Quandu una zitella ùn hè micca permessa di sessu

Chì era un'altru impositu è ​​ancu impussibili, oghje parechje parechje cuncortizazioni, è hè vivamente discussatu in i circles publici. Hè nantu à u sessu, in tutte e so manifestazioni.

A vita sessuale muderna hà arrivatu un livellu induve u desideriu di ricivi è guddà ùn hè micca solu micca firmatu, ma hà animatu, sicuru, sottumessu à l'aderenza di i medichi è nuzione minimu di propriety. Hè per quessa chì u fattu assai di una vita sessuale normale hè imbrata in parechji miti. In particulare assai assai stori falsi diretti à i motivi di a pruibbizzione di relazioni intimi.

Sesso anale: contraindicazione

Allora ci anu da capisce chì una zitella ùn hè micca permessa di esse sessu, è quandu puderete fate l'eccezzioni.

Mite prima.

In seguitu, nantu à a cummunicazione intimusa duranti i ghjorni crìtichi è u discorsu ùn puderia micca. Tuttu hè spiegatu da a funzione fisiulogica di u corpu femminili. Durante a menstruazione, u cervicu hè pocu in u statutu abilitatu, perchè durante a relazione sessuale u risicu di i microorganisimi chì sperienze è sviluppa infezioni in a cavidad uterine aumenta. Inoltre, u corpu femminili hè menu risistendu à e infizzioni durante u periodu, è per quessa a probabilità chì dopu a cussa sessuale pò esse una inflammazioni in i genitori hè crescente.

I medichi muderni anu una attitudine più fidili versu l'attuale sessuale durante a menstruazione. A zitella hè contraindicata solu ùn anu micca usu di contracepzione, chì questu reducià u risicu di l'infizzioni, cumu impediscenu a gravidenza indettata.

U mitu chì durante a menstratura ùn ponu esse gravidate hè un mitu. Hè pussibule cunsevince, è ghjè per u fattu chì i zazzières chì anu falatu in u senu duie a so mobilità per una settimana.

In certi casi, hè cunsigliatu u sessu nantu à ghjorni crìtichi, perchè aiuta per esaltà u dolore, è hà un effettu benefizièvule nantu à u statu mentale di a donna. L'unicu ciò chì pò esse tandu hè u partitu esteticu di a question, ma se ùn importa micca questu - fendu actu valente.

Mitu di u secunnu.

Di sicuru, ùn hè micca esattamente un mitu, solu una regula chì hà e so eccezzioni. Di solitu hè contraindicatu à avè u sessu è micca solu per i fimmineddi in u trattamentu di e malatie trasmissione sessuale. Chisti inclusi: fungi, chlamydia, mycoplasmosis, ureaplasmosis, gardnerellez e altri.

Di sicuru, ci hè un "but". Quand'elli dicenu, in casu di tale: «quandu hè impussibile, ma fermu seria chjave - chì necessariu hè necessariu». A più chjave di fà tuttu sàviu. L'usu di un cundomu hè mandatu, altri infatti avaranu infectà a infestazione di a vostra parte. Ùn scurdate micca chì e so malatie sò trasmessi cù tutti i variazioni di l'attu sessu, cum'è u sessu anale è orale. Allora, à selezione u metudu di satisfaczione, prima di tutti pensanu à a sicurità.

Mitu di trè.

Parechji creatura ingenu chì u sessu durante a gravidanza hè stata pruibita. Qualcosa qualcosa di tempu era. Ma oghje pè e parenti novi, a gravidanza sò solu occasione di spirimintari, è per vede l'imaginazione. Casu eccezziunale sò l'emergenza d'una amenaica durante a gravidanza, è a pruibitu di u duttore, invece l'amatori ùn anu a moderate a so ardore è soffrenu.

In più, a pacienza serà necessariu si a zitella hè sottupessa una operazione in l'area pélvisa, o l'organi riproduttori sò stati influenzati. U termine di l'astinenza hè spessu parra da i duttori, ma di mediu hè 4 settimani. Di sicuru, ùn cresce una volta rapida à una vita sessuale attiva, perchè in u principiu, e zitelli sò contraindicati in posture chì impleanu assai attività fisica, una penetrazione profunda, àppellà à a sessu a ritimu moderatu è fucalizza nantu à i vostri sentimenti.

Un casu specie hè una intervenzione cirurgia chì l'abortu. Dopu l'avversu, l'utru hè in un statu di lacerazione, chì in ella stessu scumpressioni a pussibulità di ezioni sessuale. Un fattore siculu tambéu un rolu insignante.

Ma, dopu à un certu periudu di u tempu, i società ritentanu à u ritmu normale di a vita intima è ùn anu micca spiaggia.

Allura pudete puru includà u tema di sessu da aduprà. Normalmente, dopu a nascita di un zitellu nantu à u sessu, pudete scurdà per un periudu di almenu 6 simane. Questu hè facilitatu da u fattu chì durante u nascita, i disturbi naturali di l'utru è di i canali di nascita sò furmati, è u prucessu di restaurazione ùn deve esse u tempu. Hè vale ancu di ricurdà a probabilità di infezzjoni.

A fine di stu periodu, puderete gudemu di l'altru di novu, ma ùn scurdate micca di u contracepimentu, salvu, sicuru, i vostri figlioli ùn sò micca include in i piani.

Variété.

A varietà di i partiti sessuale, è l'uppurtunità di facenu micca un altru ùn solu in u modu d'abitudine, fà u sessu ancu interessante. A zitella muderna hà piace à pruvà, è ùn ùn rinfuccatu sessu orale è anale.

Quandu l'usu di caritasi orali per i zitelli, una contraindicazione pò solu esse a prisenza d'un oghje, una infestazione sessuale, o solu una manca di cunfidenza in questu. In quessi casi, ci hè megliu esce aspè finu à u cursu di trattamentu.

Sesso anale per una zitella hè diventata più traumaticu cà un piacè. Sicondu statistiche, solu un pocu numme di donne pò fisiologichi speribbe sensibilisà, in altri casu, tali sessu hè più richidu di cunsiquenzi. Questu hè chì u spaziu di u corpu femminili, chì hè utilatu per u sessu anu, hè cuntentate cù a licenza è facilmente traumatizatu, è per quessa, hè a pussibulità di ricunquistà è di sviluppu di l'infezzione, chì ùn deveria micca cunsulezzii assai piacevuli.

Sex in tutti i so manifestazione ùn hè micca qualcosa di u cumunu, hè una altra parte di a nostra vita. Purtate u piacè di l'altri è ricivete aspetta à tuttu. Hè à stu fattu chì avemu averia esse grati per nostru nàscita. Ma ùn scurdate di apprezzà è prutezzione di a vostra salute, è e sece situazione pratiche ùn esse sceltu.