Sessu extreme, delights and perils

U sessuale nantu à u pianu hè una cosa reminiscente di i scarpi di tacchi: ùn hè micca sempre cunvene, micca sempre salvezza è, cun cumpurte, assai simili. Almenu per l'occasioni per avè qualcosa di presumirà (sessu, sicuru, - micca i piu di cumprenni). Sessu extreme, delights and perils - u tema di a nostra ora di cunvenzione.

Sigmund Freud argumenta chì tutti i grandi scupi di u mondu sò affettati à u nome di u sessu. A teoria, per suprattuttu, hè cuntruversu, ma quì hè una strana coincidentalia: a prima persona chì face l'amore in u celu era Lawrence Sperry, l'invintoriu di u prugrammu. A gloria di u prughjettu sessu Sperry hà venutu nuvèmmiru di u 1916, quandu l'aria nantu à quale ellu è u so studiente eranu infatti. Fortunatamente, i dui era sempre vivu, ma i rescuers arrivanu è l'truvonu completamente nudi.


Avà, quandu tutti i cummandanti seguitanu rigalu u cumplettu di e normi di safety, u sessu nantu à u pianu hè accessibile per i più empieti: à ghjunghje l'aiutu chì avete bisognu à mette l'amatori è i passi paranòjanu per dorme.

E persone bravi trovani scritte utili di i principali obstacle è i cunsiglii per aiutà à scorri.

Obstacle: passageri

Queste immagiate look around and constantly going to the toilet. Seriously, si vi vìdinu, u bagnu in i piani hè casi sempre impiegatu, perchè tutti in l'arghjintinu hè aburutu è si trova assai.


Ma se selezziunate un volu adattatu (per esempiu, traversu l'Atlanticu) è avè pacienza abbastanza, tardu o dopu, ancu i passageri più attivi aspirate, è diventeranu un sexu, charmes è pratichi estremi cù un cumpagnu. In modu, hè cunsigliatu di preparalli per l'"operazione speciale" in l'ariaportu: quandu si riggistranu, dumandanu vicinu vicinu à u locu, ùn site micca avete micca affucà à i vecchi di u ventu.

In casu di sguassà qualchissia in a cabina ùn manca di vjola, pruvate a imaghjene una mala lisura è dumandate à u novu aghju purtatu à u bagnu. A più chjave, nantu à u ritornu, ùn abbiate micca quì l'apparenza di una incunificata di novu, o almenu micca da esse risultati cun un sonu cumplettu.


Pudete prupirerà è, senza ùn abbandunà e vostre sedi, ma solu in l'eventuali chì site in a fila curretta, mosca in a notte, è a cabina hè chjesa, solu un terzu. A più impurtante hè chì ùn ci hè micca figlioli in a cabina! Sì un adultu, quandu u casu hè occupatu, hè capaci di tollerà, almenu per curà, u zitellu s'hè riegilleddu finu à ch'ella abre a porta da ellu.

I posti ùn si facenu! Ma se per u titulu orgugliu di "Dui mila", voi è a vostra amare sò dispostu à sacrificà a cena, da quandu quandu ci sò stewardesses cù un carrettu chì traschè u passaghju à u principiu di u passaghju! Per voi hè quasi l'unicu casuale sicuru, perchè in a prussima media ora, l'equipaggiu serà occupatu cù u serviziu, è i passageri - cù l'assicuranza di l'alimentazione, è nimu hà da esse attentu.


Ma suposu chì l'opzione "sessu per lunch" ùn hà micca travagliatu, ùn anu micca peghju, per davveru u persunale pò sempre aduprà a stessa prestazione di i passageri - sì stà malatu è u novu aghjusta. U stessu pò esse pruvatu à spiegà s'ellu hè sempre persu in casu solu. Solu in qualcosa scena, agisce rapidamente, micca più di 15 minuti; altri puce chiarete pò causate suspetti seri è ancu temere.


I sanitarii in ariani sò chjuchi, cusì l'scelta di pusizzioni hè chjuca è dipende direttamente nantu à u vostru crescenu è a crescita di u socie. Se u cumplicamentu permette di rimbarsà, pruvate à fà stendi davanti à a lavà, è permette soprente à l'associu (questu questu hè l'opzione più persuasi). Comu alternativa, issu suggerisce: aghjunghjendu a vostra MCH, è pusendu un pede nantu à u tettu. Senza ùn scurdate di verificà chì u cupistu hè chjusu!

Sì stati postu ùn si pò fà (o di colpu, l'avianu si metti à a zona di turbulenza), poi poverà u sociu nantu à a tapa di u bagnu è dirimente u prucessu da a pusizione "eru in cima". Verificate chì u vostru pesu sustene u lavuranu o cambià a tavula, ùn valuta a pena: avà hà verificatu: ùn ponenu micca.

A strada, una volta nantu à a preparazione: ùn te ùn scurdate di portà una fela! Cù trousers in e cundizioni di un spaziu limitatu, ùn pudete micca fà più prestu.