Seed calendar for January 2017: ghjorni favurivi per prugrammi di sembra pà i muduli lunari è di a giardiniere-jardinier

In l'invernu in i latitudine sittintriunali a maiò parte di pianta dorme sodiu. Ma questu ùn hè micca una scusa per l'idler è i ghjardini. À a fini di dicembre, ci vole à rive analisi tutti l'azzioni di l'annu passatu, fate sorte è scumpete i malati. In ghjennaghju, pudete aduprà a pusterità di e manni per a piantini: in un invernamentu fervidu o in un adveniu in un ambientu còmicu. Per ùn avè cunfurmatu à u principiu di l'opari staggiunali, recomandammu usendu u calendariu di crescente lunar per u jinnaru 2017 per i ghjardinari. A tavula hè cumpilata pigliata à cuntà i funziunalità impurtante di u ciculu lunar è u passaghju sistematicu di a luminary night along the zodiacal signs. Ùn ci hè più necessariu di utilizà metudi medievali per calculà i ghjorni favurèvuli è disgrazia. Hè abbastanza à determinà a data è decide a funzioni ottima per questa ghjurnata. Solu grazii à u calendariu di simmu pò esse pricate quandu hè megliu per soghjunà i pumati, cucumari è altre culti nantu à i pianti.

Luned simbuli di u simbulu di ghjinnaghju 2017 - ghjorni favorevoli è inganne

Ghjinnaghju hè un incertu inizio à a staghjoni d'horticultural. Duranti stu periodu hè pussibule di preparà un situ, chjude u paese da neva, cumanda ripusizzioni, pianu un mudellu di piantazione è leghje assai literatura interessanti è ùtule à l'urtulami è l'horticultura. Ùn fate micca micca prublemi pratichi - stratificazione di sementi, pianeti d'acqua cale, prutezzione di e malatie è peste, etc. In principiu di ghjennaghju, pudete pedace à i cultorii in l'invernamentu, furnisce illuminazione di qualità per i tisori futuri è l'alba di l'altri. In u mezzu di u mese hà valutu à scrive un pianu esatta pè i culturi è à e piantaggi in u settore di u calendariu lunariu da ghjinnaghju 2017. In i tempi di tempus tempusos tempurane, l'arburi è l'arbureti sò stati abbinati per ùn esse micca. Ma tutti i prucessi di l'ortizulturale chjamati esse realizati megliu incunificate di i ghjorni favurèvuli è disgrazia. Per ùn avè micca per purgà a casa di e piante, è di e so semu e piantini in l'internaziunale, hè bisognu di observà a misura di sicurezza è di svià i ghjorni desfavoragati in u calendariu di simbulura lunar per u jinnaru 2017. Fate quelli sò: 6, 12-14, 27, 28. In u stessu tempu, pudemu manifestaziate parechji ghjorni chì sò adattati per tutti i travaglii. Questu hè - 3, 4, 7-11, u Gennau 15-25.

Gennaio 2017: Calendario di simbulu di Lunar per un horticulteur è di lorine

Tutti i turistici è i pruprietarii anu saputu chì u calendariu lunariu di u loretur horticultore in ghjennaghju 2017 simplificà a selezzione di data adattati per u sembra di culti, indican i ghjorni più favurevuli è disgrazia pè serejanu, scegliendu, regiate è fertilizante. Ma a cunniscenza di i agricultrici di u giardinu-camionista hè quella impurtante cum'è a table di simminzioni. Dopu tuttu, ci sò parechji matessi, senza ellu ùn hè micca difficiuli di cultivà una cultura di qualità. Per esempiu, i graneddi di ioghji conserve una bona erudità solu in u primu annu. Diversi varietà di e zizei deve esse pittannu di vapuri separati per seguità u piriudu di a sunrise. A causa di a mancanza di ghjornu, i pianti cuddini necessitanu una fonte addiscintata di luci. E ogni fluttuazione di temperatura pò distrughjenu u fruttu dilicatu più veloce ch'è qualsiasi "pierna negra". Se tali matessi sò o accunsentutu di voi, pudete avè à liberu di studià u calendariu di speranza lunar d'un horticultore è di a zandare in gennau 2017.

Quandu ci hè megliu à pitture (tomate) in piantini sicondu u calendariu di simmulacciu di Lunedaru per u jinnaru 2017

L'influenza di a luci di notte annantu à u benessivu umanu sempre hà stimatu i pinsamenti è l'imaginazione di i scientifichi curiosi. Ma u misteru più grande per elli era l'influenza di a luna nantu à i pianti, imbusche in una longa catena di fenomeni naturali. Studi rializati à u pianetru hà dettu un risultatu in unequivocale: à a luna crescente, u zitellu chì face salvezza risanenu à a parte aeree di e piante, nantu à a falata da a raizzione. Qualchidica muderni cambiassi chì impurtanu è afectanu à u crescita di i culturi, cum'è prima, sò cumbattiti nantu à u calendariu di simbulazioni lunari per u jinnaru 2017. Ùn hè surprisante chì ancu a simplicità di u pumati tipici nantu à i pianti di mudie hà un tempu favorevule è sfavore in u mesi. In principiu, Ghjustu hè cunsideratu adattatu per a simplicità di quelle varietà di tomate chì sò digià trasplantati à un invernu in March-April. I ghjorni prublemi - 6, 10, 30 di ghjennaghju. L'altri varietà (altu, primi mumentu, stunted, hybrids) deve esse pittati nantu à i pianti di pomi à a fini di farraghju - in marzu. Ùn si scurdanu di sgnetti impurtanti di a zucchina di u tomate. Quandu i primi acqui parranu, u solitu deve esse energizatu. L'acqui hè spessu cumminata cù u vestitu di punta, è replanting specimensu individuali in cunti più spaziale dopu à 18-20 ghjorni.

Luned Seed Calendar: Table per u jinnaru 2017

Ogni residente di l'estiu chì cunnoscia è adatta u so travagliu cunfirmà: a qualità è a quantità di a vendita micca solu di a cura, di a preparazione di u tarrenu è l'scelta di l'abbinimenti, ma ancu in u mumentu in u quale a cultura hè sbucciatu, santevule, rizzi è altre travagli di giardinu è giardinu. Dopu tuttu, l'influenza di a luna cambia di ghjornu. In prima, u corpu celestanu stimula u crescitu di e culturi, in seguitu oppusite. À quelli tempi, u sistema radicali accumenza una forte forte. Cumu pudemu fà senza u calendariu di crescente lunar in a tavula per u jinnaru 2017? Nimu! Ricerca nantu à a cunniscenza accadutu da numerosi studii, l'astrònomani muderni cù l'agrariani cumplicaru una tabella dettagliata cù struzzioni precisa è marcature. Hè facilitu di cumprenderu è orientate ancu un novu. In u tabbonnellu attuale, ogni mese di u 2017 hè staciatu cù l'indicazione di l'òmini ottimi per a simmu è u piantazione di certi prudutti. Vede per voi stessu! U calendariu lunariu nantu à a tavula per ghjennaghju è i mesi rimanenti in 2017 hè indicatu sottu.

Mantene in mente: u clima capricioso spessu face i so attualazioni di cunfidenza à u calendariu di sembra in jinnaru 2017. Utilizà u schedariu "celestial" per i jardinieri-ghjillani cù a mente. In a determinazione di i ghjorni favurèvuli è disgrazia, ùn sò guidati micca solu da a tavula, ma ancu da a vostra intuizione è di l'experientia. In questu casu, i vostri tomate, cucumari e altre culti cultivate à e piantini daranu a vendita più diliziosa.