Rispunsabilità trà u so babbu è ghjuvanu ghjovanu

Per una certa raggiuni, a rilazioni trà un sughjettu è una ghjovana figlia hà rariamente citenu. Probabilmente, perchè u babbu è a ziaglu ùn sò nunda da u cumunu.

Sì, ancu e scrive nantu à questu sughjettu ùn compite, in contattu di belli cù a so mamma è u so-ghjuridica.

Forsi, perchè e rilazioni trà u figliola è u so patrone sò spessu formati neutrali o benevolentemente.


In Russia, u babbu ellu stessu u figliolu di a so sposa, hè questu quì, per a strada, a so mamma hà micca trattatu a soia; a persona principale in a casa era un omu. L'omu principale resta in Russia muderna. In u Ucrania, un altru tipu di relazioni familiale: a dominanza di u principiu femminiu hè oblicu, chì hè prova ancu di u folkloru. A noi a donna cagiunata più spessu, per quessa, è e cunflitti trà donne di parechje generazione sò più. A so mamma hè preuggettata in quantu à a so figliola, postu chì trattà u so figliolu in modu specialu (cum'è u so babbu à a so figliola). E prubabilmente, u maritu adopta più com'è u partitu di a mòglia in cunflittu cù a fille?


In a relazione trà un sughjettu è una ghjovana figlia, hè una postu: a patria puderà trattà a zia in parechji casi. U primu - se ellu hè una piccola, pruvate per piace à e so mòglia in tuttu. U secondu - se u so babbu è a so mamma hà bè boni relazioni di partinariatu, è a leia di ghjocu cuntene l'interessi di i so legami. Allora u babbu in lege, sicuru, prutege u so preziosu da l'invucazione à una donna più jove.

Se u so figliolu hè attatu à a figliola, ma ùn si pò permette micca stu penseru in a cuscenza, perchè sti relazioni sò tabulistati da a sociezione com un incestu indice - l'attrazione subconsciousu serà manifestazione da annunzeriu è furore. Spécialmente se a filla di a so lege pruvucà l'interessu di u so babbu. Molte ghjovani donne ùn pensate micca chì u babbu in lege hè ancu un omu, è curri da l'abitudine à u bagnu in un vestitu chjardu cù u corpu nùmeru. Se una ghjovana moglie ùn hà micca un patri (i parenti sò divorziati o u babbu hè mortu longu), circundà in ellu, è inconsciente si seduce cum'è assai fuglietti cù u papa.


Hà cunnisciutu di u so intaressu è ùn ammuccià a rilazioni trà u so babbu è a ghjovana ghjurnata. Sì, ancu questu, è micca cusì rara. Cum'è una terapeuta di a famiglia sistèmica, vogliu sullivati ​​chì sta situazione pò esce da esse solu in certi cundizioni chì anu sviluppatu in u sistema di famiglia, chì cumprendi una petite famiglia di i ghjovani è di u gruppu famigliale tutale. Da chì u so babbu è a so mamma hà intrattu cù l'altri tutti l'anni di a so vita, cumu si avianu a crisa di a famiglia (a nascita di un figliolu, a so socializazione, u periodu di pubertà, u "volu da u nidu"), chì sentimenti sentenu quandu eranu abbandunati solu cù l'altri u figliolu grown up. Di tuttu questu questu depende chì un patrone puderà pruvà una figliola l'interessu di un omu è ogni rapportu d'amori trà u so babbu è una ghjovana ghjurnata.

Se un babbu è una mamma hà avutu boni relazioni di sughjettu, s'ellu accetta sicilianu anziane anzeddu, hè improbabile chì era purtatu da a so figliola. A ghjustu, sunnannu pi scappari di l'abbraccio forte di a mulluttiva manipulatrice, ponu ochju nantu à a figliola solu da un sensu di prutesta.


