Funzioni di u sviluppu di u zitellu in quattru anni


I caratteristiche di u sviluppu di u zitellu in quattru anni sò dinò. In quattru anni u zitellu speria à esse amici. Per ghjucà solu hè digià avanti, hè assai più interessante per fà quì cù una persona. Ogni annu ghjucà à i picculi gruppi. Di volte quessi gruppi sò permanente in cumpunimentu. Allora i primi amichi venenu - quelli chì sò u zitellu sana u megliu à truvà u cumprintà. Hè assai preoccupatu chì nimu ùn vole di ghjucà cun ellu. È a relazione di i zitelli à questa età hè influinzatu da i valutazioni di l'adulti. Per esempiu, nimu volenu esse amicizia cù i vurpi, chì sò in modu persequitatu sempre di i cucialisti. Cusì, pruvate micca dà evaluazioni negativu à altri figlioli in u zitellu.

A quattru anni hè dipoi oghji à sente è senti, cusì più freti sò leghje micca solu i ragii è storii, ma ancu qualchì cugnitivi. Dopu tuttu, se prima, hà studiatu u mondu per l'osservazioni è i prufiziunali, ma ora avà hè micca abbastanza per ellu. "Induva chì i zitelli venenu?", "Perchè neve?", "Perchè u cat sò una cuda?". I risposte à queste dumanda ùn ellu ùn puderebbenu truvà.

Grazie à i vostri stati, vede i telecasti cugnimi, i film di cinque pelle scansa di u mondu in quale vive tutti i ghjorni. Ci hè chì quandu sò assai luntanu ùn sò i deserti induv'elli ci sò una sula aria, ma hè u Polu Nordu è l'Antartida, induve a neve sempre mentre è pinguini vivenu. Karapuzu hè un animali interessanti, chì ellu hà vedutu solu nantu à a TV o in l'imaghjini, ellu listessa cura di storii nantu à l'oceanu, d'altri paesi è di e persone chì vanu in elli. I amici anu amici storii di a vita di i genitori o à l'altri populi.

Avà u zitellu piace à travaglià, aiutanu a so mamma, per capiscia è significativa. Dunque, essenza sicura di participà à u travagliu cumuni, pruvate à fà cun ellu una varietà di facenzi di a casa. Fate cù interessu, perchè u zitellu hà bè. Hè esse fieru se spessu a dumandà aiutu per aiutà: "Sashenka, averaghju bisognu di l'aiutu. Si scrivi u pianu. O perdite u polu. O allora: "Avà, avete è avè deve aghjustatu in l'appartamentu". Assicuratevi di ludà l'appiccicanti per a vostra patience è aiutà, ancu s'ellu ùn tuttu hè bellu bè cù ellu.

Duranti stu piriodu, pò esse superatu da u scantu di perdiri l'amore di a so mamma. Per quessa, qualchi figlioli sò assai dulurosu per affruntà qualsiasi punizioni, ancu un aumentu di tonu. Pareci chì l'omi raghjanu, postu hè malu, è ùn hè micca più amatu. Per esse u zitellu sviluppà una alta autoestima, ùn hè micca solu per dì chì cumu u so amicu, quantu hè maravigghiusu. U valore di l'individuu deve esse misurata da certi pezzi veri. Per fà questu, hè necessariu per u zitellu per avè qualse capacità o cumpetenze. Puderò à fà qualcosa bien è ancu megliu cà l'altri - aiutau aiutà à l'orgogliu di ellu stessu. Pruvà per esse sicurità chì u zitellu ùn senti micca un omu indevergentu, di chì nunda ùn deveni. A volte hè ancu di valurizà a situazione chì da dà l'oppurtunità di pruvucà à a prutizza, per spiegà difficuli.

In quattru anni, i zitelli sò digià suficientemente clarificate è significati di parlà, perch'elli ponu parlarà cù temi astratti. Dighjà anu un prufuntariu di parolle. Accumincianu a cumpressione grammaticamente correctamente e frasi, normalmente ritenzi sound. A maiuranza di i zitelli à questu età sia accettatu cusì cusì difficult for the mastering "s", "e", "x", pruteghja più chjaramente un sonu di chianciante, ci hè un sonu "c". Qualchidunu pò digià saranu spiante, "l" è "p". Ma, com'è regula, a maiò parte di i figlioli cuntinueghjenu à rimpiazzà cù un sonu simplice. Certu, u pianu di quattru anni ùn hè micca capaci di cumunicà lòggicu, coherentamente è claramente per quessa Vova è Sasha pistevanu in u kindergarten. O sensu retell the story read. Dunque, avete aduprà parechje questione per esse accertà qualcosa.

