Sette i reguli di e donne in i 30 anni

Quandu sò più di trenta, pudete dì chì a vita hè stupente è bella. In attu, hè. Solu ciò ch'ellu fù datu à voi in a forma di bonus, oghje hè necessariu d'ottene un travagliu duro. Quandu sò i ghjorni chì l'ochji eranu ardenti di u ghjovanu ghjucatu, è a pelle hè stata brillanti.
Seti reguli

A prima regula hè sbuchja
Per a pelle di mani, corpu, facci. Dopu à trenta anni, a rinnuvamentu naturali di e cungressi di a pelle è cresce i rinfriscanti per mantene in un statu attivu.

A seconda regula - u muvimentu hè a vita
U Movimentu hè una impurtante attività di tutte a vita. Dunque, trasfurmà, movime, pesa un pesu in u gimma sottu a tutela di u coach.

A terza regula hè acqua
L'acqua simplica aiuta à mantene a pelle fresca è suppli. In un ghjornu avete bisognu da almenu 2 litri di l'acqua, u cafè è u tè ùn sò micca cunsiderate.

A quarta regula ùn hè micca per fume
Tire à l'abitudine per esse di fumà, abbastanza, dissimulatu, dimustratu a disubbidenza adolescente, abbastanza. Quantu ùn voi micca cum'è un cigarette, porta i toxins di u toxine è i vini, è a pelle precisa di vitamini è d'ossigenu. Sentite a diffarenza?

A quinta regula - trattà cun un saccu di cusmeticu
Longa pezza di cosmettii longu è rìdie hà longu passatu. Avete bisognu di seguità a crescenu di i date pè i cosmichi, pò esse da sei mesi à un annu è un annu. Assicuratevi chì e sponges sò nuvole, è a qualità di i cosmetti hè proprietariale.

A secunna regula - ùn esce micca
Ritorna cù preparalli potenti è creme, durante vint'anni.

Sétima regula - u bronzu ùn vai micca
Questu hè micca u vostru scelte - u cuddaru fugliu è u cicculata. Da u sole, a to coghju si faci crescita, piglià cura di u ghjovanu. L'ombra di un luxurious cappidduzzu nantu à a so facciata, restu di a spiaggia in una giacchissa cù una palma spreadling, palmu elegante.

A zitella hè quantu a donna hè bona à l'ochji di l'altri è cumu si vede. A ghjuventù hè esternu - una strettazza di u corpu, a manca di arrugati, u pedu di pelle è cusì. Per quessa, a maiò parte di e femine ricepenu i cosmichi, visitanu i saloni, induve fugliale, u maschile è ancu mantene bracce. In Russia, u 90 per centu di e donne fiducianu i cosmettii dilettanti.

In Auropa pensanu modu diversu. L'immi di e donne Germanu è e donne francesi sò più affascinati da questi di alimentazione sana è di vita di vita attiva, in quantu à a selezzione di cosmichi. U ghjovacciu per a donna occidentali hè abbastanza forza fisica, energia, bona autucazione, chì vi permette di vive una vita sana, ottene u successu à u travagliu, l'esca in a muntagna, cum'è cun l'amici. I règule di u ghjovanu hà bisognu à incuntrà di i pinseri di a bellezza di l'internu è di l'internu. Da vigliacchera micca di lascià, ma quale ùn hè micca sognu di trasfurmà di un tempu? E prima di tuttu ciò chì tocca à e donne. Per elli, l'arma principali hè a bellezza è a ghjuventù.

Regoli d 'oru di u ghjovanu

Purezza di corpu è spiritu
Cientificatu pruvucatu chì u negativu in a forma di scritti, paroli, pinsamenti facenu una donna à l'ochji di l'altri pocificanti è accelerenà u prucessu di anziane. U discendenti, runguli, còllera di distruisce a nostra biddizza, aura. Meditazioni ha statu pruvatu chì u corpu perchégicu di purificatu da toxine hè aghjurnatu è funzioni cù reginu vigoru. U risultatu di a purificazione di u corpu sò: a migliurà a cundizione di a pelle, ungii, capelli, l'absenza di u panicu.

Attività fisica
U prugrammu salvu di l'esternamentu fisicu è moralu. Per a bellezza è salute, ùn hè micca necessariu d'impegnà in fitness in u gimeneu, pò esse solu una festa di ghjornu attiva, caminata di ghjornu o sessu regularmente. Sì di sei mesi ogni ghjornu, truvate u tempu per u sessu, u corpu pò esse rijenevule per 7 anni. Esternamente, una donna hà vistu più chjucu di vera età.

Pesu in u rolu nurmale
Perchè u corpu, i cambiamenti di pisu sò un stress seriu. Quandu u pisu cambia, a pelle o cuntrainu o stende. Per quessa, hè impurtante chì u pesu hè un nivellu cuntinuu. In questu casu, pudete mantenisce a salute è a pelle. Dopu tuttu, trenta anni hà sempre un ghjovanu.