Cumu serà stylish after 40: reguli di Angelina Jolie

Angelina Jolie - 42, ma ella resta sempre una di e donne cresciute di u pianeta. Ùn hè solu bellezza - u vestitariu mudernu di l'attrìghjina hà sappiutu cambiatu: Jolie hà hà sappiutu à scentificà un attrazzu maturu, dà a perspettiva più favorevuli. Cumu gestioneghja?

Stètica di u minimalismu: I mudelli di moda di Jolie

Elegance è imagine classica

Corti provoccanti, neckline extravaganti, stingiali è guipuri sò in u passatu: ora l'ànima prutezza a cosa lacuna in cuttimentu cù una mancanza di decoru - exquisite è còmode. U vestidore di Jolie hè custituitu di i vestiti femminili di i culori calmu: A-siluette, vistiti è cajuluzzi, pencili di faldes, cardigans along, blusas di sita è capelli, blazers, capelli, capelli è caprini. È e so celebrità cù piacè porta a vita di ughjornu è à l'avvenimenti solenni - solu i culori, a qualità di tessili è u cambiamentu di decorazione. L'amori speziale di l'Angelina hè tutte: sò perfezziunate a figura è permettenu di vede altriore in ogni situazione.

Tagliatelle stampatu, tessuti caru, culori básichi: chic after 40

Moderazione è accentu significanti

Dopu quaranta, ogni dettu di l'imaghjini addiventa spezializie particulari: l'incantu matura ùn pò micca tollerà a negligenza è a mancanza di cura. Jolie capisce perfettamentu sta regula: i so capelli, u maquillu, manicuranza è i scarpi sò sempre in cima. L'attrice maneghjanu cun un minimu d'accessori, ma sò sempre apprupta è cura cù cura: simplicità noble - u so credo stylisticu. Un altru accentu impurtante di Angelina - i barche ciuciuti: nantu à u puntu onore da u cinturione - per riunioni furmali è informali, nantu à a furchetta - per presentazioni di moda, partiti è carpetta rossa.

L'identità corporativa di Jolie: accentu suttili in l'imagine