A cipolle sò una fonte di vitamini


"... ghjè u missiavu, hè vistutu di cìantu fur coat, quellu chì ùn anu spusatu - ellu chianta ..." Guess, chì parli? Hè inolore, hè nantu à e cipudine, cipudine sò una fonte di vitamini ! A cipolla hè una pianta bienniale cultivata da a famiglia Alliaceae. Cientifici distingenu 400 spezia di cipudioni, di quali 220 spezie sò e vegetali, sò distinti i spezie salvati è culturale. Una pianta cun un grande oblast-globose lampadule, coperto cù cunchitti di rossi, bianchi o purpura. Leaves sò archi, vacanze; Lu trondu hè grùassu, finu à 1 m in altizza. Tulipani ùn anu attraversu, nantu à pedicels longu, cullucate in parapluies sferichi. Fructifying in August - September.

Sò tutti o menu in l'affare di a cucina, è aghjunghjendu u cuteddu, avemu a lotta cun tuttu u male, è avendu scunfittu, a pezza in solulinu in calda con acqua fogera. In u cerculu di u male, entra è a cipolla, ci fa spiegà lacrime durante u bout, chì hè un corpu pardunatu, è da questu perduzzu l'apprezzamentu, è diventenu micca ligamenti. PERO Ma spera, i scentifichi anu cunfermatu chì l'elementi chì ci ponanu lacrimi quandu si limpighja è tagliate crescenu, anu un effettu benèficu à u nostru corpu, à dì, si cummatti contru i cèl·luli di i cancer. Allora u malu gira à u bonu. Pudete esse chjappà si curtava un arcu cù un puderiu in umitu, o mette l'acqua in bocca. È chì solu ùn avemu micca ghjuntu cun quellu chì evitari l'inconvientenza in a cucina. E a pusizioni positiva in cipolla hè micca solu questu patrimoniu.

Bulbi cuntenenu i olii essenziali, chì cuntenenu un disulphide C 6 H 12 S 2 , zuccaru, frutosa, including saccharose, maltosa, inulina, vitamini C, B, provitamine A, flavonoid quercetin. I cungresi cuntenanu ferru, potasio, calcium, magnesiu, manganese, flúor, fosforu è sulfuriu. È hè per via di u sulfuriu chì a cipolla abbanduneghja abbellanza. U zucchinu di ciuci hè cunsideratu un antibioticu, chì ci pruteghja da ogni modu di SARS è di a gripe. I cume a crescenu ancu attivà u metabolismu, ma ùn hè micca necessariu di manghjatu a cipudine, perchè tù stessu sapere chì u cicatrisione da a bocca avarà. E chì à evitarà un oliu da una bocca zazhuyte dopu à una cipolla un pappagallo, è allora passanu o sia ghjucatu, è ancu chì per certu, puliti una bocca a dipinni è appiciccate, è cusì, chì hè esatta, cun un cud cun sapori mint. E quandu si distruggeru di l'oliu di cipolla da e mani o di a tagliere di cuttàrreghjanu solu bisognu cù u zuccaru di limonu è u sali, è tuttu passa. Un altru arcu clezza u sangue, attivate è stimulatesu u sistema digestivu, sguassate l'acqua di u corpu. Phytoncides cipressi cumbattinu i microbicchi, streptococci, disenteria, diphtheria, bacillus tuberculosis.

Ùn avete micca cridutu, perch'ellu averaghju scattu in mè stessu, ma resulta chì a cipolla hè propietaria cusmetica, per esempiu, una maschia di cipolla improvesà u crescente di u capeddu, a pelle torna seriche è suttili, è ancu assai bagnu rinforza a pelle.

E cipudine sò una pianta caleciante, u friddu pò sustene à a minus 6-8 gradi. A più acqua durante u crescenu di cipudioni, fecundate è fraccionate a terra, avè alimentu. In quantu à u storicu, a cipolla pò esse stored per months, perchè in l'inviu, a cipolle in a nostra pantry ùn esiste micca degratu, ma a cipolla si deve esse pulita è stampata solu solu prima di cunsumu, finu à chì a cipolla pèrdite u so gustu è proprietà utili. E cibo una cazava in un locu ben ventilatu cù una temperatura constantemente.

