunda ùn distraisce micca, è chì site tranquillate.

Pigliate è senti cù u dettu indumentu una depressione petite, chì si trova in u centru di u collu sottu a glàndula tiroidea, circa trè dettani da i clavici. Questu puntu u chjamanu «hub-ex». Sè avemu dicu stu puntu, ci sarà u dolore, dopu avemu truvatu stu puntu. Allora si traballanu annantu à questu puntu, aiuta per aiutu à trattà a dependenza da u tabacco, è ancu cù dispresia, cù una tezza, chì spessu succidevi cù quelli chì ùn si sò di vede. L'organettu di l'ex fumadoru, cusì, prova, per esse ridutu di e sustanzius dannusu accumulate.

Quandu vulete fume, fate un puntu puntuale nantu à a punta di u dettu indice. Da questu puntu, ùn sprime micca di u dettu, è facemu movimenti circusgiuli, impastu leggeru è cambià a pelle, in un ritmu, duie volte per u sicondu. A durazione di un maschile cusì hè un minutu.

Dopu u massaggio di questu puntu, u "hub-ex" muzzica a punta di a lingua cù i denti, circa vinti seconde. Questu esercitivu aiuta à copre, ancu cù sedienti.

Quandu una persona voli fume, e so mani sferisce per un cigarette. Hè com'è un rifare cunfittechante, un fumadoru deve bisognu di mantene a sse in e so mani dopu à un certu tempu. Cumpigliemu e mani in qualchì exerciziu utile.

Serà bellu di tuccallu cù dete, rotulu in i palme, i "boli di sanità" chinesi, o un paru di nocci. "Scola di sanità" chinesa pò cumprà in a buttiglia di souvenirs. Pudete venerà è di lignu, ogni pilone. Pruvate tuccà dui pilami cù i vostri ditti, prima cun una banda, è dopu cù l'altru. Allora l'arragghianu, si ci spremu trà e palme.

Allora aghjustemu u polu di i vostri mani unu à un momentu. Amegghianu u "cuscinettu" in u palme, prima à a base di u magu, po in u massaggio da a base di u unghje. Dopu a massa, fate trimiglià e to palme. I medichi di l'Anticu Orienti dicenu chì u polu hè cunnisciutu cù u sistema respiratorju tutale è cù a salute pulmonale.

Pudite fumà
Pigliate 200 grammi di farina di farina, fate mette u focu in una pienza. Rinfria u prugettu cù acqua fridda, bisognu di quattru litri. Lasciate u cuntenutu di a panu per quattru settimati à macerà u rump. Quandu u fogghiu avutru reduci u calore, è per impedisce pericienta di coccia di una ora, a tapa sarà cresciuta per sguassà e catene in a panetta. U brou chì hè fruttu hè fretu è, senza filtre, vi sparghjerà in un vasu di 3 litri, è poi poverà u caldo in a fria. Pigliemu 100 grammi 3 volte à ghjornu per una ora prima di pranzi o una ora dopu di manghjà.

U cursu di trattamentu - 1 annu, è se nun aiuta, avete bisognu di ripetiri lu cursu di trattamentu. Questa ricetta pò esse usata, è cridite à mè, vi serà successu. Perchè u brou cusì hè capaci di influenzà. A cosa hè chì u cumpurtamentu biochimica di a farina di u pane di farina cù u corpu umanu, è in seguita, a dependenza da a nicotina hè debilitata. Hè impurtante chì u fumatore realizeghja l'impurtanza di sta prucedura. Da u tabacco ch'ellu duverebbe rifiate deliberatamenti, più una decuccionu è u successu serà furnitu per voi. Per u gustu, pudete aghjunghje à ogni ghjornu una cullizzioni di zuccheru o di meli, ùn ci sarà micca dannu. Avete bisognu di trè volte à u ghjornu per purtà 200 grammi di farina di farinaghju, cun avessi da fogghiate da salvezza l'espuma, o puderete sprezzà a stufa.

Avà sapete, rimedii tradiziunali, cumu per quellu di fumà. Segui cunsiglii simpatici è forsi, tuttu sera ghjuntu, è pò esse tedesciete.