Chiddu chi pruvucassi l'hemorrhage nasale, cumu si tratta in a medicina famigliali?

Scupremu da ciò chì ci sò i nosebleeds, chì tratanu in a medicina famigliali. Anghjulazione di u nasu si trova per u fattu chì, da causa di ferite, cicatrices o di qualchi malignità, i vini sanguini sò danati o distrutte. In u casu di nosebleeds, u sangue hè abbundante da u nostru puderà di u nasu o di coffre in i nostri. In certi casi, una persona pò avè u sensu chì u sangue fala in a gola, mentri u nasu ùn si mancanu di u nasu.

L'hemorrhoid nasal, chì hè ripetuta spessu o si trova cù una grande perdita di sangue, ponu esse un empeoramiento da a cundizione di u paci: pò esse diventate pallidu, senti scunviatu di l'aria, u so pulse diventa frequenza, è ancu di perditu a conscienza.

Comu finiscenu nosebleeds?

Prima di tuttu, avete a cunvene di i raccolta generale per a sullivazione. Semu devi esse ricordati chì certi malatii - l'hemofilia, scurvy, ictericia, syphilis - devendule severamente i vini sanguini, facenu permeate. Ma, in casu di sagnu minuri, u sangue coagulate rapidamente, un coello di sangue cierra l'area dannighjata di u vunisiu è u sangramentu si ferma spontaneamente.

Sì ci hè un prufunnu, ùn anu micca paura di sangue, avete aduprà micca di pezzulallu, usendu u clorur di calcium, chì aiuta à apprezzà u sangue, o appliate di lotioni friddi di u ghjacciu à u nasu. Pudete puru sturzà i nostri ghjocu, perchè ùn ci hè scantatu chì u nasu hè rotte. Hè megliu di piglià una pusizione pusata, incline a prugna, è spouti u sangue in un cuntainer. U sangue chì si mette in u purgu digestivu pò causà indigestioni o vomiting, per esse, per evità di vucà, ùn avè micca bisognu d'acqua.

U nasu duverà esse espritu cù u dittellu è u polu, è respira à a bocca. Immediatamente applicate una compressa fridda à u nasu, è se u sangue ùn manca micca in 15 minuti, bisognu di chjamà u duttore. Puderete chjamate u mèdicu è se suspettà una frattura di u nasu o una gravita gravemente incisa è cù u collu. Ancu s'è l'heureu si firmò, in l'ora dopu avete da respira à a bocca.

Cumu hè un purgatu trattatu cun rimedii folklori?

Sì i purgazione hè siveru, avete da spurtà annantu à a testa di a vittima una meza giacca d'acqua fredda. L'acqua deve esse spulatu lentamente, hè megliu d'utilizà un cane di acqui. Dopu à questu, avete da vintu un bucket di l'acqua fredda nantu à a rigioni superiore.

Hè stata usata per aduprà u purgamentu. Furmulu corsu hè split è applicà un cut cutte à a mane di u collu.

À prufilaxichi, intreiu u zuccu fresco di a pianta in u nasu.

Sì i purgazione di u nasu passa in spessu, in a medicina famigliale hè ricivutu prima di manghjarè à manghjà un pezzu d'aloe chì hà tene, 2 cm in altura. Ripetite per 10-15 ghjorni.

Sta pianta, cum'è un agentu emostaticu, hè stata trattata in medicina non cunventionale da u XV sèculu. Hè necessariu moltu à una pianta fresca, finu à chì u lampu u ziddu, è inserisce in i nostri. Comu opzione: pudete digià in u zucchinu frescu in u nostru bocu.

Puderete prufitizà u cotti di untuvatu cù u latti in u lume è u metti à u nostru nasu. (U latti deve esse tastata da una donna chì hà datu a nascita più di 2 simpati - una prima ùn pò micca impidisce u sangue).

Pozzu un beatu di cuttuni umiltatu cù u zucchero frescu.

Pi vùagliu avè un sanguinariu da u nasu ùn ripetiri, ùn ci hè micca sceltu è fricciate in u nasu, starnutate senza cogliu u so bocca, evite esercitu fisicu seriu, ùn murite micca. Ùn pigliate pesce. Dormite megliu nantu à dui cuscini. U nostri debite esse humiliatu cù mezu medichi. In una settimana dopu à sparraru, evitevi calzoni calzoni, l'alkoħolu, u tabacco è l'aspirina.