Regoli per a furmazione di l'autore valore

Tutti sapemu chì gran impurtanza hè a formazione di l'autoestima in i zitelli à una età curretta. Tali autoestima debe deve esse capace per formar un zitellu in u periodu in furmatu è solu solu serà adattatu. Dopu tuttu, solu l'autoestima adequata pò ghjucà un rolu impurtante in a furmazione di a pirsunalità di u zitellu. I figlioli ùn venenu micca in u mondu cun una certa attitudine per elli. Hè per quessa chì e qualità di a furmazione di i parenti di a parsunalità ponenu l'autoestimu à u zitellu cù a so educazione. Hè per quessa chì i genitori sò assai impurtanti per cunnoscenu e regule fundamentale per a furmazione di l'autoestima adequata è seguitanu da seguita.

Aghju offerta 7 règule per a furmazione di una stima propria adatta in un zitellu chì aiutarà à u tempu di u zitellu per esse chjaramente capisce quale ellu è questu locu chì si prisenta in u mondu à quellu ellu. Ricurdativi chì i zitelli venenu à l'autoestima normale cun l'aiutu di a cuscenza è u sentimentu chì sò stati valutati è disinterestamenti amati da e populi più vicinu - i genitori. Hè per quessa chì i genitori, in u primu locu, bisognu di creà un ambienti d'amori è intelligibule cumuni per u so ziteddu. Solu appressu chì u zitellu, quand'ellu si sviluppa, ùn pò esse teme di espresione i so penseri, adopranu e decisioni rispunsevuli è senza averebbi difficiulà per trattà a diffirenza di a vita. Allora, prima di sette volte per a furmazione di una stima pianu positiva, objetiva, sana.

Amore per u zitellu

Certu, tutti i genitori amarà i so figlioli è ùn sò micca teme à dìllu. Ma ùn importa micca quantu stranu poverà, hè da boni intenzioni chì parechji parenti fannu e sbagli. Di sicuru, ùn sò micca assicurati parenti in u mondu chì anu cumplementari a tutte e regule di l'upbringing è sempre aduprà e decisione ghjustu in u so processu. Ma a mamma è u babbu sianu tratate ancu u so ziteddu cun rispettu è intelligente. Ùn hè necessariu di salvà u tempu spentu cù u zitellu. Ùn bisognu di camminà cù u zitellu, ghjucate, fà sportu, facenu l 'iuropa, aiutanu à sviluppà l'imaginazione è cusì. Vale di ricurdà chì ogni attività cumuni vi hà radiate u pusitivu è l'alegria per ellu è u vostru zitellu. A cumunione sinsigliu cù u zitellu li darà una oppunità à sente ciò chì vede in a so figura umana di un ochju chì vi vurria passà u tempu è fà l'amici. Dopu tuttu, u pensamentu immature di u zitellu hè sempre basatu nantu à a percepzione di u mondu circundante com'è una manera di satisfà i desideri è i bisogni. U zitellu sò sempre cuncintratu nantu à ciò ch'ellu vede, è ùn pensa micca per un raghjonu lògicu.

À l'urganisazione di a furmazione di pirsunalità di u zitellu, ùn deveria micca paragunà cù e altri figlioli. Hè chjaru chì quandu si parla di cumu quellu chì u zitellu in vicinu avarà fermu u so spinu, voi chì u zitellu sia u megliu, ma quandu ellu faciva, sarà una persona insicurata, cun una autoestima. Puderete ùn avè micca ghjustificate l'autoestudiamentu adattatu à tuttu. Suggerimentu hè da a so zitiddina, è a furmazione di l'autoestima adequata. Pensate questu!

