Fiori fiori: cineraria hibrida

In u genus Cineraria pudete cuntà finu à 50 spezie vegetali chì appartenenu à a famiglia di astroidi. Sò in a maiò parte di e pianti vegetali herbasse, ma ci sò ancu mità-arbusti. A so distribuzione sia in u tròpicu di l'Africa, ancu in Canari è Madagascar. Stu genus hè assai vicinu à un altru genus - Senecia, à quali includi parechji spezie di i fiori da u genus Cineraria, chì sò cultivati ​​per scopi decorattivi.

Tipi

Per cultivà in casa, solu un tipu di pianta hè più spessu usata - hè una cineraria sanguinosa. Un altru nome per sta spezia hè Cineraria Hybrid, Crest sanguinario. A terra natale di sta spezia hè u Canariu. Cineraria híbrida hè una pianta herbáceva, perenne, chì a cullezioni pò cumprà 60 cm. Li foglie sò cordate, è l'arghjintini sò stampati. Hè un petale cù un petale di u alatu. Inflorescenzi sò cullate in numerosi canzelli è ani assai sfumature di culore.

Cura di a pianta

Illuminazione. I fiori di u cineraria hibrida ci vole una luz luminosa, ma senza i raghji di u sole. Parlendu di u mondu di u mondu, preferanu i costi orientali è orientali. In u latru meridionale, a pianta pò esse calda è, se ferma in u sudu, hè assicurà necessariu di cogliri da i raghji diretti. In u nordu di u nord, à u cuntrariu, a pianta ùn hè micca pussutu bè l'illuminazione di a vegetazione. Ma s'ellu ci hè luminu bellu in u nordu, questu quì hè u locu più adattatu per u so cultivo, postu chì a pianta hè cunzidenza fruttu.

Regime di temperatura. U regnu di tempurane duverà esse curaghje l'attinzione, hè chjaramente capimachja in questu quì. Cineraria hibrida ùn ci piace u calore, pericà per ellu in un locu friddu. A temperatura ottima hè + 15C, ma ùn deve micca sottu à + 8C. Fattu cusì duru à a pianta à una temperatura sopra à + 20 ° C.

D 'acqua. Cineraria avissi a essiri regnu sempre. Sì a stanza induve a pianta è situata hè fresca, è devia esse cura cù cura, perchè pussibule sopra sopra l'acqua ancu assai. L'umidità di u substratu deve esse moderatu, evicate à scumpientu o sopra l'immensità. L'acqua hè necessaria temperatura sua, constante, di l'ambienti.

Umidità di l'aria. Cineraria hybrid piace l'alta humidità, ma ùn pò micca spulatu. Per a umidificazione, hè megliu d'utilizà humidificate di l'aria, è ancu ponu esse posta nantu à una paletta cù argilata dilata.

Riproduzione. A ripruduzione si trova da e manni. Anu serebbe sementatu in parechji volti da ghjugnu à uttrovi. Sì avete bisognu di acquistà e piante, pighjevi à u principiu di l'invernu à u mità di a primavera; per u principiu di fioritura - maghju, ghjugnu. Doppu a ferraghju per a fioritura, deve deve 8-9 mesi. U cuntinuu chì segue ch'ellu cuntene una mistura di terra foglia è humus, aghjunghjendu ancu a sile, a mezcla stà siftjata. U cuntinuu cù e pezze hè tenutu in una stanza cun una temperatura di + 20-22 ° C. Dopu chì i zitelli anu sviluppatu, deve esse diveriti in a listessa mezcla, ma cù l'aghjunzione di terra di sod. U fronde è a terra di humus hè necessariu per 4 parte, humus - 2 parte, è sona una parte. U cuntinuu cù i filamenti si trova in un invernu o un invernu per chì a pianta hè abituata in apertura. L'acqua era ogni ghjornu. Se u ghjornu sia assulanatu, ci vole à spressa è pritenyat. A prussima vultitinu ubbidiscenu in terra di un caldo friddu. In a terra, deve aghjunghje 2 kilogrammi di mancianu l'osso (per 1 metru quadru), è e pezzi trasfirrati à queste si sò piantati in biscotti chjuchi. Sì a cineraria sò primi tempi, quandu i pignotti sò più maiò di quelli chì erani sembuli in July-August. I pomi si ponenu in un invernu lume cun una temperatura di + 10-12C. Dopu l'appearance of roots, a temperatura hè ridutta à + 4-6C, è a stanza hè ventilata. À a fine di u oghje, l'acqua hè ridutta, devenu esse ridutta, ma micca permessa di secre. À a fine di l'invernu, a tampiratura si deve aghju cresce annantu à i valori prelimi, mentre chì u regu è u tempu di ventilazione hè ancu crescente. Dopu chì i pomi parevani, a tampiratura hè più largu, à + 15-18 ° C. A pianta tintava in prima primavera. Se a pianta hè stata sera à u Juliu-Agostu o dopu, in Febudu a temperatura ùn hè micca risuscita per esse firmeru per un mesi.

Se si vulete, i pianti, chì anu sustituitu solu duoppu u primu pruduttu, si sò stati posti in l'estiu in un fredgheru seriu, è in u settore si sò stati posti in testi di midà è fate in un serra. Dopu à l'iniziu di u clima fretu, i pignotti sò purtati in l'invernamentu. Tali piani attummuliate in gennau. In parechji splutazioni, quarchi cineraria ùn hè micca trasfiruta da un pianu più chjuchendu à un pote maiori, sò prontu à stà in a talla di u prugu cù quale anu falatu in a tenda.

Per cineraria hè assai impurtante di avè una bona alimentazione di a tarra. Per quessa, hè necessariu di regula forse fertilizante minirali. Questu hè fattu dui o tri voti un mesi. Avvicinamenti 0.25% -0.3% solu di i microfiltri; in u periodu di creazione hè aghjuntu ogni simana. Dopu l'emergenza di corpi, Cineraria hè in generale alimentatu micca solu cù fertilizzanti minerali, ma ancu orgànicu, aghjustà u fertilizante hè alternativu, una volta per a simana.

I pussibule

Si crescenu queste foglie di casa in un appartamentu, hè assai difficiule di observà tutte e cundizzioni chì ci hè dumandatu à sta pianta. Hè per quessa chì assai cineraria hè ghjuntu quand'ellu hè cultivatu in una stanza.

Se a pianta pruteghja malamenti, perchè questu questu hè di causa di a temperatura troppu altissima è mancanza d'acquessi. A pianta pò ancu mancà a luci.

Fulghjini pò turnà gialli è ancu cumincià à fade si a pianta hè sopra massa è pocu suffertu.

A pianta pò esse affettata da pulatorii, muffa pulputi. Contra àfidi appiicanu 0.1% pirimone, è contra u rugiu - 0.15% karate, u primu pianu di 0.02% o di 2% di preparazione di coppola-saponu.

Inoltre, a pianta pò esse sottusa una infeccion, per esempiu, una phytophthora.