In u stessu, u zitellu ùn saria micca pussibule di discrive u cuntenutu di a trama. À u megliu, ellu hà da nome d'oggetti, di caratteri o di lista l'azzioni ch'è stà pigliate: u cunchessu si spiegà, u bun hè rollu. Dighjà hà a forza di picculi affarchi è ancu poema. Ancu, i più grandi. Sì tutti i vittorie per andà à senti sutta "In u Lukomorye Chjassu Ecume ...", dopu un mesi o duie dopu dopu una sera, u zitellu li darà verbatim. Disse "A manu", ùn capisce u significatu di a mità di e parolle. Bonu, lasce. Hè ancu una bona ricerca in memoria.

In ogni modu, com'è regula, i zitelli à questa età prupone micca solu di memorizà e parolle, ma ancu per capiscenu, per truvà a cunnessione entre u sughjettu è u so nome. Per quessa, spessu anu cummincianu di invintà a so propiu, cumu pensanu, e parolle boni. Qualchi parolle cambienu per l'analoghi di l'altri. A volte vaghjime equivale, ma graziosu: un microbulu, finestali, persone, nantu à una giacca. I perli perli ùn sò micca sdegnati per scrive, dopu à parechji, parechji anni seranu quarchi cosa di rireranu.

U zitellu duranti stu piriodu attivatu interessatu in i so omi sessuale, ampareghja chì i picciotti è e donne ùn sò micca listessi. Ghjè in questu pezzu chì ponu sente a quistione: "Induva chì i zitelli venenu da?" Duranti stu piriu, i zitelli sperienze u cummentu di l'Edipriu, e li fimmineddi - l'Electra cumplessu. Sì ùn avete micca in sutilzzii, in pocu perchè simpaticu chì u zitellu face a so attrazione à u principale di u sessu oppostu. U zitellu vole piglià u locu di u so babbu vicinu à a so mamma è u vede com una donna ideale. È a frasa di u zitellu: "Mamma, quandu crecerà, mi casu à voi" - una cunfirmazione diretta di questu. Poco a poco el niño se da cuenta de que no puede competir con el Papa, tiene un miedo de ser castigado, que lo obliga a abandonar la idea de casarse con su madre. Se prima era u zitellu era ghjilosu di u papa, u sensu si tratta da esse sustituitu da un desideriu per esse cum'è ellu in tuttu. Dopu tuttu, a mo amare ama a ghjente cum'è u papà. E zitelli, per cunsiquenza, sòniu per piglià u papà. Ma, dopu avè suprimi l'attrazzioni à u babbu, cumenciani à identificanu cù a mamma. Cumintendu sìmule à a so mamma, u zitellu aghjusta a probabilità in u futuru di truvà un omu chì s'assumiglia à parechje.

Bansi estricti, abusu è intimidazioni "nantu à questu tema" ùn puderanu micca infallu dalli in u zitellu. U zitellu ùn saria senza firmà interessatu à u tema di i sessi, è u scantu di u punitu pò pudè turnà in un neurcticu è in u futuru influenza a vita intima in a forma di frigidità o impotenza. À u listessu tempu, troppu per indirègre à questu ùn hè micca valenu. Ei dui posti sò ancu periculosi. Questu prumuzione à a riparazione di u zitellu à l'etapa fílla di u sviluppu. Oghji crescenu, questi piacere prestu assai attenti à u so corpu stessu, ùn abbandunate micca l'oppurtunità di mette nantu à a visualizazione, per vesti in nicely e di retalia. Omi si cumportanu cun cura è bretente. Amuri vinciu sò assuciati cù a vita successu. Fighjinà dinò per pruvà à elle è à l'altri a so viabilité masculina. Hè dunni chì i Don Juanian venenu da! Di e zitelli cun un attrezzione, in questu stage, coqueta creci. Questu hè megliu. Ddi donne tendenu à esse propensità a relazione materiali promiscu, un cuntintatu constante di flirtu è seduce. Allora i paisani sò qualcosa di pensalli. Dopu tuttu, secondu a freud, a destinazione di u zitellu dependa da e so azzioni assai più di quelli chì pensanu.

Sviluppu di un zitellu de 4 a 5 anni.

Mental

- Ogni assignatura, chì u zitellu riceve da l'adulti, cerca di rializzari.

- Differs u bellu memoriu, ricorda assai un poeju largu longu.

- Ellu ghjucanu bè cù un altru figliolu è ùn praticamenti ùn mancanu cun ellu.

Fisica

- Cammina in i tacchi.

- Ogni vesti stessi.

- Toccate i ghjucatori cù u ballu.

- Pudete risparmià in u locu o avanzanu.

Mental

- Cunta numeri da 1 à 10.

- Usi u futuru tensu di verbi.

- Enteghje prepositional-case constructions with prepositions: on, under, before, about.

- Ripetizioni di sentenzi di 5-7 parole.

- Chjamanu i cuccioli 4-5 animali.

- Chjamava l'antonyms per l'analogia.

Avèndulu acquisto cun u funziunamentu di u zitellu in quattru anni, puderete evitari parechji sbagghi cumuni in a criazione di i zitelli.