Scola privata publicita

Tutti volenu i so figlioli per piglià una bona educazione. Hè propiu, u scola hè u passu iniziu à cunfurmà un cumpagnante brillanti è un espertu in u stessu affari. Per quessa, tutti i genitori, sceglienu un scuola per u so ziteddu, pensanu à quale hè megliu: un statu o un scole educattivu privatu. Se prima una scola privata era una novità, in u mondu mudernu di sti istituzioni educatori, ci hè una quantità enormi. Ma ancu ùn sò micca tutti i genitori sò sicuru d'esse di valore di a so figliola o un figliolu in una scola publicu.

Formazione di classi

Hè per quessa ch'ella hè degnu di parlà di ciò chì una scola privata pò dà, a versione di l'statu unu. In fatti, i sculi privati ​​pubblichi è privati ​​sò assai diversi. E l'iniziu hè, forsi, cù a furmazione di a classa. Comu sapemu, in un spartitu regolari i zitelli sò distribuziutu secondu u locu di residenza. Sbaccu, pudete andà à una scola chì ùn hè micca in u vostru area, ma quì avete aduprà parechji difficultà cum'è a cumpetizione è assai più. Inoltre, l'uriggini pubblicu generale nantu à e classi in più di trenta figlioli puderanu studià. Chì ci hè u minus di e grandi classi grandi? Certu, a risposta hè evidente: i zitelli ùn paganu micca l'attenzione necessaria. Tuttavia, ùn ci hè nunda sorpresa in questa, perchè u maestru ùn hè fatta incapacità di travaglià cù trenta figlioli in una lezioni. L'scola privata, a diversione di l'statu, ùn mai forma alcune grande. In i scoli privati ​​in una classa pò esse entrenatu dece à quattate persona. Cusì, u maestru hà l'oppurtunità di entrevista per ogni zitellu è di definisce quale hà talentu per un sughjettu particulari, è cù quale hè necessariu di travaglià ancu. Ancu, in i scoli privati, i prufessori pudete trattà cù i zitelli quasi banni.

Teaching staff

Ùn si scurdanu di u maestru. Sfurtunatamente, ùn hè micca sicretu chì ci hè un minimu salariu in i scoli publici. Perchè ùn tutti i prufessori sò pronte per fà u 100% è porta i cunniscenzi nicissarii à i zitelli. Tanti docenti facenu a scola per riceve i so salarii è ùn importa micca i figlioli chì cundiscenu a cunniscenza necessaria. In i scoli privati, tuttu hè assai diferenti. Prima, durante a prucedura per accettà u maestru, l'amministrazione di l'isula privata hè cuncepitu per via di u so curriculum vitae è i meriti. Ci hè parechji volti chì i duttori deve sottumessu cirte chè prughjenzi à dimustrà u so livellu di cunniscenza. Perchè, dà u zitellu à una scola privata, i genitori pò assicurà chì i zitelli u ricivete maestri qualificati chì sò pronti à travaglià cusì chì i zitelli puderanu apprendre a quantità necessaria di cunniscenza. In più, in i scoli privati ​​un salitu decentu è i maestri ùn anu micca avè un mutivu per travaglià micca in forza.

U sviluppu di i zitelli

Semu devi esse nutatu chì in i scoli privati ​​assai attente hè pagatu à u sviluppu di i talent di i zitelli. In such institutions educativi ci sò parechji gruppi induve i zitelli puderanu registratu à e classi supplementari. Cusì, in più di studià sughjetti obligatorii, anu ancu capaci di fà e so cose piacevuli è sviluppà i so cumpetenze.

Scrivitevi in ​​una scola privata, u zitellu hà a pussibilità di studià in una istituzione induve hè accessu à l'ultime equipaggiu è tecnulugia. Sfortunatamente, ùn tutti i scoli publicu ponu vantà di questu. In una scola privata, i schiadireghji travaglià nantu à l'infurmatoghji putenziali, intervene in i salotti di l'attrazioni moderni è ùn mai pensanu à u fattu chì in u inviertu pudete frigorificà in classe.

Certu, una scola privata implica un certu pagamentu per l'educazione. Ogni scola pussedi i so prezzi è metudi di pagamentu. Pudete pagà per un semestre per un semestre, solu per un annu. Ogni cundizioni di furmazione è pagamentu sò disposti in u cuntrattu, chì i signori di genitori fendu signu di l'educazione privata di u zitellu.