Ritratti di i zitelli: penseri è fantasìi

U vostru figliolu ti piace? Pagaete attente à ciò chì publicheghja in i so quadri. Seranu i più impurtanti è ei manifestazioni per ellu è a so attitudine in elli. Dopu tuttu, parechji sculture di i zitelli - penseri è fantasìi pudemu cuntà assai di u to babbu.

Pittari à ordine

Invita à u zitellu sughjate "per noi tutti", versu a famiglia. Sò micca interferiscenu in u procrudu creatore. Fate tuttu cù spuntaneamente, da ispirazioni. Suggeriste una scelta di una varietà di culori è i tipi di tippi, colti, marcatori. Escuttu chì u vostru "artista" dice mentre ti travaglia. Se cumunioni attivamenti nantu à i so azzioni, cumpareghja i so idee, significa chì hè psicologicu. Sì bisognu di a vostra appruvazioni per ogni attività, u zitellu ùn hè micca sicuru d'ellu stessu. Fighje, fegate è sustene.

Sì u zitellu ùn volenu scrivevi, chiancianu - pruvate à calculà se duie prublechju specifichi per questu: u zitellu pò esse, per esempiu, stanchi, è forsi hè un tentativu di "scapparà" da difficultà.


Ci hè un culore!

I siciliani pensanu chì i culori freschi di i disinni di i zitelli - pensamentu è fantasìi (blu, blu, rosa palla, u amarulu biancu) ti piace à aduprà in i so criazioni, i picciotti biddite, sognienti. L'aranciu, u amardu è u latru spirale saranu scelti da e donne chjappi. Verdi tutti i tralucati preferanu i zitelli equilibrati è indipendenti. Ruzzore - forza forte è attivu. À spessu, i zitelli ellu u viole. Questu hè dovutu à a so immadità intellettuale è intellettuale è di l'imaginazione assai sviluppata. Contrasti (disinni bianchi è bianchi) sò preferiti da i zitelli chì ùn ponu micca tagliatu di qualsiasi cunflitti internu. Ricurdativi, chì culore di u zitellu hà pintatu l'imaghjini. A so persona più amatissima piglià a stessa pintura.


Chì l'artisti vole dì?

Ùn fate micca attentà à i dati di i disinfini di i zitelli - penseri è fantasìi, pruvate à vedà tuttu u dibellu. À u primu fiore sò i membri di famigghia più impurtanti per u zitellu. Sì unu di elli hè sempre sopratuttu à tutti l'altri, allura hè l'u più amatu è l'auturità. In seguitu, in a figura, ci sò parechje persone chì ùn sò micca boni aspetti per un zitellu. Avete chì i figuri di mamma è di u pai sò distailati: nanzu o per separatamente? Sò tutti i membri di a famiglia inturniatu in un postu o per separatamente? Cumu si trovanu fratelli è sorien? A volte, un zitellu ùn lascia micca à tutti, spiega chì a zucchini più ghjucatu à ghjucà fora. O, perversi, u zitellu sullanni un fratellu più grande nimu. Questu hà bisognu di più tempu per gastru cù i so pari. Se u zitellu ùn palesanu, si senti lonelvule. Ci hè questione quandu tutti i figuri sò cartuccii picculi: u zitellu ùn credi micca in ellu, si senti débil. Pò dassi chì quelli chì sò vicinu à ellu sò excessivamente strette.

Ùn hè ghjallacciatu per cumprà tuttu in a tenda chì u vostru figliolu puntà.


Ciò chì ghjucà i zitelli bisognu?

Apposta per età. Ùn cumprate micca ghjoculi "per u crescita". Perchè viddani di anni di età abbandunate e canali di cadireghja è cazzi, è disinfettori cù puzziche - piani di cinque anni. Un ghjocu cumplicatu è pocu cumplicatu u zitellu pudarà perdenu interessu, è ancu esse rilassatu.

Harmoniu. Hè per esse, a panchizza d'avè pussibule pruduzzioni proporzionale di u corpu è e funziunalità faciale faciele, i conigli, seranu bianchi o grisici, è crocodile - verde, ma micca l'altru. E e bèstie avessanu avutu cusì similari, è micca di i lochi di l'estru terrestri.

Ùn fece a fantasia. Cusì ùn perseguite micca i vagni radio-controlati è i pupi parlanti. Un zitellu di 3-5 anni ùn hè particularmente impurtante per u so sviluppu, chì ellu stessu chjama u chjappu o parrava per un bonu.


È ùn mancanu ...

Iddiegaticamenti di i figlioli realistichi - pinsamenti è fantasìi. Sì, ora ci sò parechje ghjunti per animali, fatti cù elementi fisiològii innecesarii. Qualchidunu pò ancu unfasten a parti di u corpu (anu parechji figlio in preghiera) è scopre comu hè arranughatu intornu. I siculoghi sò sicuru chì hè assai dannuu per a psican nutrition. E per i zitelli più antichi, ci sò enciclopedias.