Avete bisognu à un infante?

Finu finu à pocu tempu, tutte l'eccezzioni in tutti i figlioli scampiati da u nascita. Ma oghji qualchi esperimenti credi chì i culmi novi si devenu esse vistutu immediatamenti in un colpo cù i sliders è ùn deve micca stumbu. Allura, hè bisognu à swaddle un infante?

Per truvà a risposta à sta pregunta, avemu bisognu à u tempu chì u zitellu hè sempre in l'abdomen di a mamma. Tutti sapemu chì ancu di u zitellu chì sente, si senti è vedere, perchè ancu prima di u nàvolu custituisci a so attitudina à u mondu cun ellu. I principesi è i primi sensazioni di u zitellu sò tuccatu. À un periodu di circa 16-20 settimane, u fruttu "purgai" in u fluidu amnòticu è quasi ùn in micca a fugliale di i muri di l'utru. À u tempu, u zitellu crisciarà, è l'utru hè digià attaccatu per ellu. Quandu u zitellu riposarà in contru so mura, hà u primu infurmazione nantu à u so corpu è a forma. Graduatu u fetuu creci è da circa 34 simane ogni l'ispaziu di l'utru. Cusì, u zitellu sviluppeghja sensibule cù sensu tattare è sensu, per mezu di quale si forma una idea di u tipu di u so corpu. À a fine di u gravidenza u zitellu hà digià a so sperienza è idee nantu à ellu stessu, cum'è pallone o, più preziamente, ovoide (forma ovoide).

Hè nutate chì u zitellu ùn si sentenu micca malcomità in i movimenti limitati è a forma di corpu furzatu. À u cuntrariu, in l'ultimi stages di u sviluppu fetali, u costuminu di un spaziu pocu è una certa pusizioni. Trasfittiti à u calzachi, attraversu i manichi nantu à u so pettu è hà tagliatu i so ghjambi, u cavallu si cunfanu è prutettu.

Finalmente, ci sò nanzi, u babbu hè natu è chì vede? L'ambientu tutale hà cambiatu prima: invece di strettezza, un vastu spaziu, è a bughjura era rimpiazzata da una luminosu luminosa. Tuttu stu prucessu stupore in u zitellu. Dopu tuttu, s'imaghjà chì l'avete passatu un paru di mesi in un boxu chjappu sottu u chjucu, è pudete arrugà nantu à un ghjornu soleu luminoso per passeghjà nantu à a strada, chì avete sentite? Probabili forsi, i sentimenti ùn saria micca piacevule: l'impussibilità di risolse, ciumi cegnu - tuttu chistu pò porta solu u dulore è u shock. U picciottu novu nascita senti casi u stessu, perchè deve esse accustatu à i cambiamenti.

Per assicurà chì u sensu di cunsulazione ùn lascià micca u zitellu, perchè ùn sianu emozii pusitivi in ​​a relazione di u mondu, hè necessariu di dà un sensu di a so forma di corpu. U diaperu aiutarà in questu quistione, cum'è nunda più. Quandu u zitellu hè inzuccu, duverebbe bisognu di sensu è di tranquillità. Dopu tuttu, era in questu postu chì hà sughjatu in l'ultimi mesi. Induvularmente, i nostri aviani eranu sapiani tutte l'esperienze di i zitelli nascite, è un fugliale hè statu inventatu com'è mezzu per transizione di un infante da un mondu à l'altru.

Dopu quellu tempu, assai cose anu cambiatu, ma i zitelli sò natu ancu, è cusì u diapere seguenu ancu l'utilizatu. Questu ùn limita l'evoluzione di u zitellu in qualsiasi modu, ma à u cuntràriu, aiutavvi à calmà surviglià un cambià di a situazione. Prima, finu à chì u zitellu hè inzuccaratu, si calma e si senti a furia di u solitu. Dopu qualchì pocu ghjornu, i figlioli pruvate di spedinu è chjappu. U zitellu prova à restitu una stampa di a vita in utero, à dì da a 16 simana si chjucu u so pugnu o u dete. Per quessa, ùn deve micca piglià quella aspirazione cum'è un desideriu di passà da u puddicu. Dopu dopu à 2-3 simane, u zitellu ùn hà interessatu in u mondu circundante: per esaminà l'ambienti circundante, i persone è l'altri ogetti chì anu spegnu à l'ochji. Duranti stu pirìudu, u zitellu ùn deve micca strappatu i manichi in diaper.

In i casi di prenu severu, parechji zitelli sperienze traumu severu. Spessu per un pezzu di tempu ùn ponu micca usatu à u mondu chì l'allughjenu. Tali bebini pudete avè un scopu di dorme in diapere è à dui mesi. Perchè, hè megliu per fà u zitellu avè un paese novu è cunsevi cun sapore cun ellu. In quessi casi, hè megliu micca fà cazzo ghjorni, vi portanu assai benefiziu.

Cusì ùn averia micca scuntalatu à penevule à un ziteddu finu à ellu stessu vulete esce da u diaperu. Allora pocu è tranquillamenti, u zitellu s'appriva à una nova manera di vita.