Rouvette di moda per i cani

A moda di cane, cum'è una nova tendenza à u disignu di vestitura, nasciu in primi decennii di u XX sèculu. Molti corsi di costura eranu reorientati da a ropa per i persone per vistimenti per i cani. I primi tiempi è ancu e butteghi per i modi di quatammi è e donne di moda abbicinu e so porte. In elli era pussibule di vestitu i so animali di i cori di i so ochji à a punta di a cuda.


Moda per i cani

Avà l'armariu per i cani hè furmatu da una industria sana. Disegnaturi di "cane" prughjettanu novi mudelli novi, cunzidennu l'attrizzatorii anatomiichi di razzi individuali, a capacità di sustene a temperatura fredda è umita, una tendenza à allergii, rachjola di u diaper. In cumprendenza, i tessuti è i materiali sò scelti per staghjoni diffarenti, perchè u cane ùn sopensu maiò, ma ùn chillu per un passaghju. Milani di picculi studenti è e grande fabbrarie cusì vistimenti, accessori per dandies bunati.

In i Stati Uniti, l'Europa, u Giappone è a Russia, ci sò parechji manifestazioni è manifestazioni cù "mudelli" reali annu. Eppo in i so imaghjini, un vastu staffu di maestri prufessiunali - stilisti, perruvatore, è furmati animali.

Ancu l'animali simplice è di cose aparicio ordinariu pò diventà in una criatura glamourosa. Per fà questu, hè abbastante per visità u salone, induve groomers (perrucizii per i ghjacari) ùn solu ùn u selezziunate è fà un bonu cutu di cutati, ma ancu di fà ulecenu è fà una manicura. Certi maestri pruposti di fà ancu un piercing o un tatuu.

Un caprettu o capu, un ghjillette, un esmoquin o un vestido di noite elegante, coltivi, capelli di pelle, scarpi o sandali - tuttu ponu esse truvatu è compreu facilmente in ogni cità. Per i clienti regularmente, certi vende chì facenu scontri substanziali è ancu fornitu discount cards.

E averebbe necessite bisogni?

È sempre, ùn anu bisognu di cumpagnie di robba o questu hè u capimaghju di i patroni? Intendemu di scummigghiari. Ci sò parechje razzii di cani chì ùn sò adattati in camini longu in u nostru clima. Questu hè quasi tutti i cani di curtite chì soffrenu di fretu è di umidità. Per i ghjacari di cani un casgiu chjucu, un capucine, un ghjudicore hè una grande necessità. L'inguernu fretu ùn pò mancu fà senza stivali. Dopu tuttu, li pezzi di colpu, è u salinu, chì hè sbrizziatu da e strade in questa ora di l'annu, ponu dannu a tullera pane. U cani cù pilami persunalizati sò in qualchì volta a necessità: u pilate di luci è ponti pruteggirannusi u pilatu di l'affaccettazione excessiva è u danni.

Parechje persone vulete dress up -in petre. E, orgogliosu sullivanu la testa, prubabilimenti pruvinenza à i so vicinanti passati è acquisti. Hè cusì rara, bona, divertita è divertida quandu un cane hè in vistiti. I passati per passaghju, u surrisu, è un pesteru cù quistioni. Inoltre, l'scelta di u vestitu è ​​l'stile hè strangulatu. Amore un corpu tutale è una silurusa rigulata - per piacè, è forse piace i stingi, lupi o cordoni?

Sì u cane hè contru

Ma solu à u gustu di tutti sti "articuli" à u to petite? Puderete pensate? Una bella bellezza di a moda ùn hà micca vaghjimu, quandu u ghjocu vistutu ch'ellu soffre. Malgradu u fattu chì i pruduttori di robba prova di fà cum'è còmico è dissuente per l'animali, certi cani sò disposti à oghje cose. E qualchissia ùn pò esse accustatu à questu prucessu à tuttu. Se u cane ùn piace micca, ùn a forza micca è ùn tortura micca.

Clean and Fashion

Un vestitu ùn hà da trasfurmà u cane si tenint una pezza brutta, terra nantu à e so patale, un listessu modu penoso. Per prutezzione di i pani di a magica di u slush è u sal specie di corrosivu (chì ghjè generosamente annantu à e spianate in invierno), prima di caminari, hè assai pruduttivu di tratta cù cera per a paws o spray especial. Dopu u passeianu, lavate a to paca. Inoltre, ùn anu micca bassu per lavà i capelli di u ghjacaru regularmente, pezziari, trimatu (hè impurtante per i terri). Perchè u capiddu hè "più caru" chì u piu di più di moda, è per i membri di quattru pattini di a famiglia - un beddu capricci trippule chì guidanu in un pilatu beddu.