Cumu rapidamente di abituà un zitellu à una pignatta

Chì rapidità di abituà un zitellu à una pignatta - una misura chì non solu a nostra faccia mamma, pò esse sicurezza chjamata internazionale. Eccu, ci hè una scusa per sapè cumu queste si passanu "cun elli"?

Per insignà à u zitellu per aduprà una pignatta hè una necessità chì i matri in tuttu u mundo. E ancu se u prublema hè una solu suluzione in ogni paese sò diffirenti, quarchi nòbbili di u nostru puntu di vista. Hè all about the so differenzi distinti in a mentalità, e peculiarità di u "sustinuzione" naziunale. Ma questu ùn significa micca chì ùn pudemu micca prestu prestitu prestu da una spécialità straniera è aduprà appricàtu! Molte di ciò chì hè offruta "di l'esteru" vale a pena d'apprendre - prima di tuttu, la tranquillità è l'avantazione di cunfidenza à u mirage cherished senza flagellazioni d'autore ("Ah, sò una mala mamma, perchè u mo figliolu ùn sape micca à pudè in l'annu in sei mesi \ anu 2 anni"). Quandu u tempu vene, quandu serà prestu! Ghjustu, u primu una regula utili, chì pigliamu prestu da e mariani di altri paesi: tranquillità, solu la tranquillità! Tuttu u so tempu!


Cù u mondu in un filu

Ci hè parechje mètudi per purtà à i zitelli un habilite di "potty" in l'Europa di l'Estu: tutti quelli poni esse classificatu, chì era fatta una volta da u prufissori P. Accardo di a Virginia Medical College (USA), chì identificanu 3 gruppi di tecniche:

Accustoming à una pignatta da e primi simane di a vita di u zitellu. A so tecnica ùn hè micca basatu nantu à l'appressu à a manera di rapidità di abituà un zitellu à una pota, quantu annantu à u sviluppu di certu rifuggii in una mamma chì aprende cù certi signali esterni (gemegno di u zitellu, l'ansietà) per a ricunniscenza quandu a zitella vole à andà à u bagnu.

Accustoming à una pignatta à l'età di un zitellu hè di circa 18 mesi. Hè focu annantu à u zitellu, hè à questa età chì a furmazione fisiulogica è psiculoghula finali si rivolve, postu chì u zitellu pudarà cuntrolla di l'urinazione è di a difecazione.

Accustoming à una pignatta à l'età di 3 anni. Questa teknika "sdegata" hè stata introduttu in questa età di u zitellu annantu à quandu comenza à imitallu l'adulti è, finarmenti, crebacelli cù a question: "Perchè sò in un diaperu, è a mo mamma è u babbu ùn sò micca?".


Iniziu? Hè cchiu prestu. È primu!

In u nostru paese, cum'è in parechji paesi di u mondu, finu à a fine di u seculu passatu, a preferenza hè stata riferita à u primu mètudu - l'appiccicatu d'inizià iniziale. Questu hè justificata: ùn ci era micca di cugliera, lavapi, è e mo mamma anu interessatu à amparà à fà usà l'appiccatu prestu. Hè un misteru perchè chì, à u cuntrariu di u mondu progressiu tutale, anu spessu seguitu à questa struzzione? Perchè hè u prucessu simplice di annunzià à un pignatta (quandu si trova in una manera puntuale è senza cura) causau tanti emozioni è tanta contruità. Probabilmente, perchè i nostri anonni è i matri, chì in un tempu si mancavanu di l'uttenimenti utili di a civiltà cum'è di coperto è lavatore, cuntinuamu cunsece per esse chiaru. E quali sò l 'altitudine di vista di l'altri mentre chì si trova chì u vostru nimu, à quale - versu l'horrore! - un annu digià, hà sempre un pezzu unibice. E ora a ghjovana mamma principia a dubbienti è difende un veru "battaglia per un pote".

Ma questu hè esattamente ciò chì hè u male. Nun cridite micca? Vede à u libru, publicatu in l'anni 1930 distanti, u "Manual on the Mental Development of the Child" di Gessel, di u quale a furmazione di furmazione potenziale inizià, basatu in l'aspettu fisiulogicu di u sviluppu di i zitelli, sicondu a ricerca di Gessel, cunnucena nantu à i zitelli mellitte, u pignattu hè prima, è u sicondu - dopu à 15-18 mesi, a scola iniziale di a pignatta ùn porta micca un risurtu pusitivu. Quale chì a mamma anu prestu assai attinzioni à una età primiata ùn aduceru à una persunanza fissa persistenti, è in l'età maiurone Era faciule è senza sforzu, cusì hè dumandatu, perchè chì tortura è di u zitellu? "Benjamin Spock, chì hà iniziatu u cuncettu di a preparazione di u zitellu per maestru di sta capacità, hà cunsigliatu per piglià a so cuntribuzione à a rinunzzia da l'iniziale di furmazione in a ciceronte, .