Sviluppà un sensu di cumpetenza in u zitellu

Quandu formate una forma adattazza è curretta di l'espressioni di u "I" è a so fiducia, serà bonu perchè vo svilate un sensu di cumpetenza in u zitellu. Questu avete da aiutà à rializzallu in tutti l'esferi di a vita. Fate cusì chì u zitellu puderà fà assai cù i so mani, risolviri prublemi è fede solu nantu à a so forza, è questu tuttu u orgogliu in i scontri fatti da ellu stessu. Fighjulà l'esfera di l'attività induve u so figliolu pò esse manifestazione da u puntu megliu. Per esempiu, u sviluppu di una bona canti o di habilità di disegnà addistà per elevà a so autoestima è a fiducia in i so capacità è abilità. Ricurdativi chì un successu chì razza l'aiutu di u prussima!

Fugitore parechji zitelli è menu puniscenu

Hè impurtante chì u zitellu hè felicitu per i so parenti, ma ancu da i straneri. Cumentu pè u ziteddu chì e so cundizzioni chì i so sforzi puderanu apprizzà da l'altri. Questu tutti hà da toccu un rolu impurtante in alzà a so autoestima. Per via, ùn hè micca sfinitu per dì chì qualchissia di i zitelli ùn piace micca quandu elle a qualchissia, nò micca ellu. Se avete bisognu, pruvate à sviluppà u vostru zitellu un sensu di benevolenza.

Per ludà à un zitellu vole ancu esse ghjustu, truverete quì "mediu d'oru", per ellu chì u to figliolu deve riceve ellu.

Eppuru, spessu, i genitori per i capricci o disubbidenza di u zitellu aduprà sanziu punizioni per quessa: ripruduce, esprimianu u so discontentiu e anch'ellu anch'elli in modu rigetta. Questa afecta negativament a criazione di u zitellu, riducendu i so attaccamentu à i genitori, è prupone sensu di còllera è d'odi cù l'età. I minati viulenti ùn portanu micca bè, se i genitori hanu prummisu à punisce - lasciemu. Ma ricurdativi, tuttu pò esse uttenutu cù u tonu ragiuni di cunvegliazioni, è micca chianciendu è sfaviglie!

Ùn avete bisognu di l'impedite da u zitellu

Deve sempre u valore u equilibriu. Per una banda, hè necessariu per u zitellu à acquistà esperienza, è da l'altru, micca micca di soprapiù. I sperimenti cunsigliate per definisce una stima di u zitellu per mezu di a formula speciale. Sta formula cumporta dui modi di crià l'autoestimu. In u primu casu, l'autoestimu pò esse migliurata cù l'aiutu di e rializazioni effettuali in una varietà d'attività, è in u sicondu casu, cù una diminuzione in u livellu di ricerchi. Ricurdativi chì i pretendenzi di u zitellu sò à scuntrà i so capacità permissibili è capacità. Solu in questu modu avarà u successu, è a so stima di l'autoestimu saranu adattati.

Fugerà u vostru figliolu per esse una bona persona

Tutti i genitori volenu vedà i so figlioli felice, è chì sò bè. Ma per questu quì hè necessariu d'insignà u zitellu per fà i boni scritti è à piacè di questu, chì vi darà l'autoestimu. Chì u zitellu hà cunsigliatu per cunsigliu cusì cusì chì l'hà da educà in responsabilità, indipindenza, benezza è cumpetenza. Tuttu chistu avete da aiutà acquistà una alta autoestima è l'autoestimu. A strada, hè megliu per fà quessa cù l'aiutu di libri in natura.

Crìcanu quantu pussibule un zitellu

I reguli basi per a furmazione di l'autoestima sana sò chì ùn deve micca avvistu tutti i falli è i fallimenti di u zitellu è impiccà nantu à ellu "attrazzii". Sì avviò u vetru, ùn la chjamanu "bagnu". Tali paroli pò, a causa di l'usu freti, perchè l'autoestimu di u zitellu, riduzanu l'autoestimu, facennu cenni chì ellu hè. Arregistisce i linii "sharp". Ricurdativi chì cun elogiosi è sustegnu, ellu riceve assai è crede cù l'autoestima propria!