Salute di i animali

Indubbiamenti, hè assai impurtante per a prutezione di a salute di a famiglia è di altre persone. In ogni casu, hè ancu impurtante per ricurdari di l'animali chì sò vivi in ​​casa. Ogni annu, cum'è una persona, hà bisognu d'amuri, cura, aiutà in sopra i diversi malatii. Perchè, per mantene a salute di l'animali cù a so addevi sapere duie règuli.

Primu regnu: Ùn manghjate micca à tumbera

I sperti chì i parechji prupietari di l'animali di l'animali sò nutizie in modu impurtante, spessu sottumessu travagliu. Sì a petite hè accessu illimitatu à l'alimentazione, è a so dieta ùn hè micca standardizata, pò esse riescivate à averebbiunate cunsequenze in a forma di obesità, à u deterioru di a cundizione generale di u corpu, l'apparizione di disordini cardiovascular. A carica ùn deve mancu più di quattru o dui volte oghje.

Un altru mista di i patroni di animali hè l'opinione chì a dieta di l'animali hà dettu assai diversa. Hè necessariu per ricurdà chì in cundizioni di a vita fora di a vulintà, l'animali sò deve esse alimentati in modu simili à nutrimentu in l'ambiente naturali.

L'alimentu ideali per i misgi è i cani sò prudutti d'urighjini animali, à dì: pesci, carne, casgiu cotto, ova. L'alimentu seccu hè necessariu perchè cuntene l'ingrossu necessariu di prutezione, di grassu è di carbuidrati. L'alimentazione di l'animali cù l'alimentu da a tavula umana hè stata pruibita.

A seconda regula: l'aire frescu

I veterinariani dì chì l'animali più salvati sò quelli chì vive in a strada, questu, in u courtyard. Ùn sò in un locu, ma in a strada, l'animali sò assai sensu. Se parlemu di i ghjacari, anche razzii cù i capelli curtichi ùn si ponu micca frignassi è ùn fate micca friddu in a strada in u invernu. Per quessa, andà in l'estrettu è essinziali, è hè chjaru cumu fà per questu fretamu.

Semu devi esse nutatu chì ùn hè micca valenu à alimentà l'animali cum'è prima di esce per un passaghju, è ancu ghjustu da questu. Dà l'alimentu duverà parechje settimusdu prima di partiri pi l'aire frescu è dopu à trenta minuti dopu à u ritornu. Molti di prupietari d'animali ùn seguitate micca sta regula, è in ellu, perchè l'alimentu è u paddock sò dui prucessi incompatibuli.

In quantu à i misgi, quiddi chì viranu permanentement in l'appartamentu ùn abbiate micca spassighjati di campuale: cambià a situazione abituale pò causà stress feline. Sì un animali da una piccula età hè abituata à caminari nantu à una correa, stendu in l'aria fresca sarà solu benefiziu.

Tercera regula: a pedagogia hè necessaria

A volte chì un cani silenziu o gattu accumene assai aggressivu versu u so propiu. Perchè stu cumpurtamentu inadegwate, certi prupietari cose chì i so animali sò malati di rabbia. Eppuru u veru raggiuni di stu cumpurtamentu, sicondu l'esperimenti, hè una mancanza d'educazione. Ancu malatia psiculugia si pò esse rimpiazzatu, hè sempri megliu incontru à a crianza di una età curretta. Perchè, dopu à l'apparizione di a casa di l'animali, avete avè cunsigliatu un spezialista - psicologu o furasteru, chì vi diciarete cumu trattà a petra, perchè dopu ùn ci hè micca prublemi.

A quarta regula: prevenzione

Chì l'ànima era sana è vigorosa, hè necessariu di observà e reguli veterinarii sanitarii di surtite. Sicondu sti règuli, hè bisognu annu per annunzià l'animali da rabia è di e malatie infizziasu. Inoltre, ogni mese, hè necessariu di trattà da i parasites (ticks, block), è ogni ziferanu da i vermi. Ogni annu l'animali anu da esse inspecciona da un veterinarju.

Un puntu impurtante hè a sterilizazione di l'animali. L'animali sterili sò assai più beddi, assai ubbidienti, u so fondu hormonal hè restituutu, è a vita hè aumentata da parechji anni. Hè dunque, si vulete, se a mascà ùn participeghja micca in a ripruduzzione, l'animali hè sterile.

A quinta regola: senza trattamentu

Parechji pruprietarii in i primi signali di a malatie pruvate trattà animali cù rimedii folkiati. Succece chì e boni impiechi portanu à u fattu chì l'avvelenate veloce o un friddu pò causà serii consegni. Perchè, in casu di una malatie, hè necessariu di cuntattà u specialista.