Se un omu dici chì mi ricurdà à a so mamma

Chì significarà dì chì un omu dice chì mi ricurdà à a so mamma? Infatti, tutta di quantu a cosa di u zitellu a relazione cù a so mamma, ciò chì a so rilazioni è quantu ci hè u cumprinziu mutuale. U fattu hè chì una mamma pò esse per un omu ùn solu un ideale, ma ancu un ughjettu per l'odi.

Sì a mamma di u zitellu ghjè amatu, cumprendu è amare u figliolu, perchè, assai probabili, hè assai bè, per esse cum'è ella. Di sicuru, ci hè bisognu di verificà chì u ghjovanu ùn principia micca à trattà cum'è sì a so mamma. In questu casu, ellu hà da cumincià à elevà e richiesti chì avemu abituatu per vultà à i nostri genitori, sapendu ch'elli ùn rinunzià micca è rializzaranu tutti capricci. Ùn hè micca u megliu modu di sviluppà una relazione trà un omu è una zitella, perchè ùn solu ùn hà bisognu, ma ancu avete bisognu. E amu a mamma assai più di ciò chì ci importa. E facemu micca menu per elli di ciò ch'elli anu da per noi. Ùn importa ciò chì pruvate aiutà è sustene, tutte e cose, i nostri exigêni nantu à i genitori sò casi sempre più altu chì u ritornu. Dunque, se un omu dici chì rende a mente à a so mamma, guddà da, ma è cura. U fattu hè chì a mo mamma ùn vulerà piglià u so postu. Ancu, ancu i più ideali è cumpetenni e mamma, almenu un pocu, ma sempri ambus di i so figlioli à e so zitelli è e donne. Ogni mamma hè cunvinta ch'è ella farà tuttu ciò chì voi. Sì una manca a saviezza per guardà i pinsamenti per elli, mentre chì altri pruvate à entra in un monasteru stranicu cù a so charter. Ma, inoltru, se un omu aggradisce è rispettu à a so mamma, tù ùn sò furtunatu chì vi pare. A so attitudine positiva versu a mamma passarà à voi. In questu casu, u ghjovanu ùn anu micca offentà a so donna è ùn ùn suscitarà a manu nantu à ella, perchè cù a so mamma ùn ellu micca fà in nisuna circustanza. I figlioli chì anu criatu sottu à l'armata d'una mamma calenta sò sempre distinti da a famiglia, amori, tenerezza è intelligenza. Dunque, per voi. Forsi quì vale à pena un pocu fieru di u fattu chì vede com'è una donna chì hà sughjatu una bella persona. Dopu tuttu, cunvinta, si era micca, ùn avete micca adduzzu quellu. A megliu scelta hè quandu a mo mamma vi piace. Truvarete una lingua cumuni cun ella, cum'è cù un parente sangue o amicu. In questu casu, a to similitudu aghjusta à truvà una lingua cumuna più veloce è ùn ùn disputa per i scherzi. Agree, perchè se e donne sò radiciamenti differenti, sò sempre i cunflitti, à l'alivi è à u livellu spirituale. In questu casu, ancu pè e boni pòpuli hè assai difficiule di capiscenu è si averebbe da alcunu suluzione cumuni. Ma s'ellu avete una attitudine simile è l'identità interesse, dopu avè a cumunicazione cù a mamma di u vostru amatu serà per voi in gioia. Pudete capisce è ùn diventeranu subunzamente u ghjovanu. In questa situazione, a simbolità cù a mamma di u zitellu li duna assai avantevani in quantu à u sviluppu di relazione, sia cù a so mamma è cun un ghjovanu, cum'è chì ghjera chì parechje alcune di i vostri punti è si prisenta l'esempiu di a so mamma.

Pè una situazione sfarente sviluppa in u casu chì u zitellu ùn hè assicurà nè cumprinziuni mutualità cù a so mamma. Quì tuttu hè assai cumplicatu è imparu. A causa di u cunflittu trà a mamma è u figliolu pò esse solu micca disputi in u mondu di u mondu è l'avvenimenti chì avvenanu. Infatti, ci sò i prublemi assai più serii è più profonda di questu. Ci hè questione quandu una mamma chì ùn hè micca pronta à crià un zitellu dà à i so parenti o i so parenti è sparisce per un tempu, appare un paru di volte à l'annu. E donne di e donne sò menu menu prubabile di crescita à a maternità quandu i so figlioli reachenu l'adolescenza è sò stati purtati à e so casa. Questu hè induve u principiu di u cunflittu di interessi, chì vene in l'odi juvenili. A mamma chì ghjera trasmessa parechji anni da a vita di u so figliolu, u principiu di l'educà cum'è s'ellu era sempre picculu, stupidu è pocu fugliale. Ùn capisce micca chì prima di ella hè una parsunalità chì si deve esse cumpresu. Spessu, e donne ùn pruvate micca di capiscenu i so figlioli, amparate di i so gustu è di l'experientini, pruvate à vultà cun qualchissimu modu per accumpagnà. Videndu questa attitudine, i picciotti cumminciari di acchianari è accummintau un fiancu di l'odi per i so omi propii. Ùn si ponu micca ghjudicati per questu, perchè l'absenza di una mamma vivente, spessu, generates many complexes and insecurities. Inoltre, i zitelli crecianu assai in còllera è di distretu. Percièvinu a vita com'è una guerra. Questu prublemi di prublemi soffiu Sfortunatamente, spessu chì i so mariti ùn anu spiccia ancu chì anu un rolu negativu in a formazione vita di i so figlioli. Tutti rinnèvanu è cuntinuanu à impone i so cumpurtamentu nantu à u ghjovanu, ùn importa micca i so sentimenti è l'emozioni.

Sì un omu dici: Remredu à a so mamma in una situazione cusì, pudete avè bisognu di moltu attenti è pruvate d'esse cumu chì esattamente ciò chì vi ricurdà. U fattu hè chì i ghjovani chì cundini in such situazioni, à i mariti sò ambivalenti. I amanu, perchè ogni zitellu sona u so amori da natura, è, à u stessu tempu, odia, ingeratu è risurgiu per tutti i patimenti è i prublemi chì anu avutu per via di u cumpurtamentu di a mamma. Dunque, hè pussibule chì ancu ellu ti vede à odià. Per avè qualchì pocu prublemi quantu pussibule in a vostra rilazione, pruvate d'esse ciò chì esatta solu sìmulu simpaticu trà voi è a mamma. Forsi hè solu l'apparenza o certi ligami in u cumpurtamentu, l'espressioni faciale, i gestiti. Allora ùn hè nunda di manera terribili, ma se ùn hè micca difficiule per voi, pruvate di scunnià da ellu, per ùn fà rummiece u fucili novu. Se a conversazione hè nantu à u caratteru è a percepzioni di u mondu, puderete avè pensatu, perchè ghjè da questu chì u vostru amatu ùn si manca senza una mamma. Cusì pruvate à capì ciò chì secondu u casu novu, i so sentimenti è attitudini in alcune. Sì tù stessu capiscenu chì e funziunalità scritta sò negattivi - i libbratu di elli. Senza bè è amori à un ghjovanu, nò in tuttu cum'è a so mamma, è site tandu sia felice.