I belli più belli in u mondu


In a mo zitiddina, quandu era sempre ghjocu bonu Barbie, aghju vistutu u mo Ken è Barbie in l'indirizzi di casate, è principia a ceremonia. Da i dandelions, aghju vistutu l'arcu, sottu quellu chì era situatu l'altare, è nantu à l'altare piantate un osito di teddy, chì hà agitu cum'è un capizianu. Cusì, ogni ghjornu avè arranciatu i caserini. I dreamed to grow up faster, chì puderia spuntà nantu à un vestitu exuberante bianca di neve, vai à l'altare è dicenu l'appassiunatu "sì". Ùn aghju micca pensatu chì duveria prima è dopu a matrimoniu, pensava à un vestitivu biancu cù un velu. Inoltre, prubabilmente cù ogni ragazza, ùn pensanu micca quandu serà di prima è dopu a festa, avemu tuttu preoccupatu à u stessu prucessu di u casu: un vestitu bonu biancu, un pastu tastatu grandi, un ramellu bridal è, sicuru, rigali.

Tutti i zitelli di l'amici di a so zitiddina chì hà avutu u bellu più bella in u mondu , u vestitu più bellu è u sposu più maravigghianu, ma ùn hè micca un casu particulari in particulare per tutti, ùn hè micca un patronu fissatu di a casale, chì hè cunsideratu u più bellu. Per tutti è per tutta a parolla "bella" significa diversa, è hè interpretata in modu diffirenti. Perchè qualchissia cuncepimentu cun u biancu biancu, disposti in tutti i cantoni di u banquet, induve a celebrazione si tenia, è per qualcosa bella hè a rosula rossa, cù longu guti, è si tense nante in braccini longu. Ogni tutti sceglie per u so gustu stessu, ma ognunu hà in parechji gustu. Qualchissia mi piace à cambià tradiziunali, è stabilisce e so faceti novi, è per qualchì tradizione sò di grande impurtanza, è l'omenanu, è seguità tutti i reguli di u passatu.

Un vestitivu biancu, un trenu longu, un velu trasparenti nantu à un pezzu ghjustu, pezzi, un diamante enormi nantu à u mo dettu, è u mo babbu conduite à l'altare, induve u futuru maritu è ​​u veru sposu aspetta cù pacienza. Ùn hè una tradizione? Una parolla "sì" diventa un furgu in una nova vita, in a vita, induve hè un maritu amatu è novi piani per a vita.

Un vestiti rouges o roses di lignu è assai curtu, capelli rosa o purpuri, inseme in un fasciu regularu, è nantu à stu fasciu hè un pocu chjottu nìuru, un cumpagnu brillanti, è una sera à l'altare nantu à una bicicletta chì hè in un locu in mare di u lavu. Reminds a picture from some feshen-magazine. Perchè questu hè u piccu di a bellezza, contru à tutte e tradizione è e regule, l'espressioni d'una persone chì ùn piaceru micca tutti, perchè ci sò parechji cose in casu per l'amatori di a novità è di l'avant-garde.

A festa hè a festa più significativa in a vita, micca un anniversariu è micca a maiuranza, nunda chì pò esse paragunatu cù questu ghjornu, periu vogliu chì tuttu sia ideale. E qualunqui avianu a festa era, tutti i vostri brami è i so bramà anu da esse aiutu à a realizazione da l'urganizatori di i matrimonii - questi sò e persone chì avianu tutte ciò chì furnisce di a matrimoniu, è u casu più bella hè dettu. Hà aiutà aiutà à preparà un bachelorette festa è una festa di bachelor, è vi cuntenutà tuttu per voi. Ùn avete micca bisognu cunnisciutu, ma solu avete chì i vostri borse anu sdividitu, è a luna di miele pò esse dipositu finu à un annu, o ancu più, o a luna di miele pudete ghjustificà à u livellu di «acqua, cù u gustu di u zuccheru».

Per urganizà un casale, deve sceglia elettu una iglesia per a festa, induve leghjite u vostru sentimentu davanti à Diu. Chjesa cù archi di vanzari è i finestri di colore vire, chì dimustra i santi martiri. A canzone, chì per tutti dui, significa qualcosa, è micca a marchja di Mendelssohn avutu. Nant'à i banchi situate vicinu à voi, avete qualchissia chianci, quarcunu surminu à trent'anni dui è hè felice. Tù in un locu chic vestitu à ritmu in musica di ritmu nantu à a catifa russa, sprechjata cù petali rosati bianchi, è davanti à voi sò i angeli, spruchendu u percorsu cù petali di rosa. E avanti di ellu: in un esmoquinu negru, aspetta cù pacienza, è avà, arrivatu à l'altare è e mani tenente, avete u sicretu di i ghjuramentu chì tù avete scrittu per ognunu. Allora puderete abbandunate à una limusina bianca prima di a continuazione di u vacanze, induve l'atmosfera informale è a reale in diretta. Cci ti duna di rigali è tutti i tostati è vogli sò solu in u vostru indirizzu. Tutta l'attenza per voi, stu ghjornu hè tutte di dui. Tutti i glitters, è lamponi, fiori ci sò arraggiati, è candelli sò ardenti, creendu un locu magicu. A musica tranquilla, u gualisimu di i vetru, l'hiss de champagne, è u rumble di divertisce è piacè. U fotògrafu clicsà da tente ogni parte, è da questu sensu com'è una stella di Hollywood, l'operatore porta tutte ogni moverazione, scrivite ogni parolla chì dite. Ùn hè questu u bellu più beddu in u mondu, quandu sente com'è una dea, a reina di u triunfu, è cusì hè, hè a più bella ragazza di u ghjornu è a sera, perchè ùn hè nunda cum'è una chica in un vestitutu chic bianca. Ci era una tradizione.

E, pare, perchè di sforza di sti minuti vale a pena viaghju, chì pudite dunque in tuttu, è ralleghe chì avete visatu in stu passatu cù questa persona chì si trova vicinu à voi è leghje u ghjurnale. E duvere alzate sò cuntistate à questu ogni ghjornu, per parechji anni, è tuttu, pari chì era tuttu l'aiutu.