Causes di hypolactia è chì fà

Di sicuru, u fattu chì l'ameglie hè l'alimentu ideali per u zitellu, particularmente in i primi misi di a so vita, ùn dudarè micca à ogni mamma. Ancu l'u mischju artificiale più caru è mudernu ùn pò micca cunparagliate cù u latti di u pollu. Per oghje ùn hè solu impussibile. Per u me fermu disprezzu, parechji maridati anu da prupagamentu - producción di latte inadegwate. Sì ancu trattatu à u vostru numeru, ùn hè micca aversà andatu e mani in manu di u tempu. Ci hè parechji modi chì aiuta à stabilisce u prucessu naturale. L'articulu detti i razzii di a reduczione di a tacchizzata è dà cunsiglii cumu per restaurà.
Causes di hypolactia

La lactation hè affettatu di parechji fatturi, in u rolu di unu d'elli hè l'umore psicologicu di a mamma. Avete bisognu di un veru vugliu di risuscitarà u vostru babbu. Avete bisognu di chiarumi, nò solu à u livellu di littiratura, ma ancu in u nivellu subkonzientu, chì u latte hè u migliori per u zitellu, chì hè necessariu per u sviluppu sanu è a bona salute. Ci hè ancu e situazioni chì a mamma ùn hè micca solu preoccupata chì ùn hà micca livatu u latte, è questu, in modu naturali, hà ancu un'ecetazione negativu in a so pruduzione.

Ipolactazione pò esse in malnutriziu o esistiti. Questu significa chì avete bisognu di vigilà seguità a vostra dieta è eseguisce e ricunniscenza di i medichi. Oghje in i media pò truvà una muntagna d 'infurmazione utili per cose cumu alimenta à a vostra mamma hà urdinatu urganizà u vostru regime. Ricurdà sempre chì ogni persona hè un individuu, è u so corpu necessite un accordu speciale per ellu stessu. Allura la lettura di leghje hè diversu, è cunsultate cun specialists ùn sò micca annunziati.

Per a lactation full hè necessariu di sviluppà un regime di bev. In vista di u fattu chì a mamma ambrata di u ghjornu furnisce 800-900 ml di latti, u valore à quantu d'aumentà u vulume di u liquidu cume. Bè tè, latti, zucchetti, compoti, etc., ma, cumu dicenu, micca micca tombatu u bastone - ùn crescenu u vulume di licenza da più di un litru. Parechje persone sò di l'opinione chì quandu più più di ritruvà in a vostra dieta, più forte pruduciarà u latte. A question hè certamente polemica, perchè l'mamma di creschini ùn deveria micca solu di a quantità di latte materna, ma dinò di e so qualità qualità. Se vi vìgliu assai liquidu, in u làcenu ci anu da esse cunsiglii di a proteina, grassu, vitamina è minerale vitale per u corpu di u zitellu.

Hypolactation pò esse occultu in donne chì prenenu pustuletti contraceptivi, chì cuntenenu estrogenu. In questa situazione, hè cunsigliatu per cambià à altri contraceptique, avè prima annunziatu per una appuntamentu cù un ginunu.

In ocasi, i fimmineddi sò prublemi cù a pruduzzione di u latti sò temporaneamente, è sò chjamati crisi di i lascita. Di solitu sò in u terzu tenth è trigesimu seculu ghjornu dopu à u cunsigliu, è ancu in u terzu mesi dopu à u principiu di l'alimenta. Ùn hè ghjallacciatu per traspassà u zitellu à e misure artificiale. Applientatu à u vostru pettu à u moltu spessu pussibule, avarà un effettu pusitivu.

Mètiti per cumbattimentu di ipatérature

Per trattà cù l'ipatautizazione, pudete aduprà un pruduttu speciale nantu à una basa di a pianta, e ricette di quale sò datu quì sottu. Pudete preparalli oghje in casa, ma cunsultate u vostru duttore prima.

Cream con cumin

Un vetru di crema hè spressu in un vasu di ceramica, aghjunghje dui cucchiti di cumin, rimettite, fate nantu à u fornu, induve tuttu chjude in trenta o quaranta minuti. Prudutti di cerveza trasfurmà dui volte à ghjornu per una vittura.

Succu da u dentale falla

I freschi di u pannello di tebenzu sò lavati boni, sfruttu (ponu esse cù l'aiutu di un macinatu di carne), struisce u zuccu è aghjunghje u zidanu à u gustu, dopu à quali sò permessi di stallà di circa trinta o quaranta minuti. Pigliate a vìviri in scepti à pocu pressu una volta o dui volta un ghjornu.

Infusion of anise

Dui cucuzzeli di anisi sò speddi in 200 ml di acqua di furione è insistendu per una ora. Pigliate a latte chjama dui cullizziade da dui o trè volte à ghjornu.

Crece sana!