Inoltre , hè impurtante quale u stadiu di a vita hè l'omu stessu. Avà hà prubbintatu di una crisa di media vita, è, possibbilmente, hè parti di a menopause di l'omi - tutta di u tipu di a so sexualità, prima o tardu di maturazione. Climax hè una diminuzione di a putenza?

Non solu è micca una diminuzione di a putenza, cum'è una crisi esistenziale, a realizazione chì a vieja età ùn hè micca solu, da a morte. Eppo suppostite chì un sogni hè di giugno sempre cunghjunghje, chì significa chì hà bisognu à pruvà à sè stessu è à l'altri (ancu u so figliolu) chì ellu ferma nantu à u capu!

Ci hè un elementu di cuncurrenza cù u figliolu in questa situazione? Di sicuru. Per una banda, u babbu vedi u figliolu cum'è continuation d'ellu stessu è pensa: postu chì u mo figliolu sceglie questa donna, ci hè quarchi cosa in ella. A diversità di a so mamma, hà capaci di apprezzà no solu u talentu culinari è ecunomicu di a filaria, ma ancu e so qualità feminina. Inoltre, i genitori sò inclinati per prughjettà i so cumpagni di sogni, una vita micca realizata, à i zitelli. Guarda a so figliola è pensa: avete vogliu avè a so mòglia? O quellu chì a so mòglia era cum'è quella, ma circa 30 anni fà ... Ci hè vicinu à penseri perikuli è di qualsiasi rilazioni trà u so babbu è una ghjovana figlia. Ma ùn hè micca u so babbu spavintatu da a sma chì evidenza d'incestu in questa situazione? Tuttu ciò chì relates à relazioni sessuale cun parienti vicini (a fille hè quasi una figliola) hè un tabùtu riguardu in a sucità!


Inoltre , in parechji paesi, ci sò e leii currispundenti di a relazione trà u so babbu è di una ghjovana figlia. Per esempiu, in u Gran Bretagna, i casti trà una donna è u so anzianu babbu sò legalment prohibiti, mentri l'ex-maritu hè vivu. U stissu scrittu à i matrimonii trà l'anzianu iennu è a so mamma. Ma pocu tempu una paria, un omu di 60 anni è u so anzianu di 40 anni, in a so vuluntà di marità, eranu persistenti ch'elli ghjunghjenu à u tribunal di Strasburgu è utteniu permessu di spusà. U mo figliolu ùn hè micca travagliatu cù sta donna, ma u mo babbu è era bella. A strada, stu casu illustrà una situazione tali, quandu a filare hè ghjunta à u babbu. Un ghjovanu hè solu una prumessa, un saccu di un omu, mentri u prossimu di ellu hè un omu ben formatu è sapienti chì sà ciò chì vole di una donna è di a vita. Nantu à questu tema hè una maraviglia di u filmu "Damage" cù Juliette Binoche in u rolu principali - da a passioni chì hà incubatu u puliticu d'altitudine di età di età è a sposa di u so figliolu. In seguita di parechje cose.


Prima chì a passione sessuale è a relazione trà u so babbu è una ghjovana ghjilla (ancu potenziale) pò esse spiunata è manifesta micca solu per una persona di cultura bassa. Un omu d'età di mediu, purtatu da i so sentimenti, hè capaci, cù tutte e pruibbii è taburi, di dicenu: "U mo figliolu hè ghjustu, avà hà tutte ciò chì davanti à ellu. A mo vita hà digià impiccata. Avà ad avè amatu è vogliu avè rializatu u mo amuri. Questa hè a mo vita, è nimu m'hà impeditu di vive l'esse manera quì.

Siconda, hè nantu à cumu si idealizheghja i nostri genitori. Perchè u so figliolu, l'attu di u so babbu era quarchi incredibile, hà sappiutu u scundiscenu è, incapaci di soprappi u discepimentu in l'ideale, si suicidiu. Avemu sempre à ricurdà chì i genitori sò i stessi persone cum'è noi, anu ancu i so punti debulutichi, è anu ancu capaci di grande passione. Avà hè devenu chì l'anecdotesi nantu à a lejia è u sogni (è, incidentamenti, nantu à a fille è a so mamma) ùn sò micca scritte perchè u tema hè troppu dulce, troppu tabù per riri di.