Cum'è sapete, a cipolla aiuta di molti frastichi. Da e cipolle, assai facianu u zucchume di cipolla, alleva a inflamazioni di a gola è pruvucà a flussu, affruntannu a tezza. Finamente chop a cipolla è aghjunghjite 3 ciloffi. i cuciei di u meli. Dopu dopu chjuderaghju a tapa, permettenu sieghjani in a frigorifera durante 6 ore. Allora andavanu bisognu di esse u zucchero è pigliate ogni 3 ore per una cullizzioni sopra. È se u zuccaratu di cipolla si scorcia nantu à i muzzucchi di l'insecte, u dulore è pruceà sparisce rapidamente, è ùn deveru micca neri. Eccu un'altra ricetta, in casu à i vostri ferri, pulite a cipolla picata in un casgiu, è calà un pocu in un coppiu, è aghjunghje l'ochju è cunduci cù qualcosa cosa, per esempiu cù un pane o un pannu. Hè cunsigliatu di fà cumprendi un ghjornu 3 volte à ghjornu. A listessa cumpressa aiutavamu aiutà di e ferite malevolamente curati. È se fournisse nantu à u zuccaru di cipolla, aiuta à ridivà di edema, cù articuli, perda di u capellu è di castagna. A cipolle hè cunsigliata per i persone chì anu soffrenu di l'insomnia, perchè hè prova chì a cipuleria hà un effettu benèficu in u sonu di una persona. Inoltre, i cipolle sò cunsigliate per e persone chì anu soffrenu di l'epilepsia, da quale l'attacche di sta maladie addiventanu eccu, e menu frequenti. A cimini impediscenu e malatie cardiavule, cum'è u vapuri, l'attaccamentu di u cori, cum'è a cugliera, manghjanu com'è prufilaxesi contru prostatitis. Quandu anche agrandate a prutata hè cunsigliata per incrementà e cipudine in a dieta di una persona. Augmenta u tonu di una persona. U zucchinu di cipolla neutralizeghja i microbicchi chì causanu avvilinatu alimentariu, è ridenta u corpu di sustanzi sivuli. A cipressi sò cunsigliati per i femini in preghiera, chì a cipolla salvarà vitamini in u corpu è cumporta com un antisepicu. U l'oliu di cipudioni alleva i maloforte è destroi ORZ à l'uriginali iniziale. Hè cresce in generale chì a cipolla pò disolvi pedi di rino. In ciuvuli cuntenenu insulina, perch'ellu hè ricurdatu ghjunse da persone chì soffrenu di a diabetes. Sì uleghja a ghjuvendu da a cipolla, in questa forma, aiuta à ridivà di l'acne, di credenze, d'ulcera, frostbite. A cipolla hè un vermifuge, perchè è ricumandatu à e persone chì vivenu cù l'animali. I scienzi crirenu chì a cipolla rallie e ciloghji di u funziunamentu, è demorà u prucessu di u crescenu. Se manghjanunu una media di 150 grammi di cipolle di ghjornu, avemu a migità di a norma di ogni ghjornu di vitamini A è C, potassiu è calciu, chì migliurà u travagliu di u core.

Per rinfurzà a so immunità, è migliurà a so salute, hè cunsigliatu ogni ghjornu per manghjà a mità di a cugliera. Se ùn pudete manghjà a cipolla in a so forma pura, aghjunghje l'insalati. Aviti bisognu d'avè cipolla in una forma prima, cum'è cù u trattamentu termale, a cipolla pèrdite a so qualità utili cù l'oliu. A cipolle secca ùn anu micca pruprietà utili. Calota calmannu u sistema nervu. A cipolla hè una fonte di vitamini , cuntene una gran quantitatità di iodine, àiu cítricu è malic. Sustanzie cuntenenu in acidi, disinziule a cavità orali, migliurà l'efficienza di i riti. Ma i cipuluni sò contraindicati in i malati cù malatie corse, malatie di stomacu è liver, cù certu malatie di a pelle. A cipolle hà a capacità di neutralizà u zitellu gastru, cusì a cipolla hè pruibita à e persone chì anu una secrezione di securizazione di u zucchero gastic.