Mègliu fini di questu mai?

I studienti di l'insignamentu di i zitelli à l'pote eranu practicati in tuttu u settore di u seculu passatu, è tuttu chistu porta à u fattu chì, a pocu tempu, a tècnica iniziali in l'Occidenti cessi da successu, è l'età da quale u zitellu hà principiatu à domiciliu sta saviezza cambiatu da 7 à 20 mesi. À u listessu tempu, ciò chì hè impurtante, l'attitudine di i genitori versu questu mumentu hè cambiatu - u livellu di a so intervenzione in u prucessu hè ridduciutu. In altri dritti, i mamma è i pare sò quessi preoccupa di u modu chì u rapportu di u zitellu cù a pignata si sviluppa. Oghje, in l'Occidenti, l'urganisazione di l'adressu di l'autore chì dura una longa volta trà 18 è 36 mesi, è dependa da quantu i genitori trattanu stu prucessu.Alpierre, è in un annu è mezzo, pare chì hè u tempu è qualchissia in u 3 cun tranquillamente s'arrifirisci à u fattu chì u zitellu hè sempre in un diaperu. Per l'esempiu, era revelatu chì l'accustoming à a pignata ùn hè micca solu in relazione à u paese di residenza è l'ingaghjamentu di a famiglia, ma dinò - a criatura hè stata di travagliu o di travagliu. Crideu chì si una donna hè travaglia, ella piace principiu di abituà u zitellu à a pignatta Perchè hè più interessatu à cundùcelu per esse indipendente. Cronizzione prubabilmente pensate chì sta strada hè strana, ma solu dice chì ùn ci hè nunda terrible in cura da l'iniziale di scola à u pezzu. Di u cuntenutu, u zitellu sviluppa calmu, è a mamma ùn ùn esercite assai prublemi, è a furmazione accumene da 18 mesi, quandu tutti i signali di a preparazione di u zitellu à domiciliate sta capacità (a capacità di cuntrullariamente di cuntrollu di u travagliu di l'intestinu, l'abilità di spressione un deserti verbalmente, i.e. dumandate un pezzu, u desideriu di cumportu "cum'è grandi"). In autri vocabuli, u zitellu hè prestu, ùn impedisce à aprile di novi cosi, è principia à fà appena gradualmentu è senza presenza da l'adulti.


È sempre hè necessariu

Avà, pare chì, se tuttu ghjè cusì màgicu è faciule, perchè ùn mancunu sempre di tena preoccupatu? Bonu, pensate, ùn ci sarà micca un zitellu per utilizà un pote à 2 anni. In a listessa Turchia, per esempiu, cumenciani à insignà à i zitelli à l'autore serviziu à 22-28 anni, è in Svezzia è Olanda - à 32-37, è nunda, nimu hà sviluppatu micca adatti.

Sì, per a prutezione, di sicuru, ùn valuta. Ma ùn hè micca necessariu di lascià i ghjorni per elli. In tuttu hè necessariu aderiscenu à u sensu cumunu. Allura, l'attitudassi puru "lazy" à a scienza di terrossa porta à u fattu chì u zitellu pèrdite a necessità per una tale abilità, per quessa, in 3 anni o più maiò ghjè micca prumugianu perchè ellu puderà utilizà l'olariu se prima chì hà fattu copre cù l'affari cù l'aiutu di un diaperu è hè stata aduprata à stu statu di e cose. Per quessa, i pediatrici crescianu chì troppu tardi cuminciannu à un pezzu pò causà resistenza da u zitellu (cum'è a resistenza à una età curretta), guvertendu un rete categuricu di usà l'olariu è u toilette, particularmente se appricamu sti termini à a nostra rialtà, ùn ci hè micca imparu chì, in questu casu, dà à u zitellu à un kindergarten, se ci hè una dumanda chì u zitellu deve avè da ghjucà cù e primaria di l'autogestionariu (puderia cammino nantu à un pote) .


Suntiaghju tutte e quì sottu, simu puntuemu chì u mezzu urientale hè l'opzione più accettabili.

Pruduttante prima di furmazione di un zitellu à un pote - rari duna riflissioni è fate assai problemi per a mamma è u zitellu.

Demasi tardu - porta à u fattu chì i genitori miss un periudu di disperezza naturale per apreghjunghja à pote, è dopu chì - u prucessu di maestru di l'habilità di u pittori hè accumpagnatu da difficultà. Fighjà annantu à u sviluppu di u to babbu, sente cun vigore à qualchì prestu prestu per "scienza per l'adulte". È quandu vi vede sta preparazione (in mediu, un annu è un mezzu di migghiori), gradually and discretely begin to teach it.