Risari è carattaru di una persona


Avà a psiculugia hè apprupriti cum'è una scienza. A psiculugia oghje interessa un gran numaru di pirsuni, anchi si verificatu chì a psicologica hè una di e scienzi più giovani. Perchè ellu vi mostra un grande interesse per ella? Hè assai probate, u fattu hè chì alcuni hè assai difficiule di comprende a ghjente, in particulari u sessu oppostu, è hè cun l'aiutu di a psiculugia chì pò creà un ritrattu psicologicu di tutti.

Per studià a parsunalità, ùn hè micca necessariu di esse specializatu in u campu di a psiculugia. Pigliate per esempiu una espressione di emozione, sia a risata. L'intonazione di rire, alta o silenciosa, timida o à u cuntrariu, gestiti da quelli risati pò esse accumpagnati. Tuttu chistu pò esse un aiutu per determinar u caratteru di a persona à quale hè a listessa risata.

Cumu cunnosce u caratteru di un omu da a so risata

I rapprisentanti di u sessu più forti pò esse riferiti à a categuria di persone è timida, si in u prucessu di risati, cundiscenu a bocca è a bocca. A causa di u fattu chì sò assai tussi, attentu, trovanu difficultà di truvà una lingua cumuna cù l'altri. In u listessu modu, rappresentanti di u campu di e donne riri ancu chì si pò ancu esse classificatu indecisivu è chjusu.

Se un omu "ingiuneghja" risata, riferisce à a tipuludie, cunfidenza in i so azzioni, firmatu in e credenze persunale. Un omu ùn ùn dubbià i so atti, i so capacità. I femini chì si ririan in una manera sìmula sò natura ravigghiati, natura propria di volte. A maiò spessu tenenu un caratteru fordatu forte.

Rispizzi di u fondu di u core, in una voce da un omu, pudemu dì chì u so patrone hè una persona chì ùn pò micca esse riposata. Hè una persona inescubile, i so voglii cambiani periòchi. I temi seria di pocu interessu per ellu.

Si in una risata alta un omu aperta a bocca aperta, pudemu cuncludi chì sta persona hà un caratteru irascible. Hè riisciutu in i cunchiùgliu, u cutaghju, cumu si dici, prima faciu, è pensanu. In u cercu di l'amici sò un oggettu di granni interessu. In quantu à e donne chì anu riri, sò rapprisentanti di una categuria emotiva è sensitiva. Ci sò un mondu internu ricu. Se u sex fair si riria, à spiegà tutte e "trenta i dui denti", hè contru à u mostra di un caratteru forte.

Una risata di tranquillità cù una cuddetta di cuddà rilieva chì u so patronu hè un omu correttu è onestu. Questi persone mantene e so emozioni sottu cuntrollu è ùn ne mai lascianu e fruntieri di propriety. Sò cultivati ​​persone chì anu ricivutu una bona educazione.

Risposte di a rienka Ambiguous, cambiantighà a so direzione da a tranquillità à u forte, parlate di a saviezza di i so patroni. Sò intaressi à l'arti, romantica, dreamy.

Sì li risati sustituisci u sonnu, in chì i labbra sò curbili versu a diritta, dice chì hè una persona bella. Questu, cum'è a regula, i persone, insincere è dui facate.

Ma parechji si pò ririan in una manera peculiar. In regula, questu hè in inherente in l'individuu. Quessi sò e persone chì seguenu riguardu à a so opinione, è ùn importa micca di l'altri. Live in u mondu di e so règiche persunale.

Arricchinu avemu suggeratu solu unu di l'esempii più impurtanti di l'omu di risati chì pudete sente. In fatti, ogni cosa hè individuali. E l'acqua risata ponu attravirsatu da parechje spezii. Ùn hè bisognu chì una interpretazioni definitiva devendelbe venga à questu o quellu risattu. Quì avemu fattu eseguitu elementi claramente spressifati, chì in fattu pò interseczione cù l'altri in certi mezi. A cunclusione nantu à u caratteru di un omu ùn pò micca esse ridiculu. In fatti, a risata hè solu unu di i cumpunenti chì, à l'agglumeru, pò dà una caratteristica di una certa persona. In u nostru esempiu, a qualità di risati pò dà una idea generale di una persona.

E, a fine, avissi vulete dispelari u mitu di cosciante. Cose chì, cun l'aiutu di cosciuta, pudete fà una persona riri, per quessa, è suscitarà e vostre spiritu. I scientisti americani crede chì questu hè micca cusì. E dirigenu un esperimentu è spiegonu chì a risata chì una persona publiche durante u tickling hè inconsciente, inconsciente, perchè ùn pò micca daraghju piacè è ancu più vivaci.