Festa di Pasqua in kindergarten

A Pasqua hè una di e festioni più brillanti è più belli di l'annu. Da una ghjovana età, i zitelli sò infurmati di stu ghjornu diventatu è organizanu una festa di Pasqua in a kindergarten. U cumpagnu di i educatori in a festa di Pasqua hè di spiegà à i zitelli per chì hè cusì impurtante per ogni persona. Hè per questu prevenzione per Pasqua in kindergarten, hè necessariu di fà u scopu propiu, chì interessarà i zitelli è micca avè messi annantu.

Preparatori per i vacanze: avemu u ovu

Cù a listessa prima preparazione per i vacanze? Prima, hè necessariu di ricurdà quale hè stu vacanze hè assuciatu. A risposta hè simplice - cù l'ova di Pasqua è l'uce di tinghji. Dunque, in vigilia di Pasqua, ci vole à portà oghji culu. Pò esse sia artificiale è veramente krasanki è pysanka. Inoltre, prima di Pasqua, i zitelli ponu esse offriti à portanu oghje u foglie di a casa è di pittura. U maestru in a kindergarten à i pratiche di salottu pò indicà i modi basi di pittura u ova per i vacanze. In ogni casu, si i zitelli ùn sò micca interessate in l'opzioni standard, ùn a forza micca di fà tuttu ciò chì secondu e regule. Dopu tuttu, una festa hè sempri assuciata à a pussibilità di fà cum'è piace. Per quessa, i figlioli pittura di u oliu tuttu ciò chì vulete - heroi favoriti, famiglia, stessi. Ùn vi scurdate di ludà i zitelli per i so quadri. È quandu u kindergarten sarà una festa, sazià per fà una esposizione di queste ova. Chì i paisani fighjenu a creatività di i so figlioli.

Pasqua in lu kindergarten

Scrittura di vacanze di Pasqua

In quantu a festa assai di Pasqua in u kindergarten, hè necessariu preparà un scenario chì puderia spiegà l'esencia di questa festa à i zitelli è ùn ne erene micca in ellu. Per quessa, ùn deve ne ùn fucalizza troppu nantu à a crucifixione di Ghjesù Cristu. Hè megliu dicu da a so miraculosa risurrezzione, sughjendu u fattu chì e boni pienite sempre avè u megliu chì si meritanu. À u principiu di u Grandi Sunday in a kindergarten, u presentatore deve dumandà à i zitelli ciò chì sapanu di Ghjesù Cristu. Dientici chì dicenu tuttu ciò chì sapanu. Dopu à questu, u facilitadoru deve currettamente è interessante presentate a storia di l'eventi chì avvinenu u Venneri è u Grandi domu.

Pasqua celebrazione in kindergarten

Dopu quellu, i pezzi cun passaggi è canzoni di Pasqua Puderanu nantu à u stadiu. In Internet, ci sò assai beddi quatrainsi assuciati à questa fabulazioni maravigliosa. Chì i zitelli contemu a storia di e vacanze di Pasqua in verso. Ùn ùn scurdanu micca di e competizioni. Prima di tutti, ci vole à esse cum'è Pasqua. Per esempiu, i zitelli sò datu ova di colore è dicenu chì duverà l'ovu di u contrariu. U zitellu chì havi un ovu resta rivinde sanu. Un altru concorsu simplici è divertitu hè di determinà quale u furunu oltre più. Questu hè bisognu di un slide, chì pò esse un tabbutu longu è largu, stabilitu sottu una pendenza. Dui zitelli sparali ova nantu à sta cullina. Quellu chì l'ovu hà cambiatu.

Chì pudete dite à i zitelli di Pasqua?

Dopu à e cuncorsu, u presentatore pò dì à un pocu più nantu à e tradizione di a festa di Pasqua. Di sicuru, i zitelli di u kindergarten ùn sò micca particularmente interessatu in parechji fatti storichi. In ogni casu, in una forma simplice è accessibile, pudete cuntà di quale tipu di pittura per l'ova hè stata utilizata, perchè ogni unchianu hè chjamatu di modi diffirenti. Pudete ancu richiamà e tradizione folklori è i rituali, chì tutti e zitelli sempre frenaru i so faces cù un ovu saggiu pinatu per esse u più bellu.

Festa di Pasqua in kindergarten

Dopu questu, possi torna un altru concorsu. Sta cumpetizione hè stata fatta da a tradizione di celebrà a Pasqua cù i cattolici. Hè necessariu per amparà e ova in tutte u passiu (queste si pò esse pysanka o chocolate kinder-sorprises). U cumpagnu di i zitelli hè di truvà parechje oghji alleati cum'è possu. U vincitore riceve micca solu i testiculate cose cumposti, ma ancu un prublema interessanti chì serà invintata da u presentatori. Pò esse cum'è una cistella cù dolci, è un ghjocu interessante chì appellu à ogni zitellu.

A fine di a celebrazione, pudete copre a mesa dolce è avè una festa di tè.