Ritenimentu di a film "U Numbu Mortu"

Titulu : U Numu Mortu (Russ.)
Genre : thriller, romance, drama
Paese : United Kingdom, Australia
Annu : 2007
Dati di : Gillian Armstrong
Starrment : Catherine Zeta-Jones, Guy Pearce, Timothy Spall, Sirsha Ronan, Sylvia Lombardo, Jack Bailey, Frankey Martyn, Martin Fisher, Dodger Phillips, McKay Crawford

Una film nantu à u distinu di unu di i magichi più famusi in a storia - Harry Houdini. I esse di manifestazioni in u principiu di u XXu seculu, in particulare, in u 1926 - in u piriu di u più altu prughjettu di a gloria di un magu e illusionista dotmat.


Un pocu imprevisu era a "Sala di Mortu" Gillian Armstrong. Ricerà in a moda di Hollywood hà scappatu à fà una pelle per i malabarichi - "Prestige", "Illusionist" è ancu Woody Allen anota a "Sensation". Mi prumu a favvi / disappreverà - ùn hè micca cummedia è micca un thriller, è micca una scumessa. À u vostru serviziu hè un melodrama sentimentale cù Guy Pearce è Catherine Zeta-Jones in i roli principali. A diversità di l'illusoriati, l'eroi di Hugh Jackman è Edward Norton, Houdini hà chjamatu Gay Pearce hè assai diversu.

A trama di a film ùn hà micca truvatu uriginale speciali - a storia di l'amore di un gran omu per una donna misteriosa. In i slogan di publicità di u cinema, hè statu citatinu cum'è un baòpicu di a vita di u grande illusionista Gary Houdini. A situazione hè pocu sfarente - a scumetta descriva l'episode di a vita di Houdini, chì divintò decisive in a so vita. In u 1926, u grand ilusionista hè stata cun viaghjà in Escocia, preparendu una sorpresa per i residenti lucali. L'Illusionista annuncia un premiu di $ 10,000 in quellu mediu chì sparghje l'ultimi parole di a so mamma. In seguitu hà scuntatu cù a prufetazioni misteriosa McGarvey (Zeta-Jones) è trà elle a flame d'amore scalcendu à pocu pressu.

A destinazione di u Gary Houdini hà sempri disturbatu i curiosi - assai detalls mistichi di a so vita è andonu cun ellu à a tomba. Ci hè vale de dì chì u so nome veru era Erich Wise, chì hà cridutu chì hè un codice speciale per i trucchi, i trucchi è illusions. Duranti a so vita, hà espunutu assai falsi "magichi" è magichi, è à u stessu tempu hà travagliatu miraculi. Gillian Armstrong Gary Houdini hè stata bellu interessante - un misteriosu, ironique, sensitivu illusionist, perfettu in a figura nantu à a pantalla da u pittore Guy Pearce. Eppo, u Zeta-Jones hè inimitable - cum'è chì u rolu di a prufetessa hè creata per ella.

Hè vale avertisce à l'audienza in una volta - nantu à a pantera ùn vinaranu micca fascinanti trucelli è thriller. U direttore australianu hà dimustratu u melodrammu, a storia di l'amuri di dui persone, in a so modu chì revela i sentimenti di u prutagunista à l'eroine Catherine Zeta-Jones. Cusì, stava apartu una pagina pocu di a vita di u grand magicu. Quandu vedi sta cinta, hè sentu chì micca tutti i sicreti sò diventati, tutte ciò chì vede hè a relazione trà Houdini è McGarvey è a sessione spirituale cù a so mamma tardia.

In a presenza di attori notori, a fiducia di a pruduzzione, l'ambienti di u 1920, u dirittore falava quarchi cosa di tutti i stessi. U stretchu di a trama, interdipuelsi di i dialoguesi di l'eroi, a cumpagnita cumpagnia Sirsha Ronan, un pozzu scorticatu di a produzzione di una film chì hè digià calmu è meditu. Quale sapi, forse questu hè u puntu più impurtante di a banda Anglo-Australian. Dopu avemu usatu in produzzioni Hollywood.

Inoltre, sta movie vale a pena vede, perchè u stessu Houdini hà dettu: "Ùn ci hè nunda, ma quellu chì si pò vede o toccu".


http://www.okino.org