Preparazione d'urdinamentu di u zitellu pè a scola


Preparà un zitellu à a scola ùn hè micca un prucessu simplice. Hè dipindiente da ellu chì u novu studiente perciarà un novu postu, cumu ellu hà amparatu, cumu si junciu à u novu kollettivu, in generale tutti i so vita di l'scola di più. Perchè, prima di tutti i genitori, prima o dopu si sviluppa a pregunta - com'è preparà un zitellu à a scola? E quantu attenzioni hè datu à a furmazione psicologica?

Parechje pare e moatdi crede chì un kindergarten hè una maraviglia di preparà un picciottu. Dopu tuttu, ci hè allora u colettu è l'indipendenza, di disciplinaru, diventa curioso, atento, diligente, fatale. In a kindergarten, i zitelli appieghjanu à cuntalli è leghje, utilizzanu suminatori (pensi, pencils, scissors). Eppuru, micca sempre ogni cosa sana bè - ùn sò casi d'epidemichi in i giardini, chì ùn ponu micca spaventu, è assai depende di i prutevi. Por desgraciate, ùn hè una urganizazione per avvicinassi in i pruduttori ùn prufessori - e persone chì travaglianu in l'ortu mentre u so propriu figliolu viaghjanu à a scola, o pensioni, chì ancu ùn hà micca un effettu assai favorevule à a crianza - i zitelli in stu casu passanu à tempu in anticipazione di u ghjornu chì pudete piglià un novu status - un colghjistru. Eccu perchè i paisani sò esse cunnuscenu quantu a preparazione prublemaniale di u zitellu per i furmazioni di l' urdinazione, ciò chì i so figlioli facianu, anchi si sò mandati à un kindergarten solu per una manca di tempu per l'upbringing.

Ci hè una altra opzione per a preparazione psicologica di u zitellu per a scola - corsi privati ​​per i zitelli in priugrafie. Hè mpurtanti piglià in contu e prublemi di a scola, chì andarani à u futuru studiente. Ci hè ancu i genitori chì si sò opposti à l'idea di un kindergarten, preferenu l'educazione di u zitellu annantu à u so propiu. Questu hè maravigghiusu, perchè in questu casu puderanu cuntrullà tutte e prucessu di sapè u so zitellu, pudè entre in ellu un gustu bellu di a zitella è stabilisce u prugrammu per l'avvene, perchè ùn hè micca un segretu chì i attitudini psicologichi basi sò furmati in una persona in età preescola è hè di questu tempu addipenni assai in a so vita futura. Eccu un solu bisognu à esicuzione un puntu - parechji parenti sò sureificà chì solu i capacità básica necessariu per a scola: lettura, scrittura, scrittura è a cunniscenza basica di u centru. A questu pudemu dì cun assicuranza chì tuttu hè diametricamenti oppostu. Dopu tuttu, in fattu, anche à avè pussutu tutte sse l'elementu cunniscenze fundale, ma senza u desideriu d'apprendre, senza l'abilità di sopr'à e difficultà, senza capacità analitiche, senza a capacità di cumunicà, u zitellu hà avutu assai difficili prima. À u cuntrariu, una quantità maiò di cunniscenza farà causà una mancanza di motivazione per studià, è ancu a vuluntà d'andà à a scola, chì hè assicurata solu: vi vene avà l'apprendre in un locu induve ùn puderebbe imparà nunda nova? Dunque, pudemu recommandà i genitori fussinu nantu à tali aspetti di a preparazione psicològica cum'è u sviluppu di l'attinenza, a perseveranza, l'abilità di ùn abbandunà u principiu azione, chì, in particulare, hè facilitatu da i partiti di mesa, etc.

E più impurtanti, participà à u prucessu di preparalli u zitellu à a scola, ùn lasciate micca à a misericòrdia di u destinu. Allora tuttu hè stata a megghiu modu.