Ma, prubabilmente , altri versi "suli" di simpatia à i fraternità trà u babbu è a ghjustizia sò ancu pussibuli? Puderanu, per esempiu, possenu interesse cumuni. Mi ricordu di a storia di certi amichi. Quandu u ghjovanu hà cundottatu casa per intruducerà a so famiglia, hà assai piaciuta u mo babbu. Era un omu altamente educatu, un prufissuri, spargugliatu, eternamente in furbuli in i nuvuli. A so moglia cunsacrava in casa, ùn hà micca avutu un intellectu elevatu, è ùn hà micca attentatu à ciò chì s'assumiglia.

Ùn hè maravillatu chì u prufissori piace à u ghjovanu, bella, è, più impurtante, intelligente, chjama. S'assittava di ori in u salottu è discututu i prublemi di a mundialisazione, u sviluppu di e culte mundiale - in corta, temi chì u prufissore ùn puderia mai parlà à a so mòglia. Hè ancu annunziatu à u so figliolu chì a zitella era bella, cumpiitu. Pensu chì u ghjovanu paru ùn spunta micca, ma si maritò, a rilazioni cù a figghia di u prufissuri seria ideale, ma a me mamma hà avutu a ghjilosia.

Un altru esempiu. In a famiglia ci hè una "scarsa": patria. Duvitù s'hè divorciatu a so mòglia, cuncurdata rilazioni cù a so mamma (e ora a so mamma vi cù a so figghia, sicura, a so mamma). Cù u so figliolu, sta persona ùn ùn mantene micca rilazioni. Ma un annu, annantu à u ghjornu di a nascita di uzzu, hà sempri apparsu à a porta, vistutu, cù un bouquetu di fiori è un prughjettu di $ 100 in un envelope.

Aia accetta tutti sti rigali, cù u so maritu tutte tutte una besta è dicenu: $ 100 ùn interferiscanu. Pensu chì i mutivi in ​​a relazione trà u so babbu è a ghjovanu figliola sò mischiati: ùn hè un desideriu annunzià tutte e mio parenti, è a cuncurrenza cù u mo figliolu, è, possibbilmente simpatia per a fille. Turnate à a carta di u lettore. Ella dumanda un cunsigliu - cumu si cumportanu, perchè chì u cunflittu ùn sarà micca ... A ghjente spessu prova di evitari u cunflittu, crede chì questu hè male. In ogni casu, u cunflittu hè ancu una affinità, perche cun un signu minuscule. Hè necessariu di clarificà a relazione.


Prima di tuttu , avete da discutiri a situazione cù u vostru maritu. A so reaczione dipende di manera chì a so rilazioni cù u so babbu hè statu custruitu. S'ellu idealizeghja u so babbu, vi piglià un scossa è, probabilmente, ùn crede micca à a so figghia. Ma in ogni casu deve esse discuttu. Inoltre, vale da manghjà da custruisce e fruntieri più precisos - a vostra è a to petite famille. Hè u drittu per sente ciò chì si senti, pensate ciò ch'ella pensa, viaghjà a so vita cum'è u pensa, è ùn ne micca sentu culpèvule per questu.

"Ùn impuse micca qualcosa nantu à voi, ma ùn impuseanu nulla à mè", questu serà u so postu, in questa situazione è in relazioni cù i genitori di u so maritu è ​​cù e persone in generale. Fà chì pudemu parlà cun u so averebbe stessu. Ma tutte questu - e misure temporale, avete bisognu di esse stati pacchi separati.

In ogni casu, tutta a depende di qualessu tratta di a famiglia. In ogni casu, u cunflittu vi benefiziu à tutti - qualchissia hà cambiatu, u purtaranu diversu. Ùn ha micca bisognu per oculà i schezii in u closet - prima o dopu diventeranu ancu avè esse ghjustu.