Scorcheremu u locu bello cù un bìaddu

Quante hè necessaria per crecià un bìmbulu è cura?
Ora u bumbardamentu hè assai populari in latitudine cun un clima mediu. Hè assai curaggiosa cù belli fiori picchi, ma in u Medievu Mediastru per i pruprietà mediate di i biscuttori cunzidirava una pianta di bruciati è sorcerers. E Ghjudicate di l'Inquisizioni cun l'aiutu assistenu a determinate a culpabilia o l'innocenza di e witche. Ma in fattu hè un fiore fermu è bonu chì ùn solu ùn hà da decorate u vostru giardinu, ma ancu aiutu in u trattamentu di parechje malatiei cumplessi, cum'è leucemia.

Peruviana pò esse usata à l'abitazioni verdi di u pianoforte, cum'è ancu bracciale e mancu spazii sfarenti di u locu. Ma per piglià rapidamente un magnificu tapitore, hà da mette assai densamente.

Pudete fà plantà in u vostru situ variità eranu o quelli chì arristaru foglie per l'inguernu. A più chjaru di ricurdà è chì u bumbardamentu hè velu, perchè s'ellu avete picciriddi nichi, hè contraindicatu.

Cultivazione è cura di i fiori

In i so pruprietà, hè unpretentiu, ma quandu si sviluppa, vale aduprà qualchì ricunniscenza.

Trasplante è ripruduzzione

Se piantate una biscuttenda in un ciuri di lignu cù e altri pezzi, da esse preparatu per fà rende periamatu regularmente (ogni staghjoni). Hè da esse fatta, perchè u teatru attivu prevene à l'altri persone di sviluppà u vostru giant di fronte è da elaburà.

A manera più faciule di multiplicà a vinca hè di trasplante cù l'aiutu di e tingdi. Allora vi definiscevi è sicuru chì i pianti sò abituati. Questa prucedura si deve esse fatta à fini d'Agostu o Settembre, ma hè pussibule in a primavera. Solu prima di l'inguernu, i ghjucatori ghjucati deve esse in coperto cù un capu grossu di fogliu.

E variità perenne hè stata propieta da l'apexi di a pianta, solu per dàcenu à u pianice è sprinkling with earth. In u primu mumentu pò esse trasplante da dividendu l'arbuli, ma questu ci vole à fà finu à ch'ella hè ghjucatu solu risultati.

Pulìta di lotta è peste

Questa hè una pianta stabile assai nò solu à u cambiamentu di e cundizioni climatichi è di a siccità, ma ancu per parechje malatie. A prutezzione particulare per ellu ùn hè micca nicissariu, ma ancu ghjardinari anu face una di e malatie cumune - scutes.

Sì truvate signalazioni di sta maladie, spressa a pianta cù sapmu è acqua. Un tali prucessu si pò esse realizatu per scopi preventivi, per dannighjà micca micca.

In quantu à i pesti, allura quì u bogantinu hè abbastanza stabile. L'ùnicu chì deve esse tuccatu hè chì in a prima pianta, hè necessariu per annunzià per tempu per u sughjettu, perchè salvendu u foglie di e fiore. Correge a selezzione di variità, in particulari ierevuli è a so situazione competente in u situ, darà un capellu è una catifa verda seranu attribuita bè da a capa di neve.