Ughjettivu propiu di u zitellu

A preparazione curretta di u zitellu di un zitellu hè basatu annantu à e funziunalità di u so sviluppu, distinta da u sviluppu di e zitelli. Questu avissi da esse cunsideratu da i genitori, chì questu hè assai depende di a maiò vita di u to figliolu.

In u so sviluppu, i picciotti passanu da trè isulane principalse.

U primu stadiu copri u piriudu da u nascitu à 6 anni: l'età chì u zitellu hà a cunniscenza psicologica più diliziosa cù a mamma. Questu "u" figghiu, anche si u rolu di u babbu in a vita di u zitellu hè ancu grande. L'obiettivu di l'educazione stu periodu hè di trasfiriri à u zitellu un grandu amori è un sensu di tutte sicurezza.

A seconda stage dura da 6 à 14 anni. Duranti stu piriodu, u zitellu scegla per esse omu, guarda à u so babbu, à i so interessi è di l'azzioni. I scopi di l'educazione duranti stu pirìudu: criendu u livellu di cunniscenza, u sviluppu di capacità creativa. Ùn si scurdanu di a so misericòrdia è a sincerità - chì si tratta di cultivà una persunale armonita.

In u terzu piriodu - da 14 anni di età di maggiorità - u zitellu vole un esempiu di un maestru rilativu. I paisani sò in u sfondate, ma elli devenu furnisce u figliolu di un maestru degne, cusì chì u so postu ùn hè micca occupatu da un par incompetenti. L'obiettivu di l'educazione à sta stampa hè di trasfurmà a responsabilità è l'autoestima, cù attivà a participazione di l'adulescente in l'adultu. I criteri principali per escoller un maestru devessenu a sicura è a sincerità.

Sti stati ùn avete micca transizzioni sfruttate o cambiamenti abrupti sottu a influenza di unu di i genitori. L'ottima scelta si i genitori participanu à una parte activa in l'educazione è a furmazione di u figliolu da u nascitu à l'adultu. Stages sposti un cambiamentu di enfasi. Cunsigliate ogni stadiu per separà.

Gentle years (di nascita à 6 anni)

U babies sò u stessu in u principale: sì ghjè una zitella o un zitellu (ùn hè micca impurtante à u zitellu o i so parenti), all love u ghjornu chì sò spessu assumeddi, ghjucanu cun elli, li piace d'observà u mondu chì l'allughjenu. Duranti stu periodu di vita, hè necessariu chì u zitellu sienti una cunnessione cù almenu una persona. In solitu era mamme.

Certi carenzi diffirenti trà i figlioli è e zitelli sò revelati da u nascita. U picciottu percive u toccu à un diploma minima più chjucu. Li carusi addiventanu crescente, ghjucanu più attivamente, perceta più à a presenza di a spluta da a mamma. In u giardinu, i picciotti spessu ignoramine i novi, e li fimmineddi, per contrari, avvisanu è fà l'amici.

Per disgrazia, l'adulti spessu tratanu i picciotti più severi. I studii indicanu chì e zitelli sò abbrigati più frequenti, ancu in età non verbal. Li picciotti sò più spessu e più penziusu casticati. I studii amparanu chì i picciotti sò menu tolleranti di a splutazioni, perchè i figlioli ci vole in casa, finu à l'età di trè. Crèche ùn li suitenu micca. Li picciotti spessu mustanu sinistra di l'esternu emuzionale da un sensu di abbandunamentu è d'inutilità, cum'è un risultatu, l'aggressivu è l'ansietà malsana chì si parechje neurosi pudete sviluppà. Un mudellu simili persiste in certi famiglie è in a scola.

Cognition di coraje (di 6 à 13)

Da appartement da 6 anni cù i picciotti, un mudificazione impurtante hè di cumincià à accade. À quellu di elli, u valore cresce à despertà. I picciotti chì vedenu a TV per un bellu tempu, all'impruvedu interessate in l'arme, sònniu di un disfuntanu supermanu, cummatti è cummatte, ghjucate i ghjorni sparati. Ci hè ancu quarchi cosa più impurtante, caratteristica di tutti i culturi: à circa l'età di sei, i picciotti eminiscenu à gravitate versu i membri di a famiglia male - u babbu, u missiavu, u fratellu anzianu. Anu constantemente vulete stà vicinu à un omu, apprendemu di qualcosa, copià e so azzioni, imitate tuttu.

Seppu duranti stu pirìudu, u patri hà da ignorà u zitellu di u zitellu, pò ancu pruduce ancu azzioni inadegwate, se solu per chjave l'attinzioni. Hè duranti stu piriodu chì u travagliu di u zitellu, enuresis, o cumpurtamentu disgustante in a scola pò esse iniziatu (allora tutti in una volta). Eppuru, stu cambiamentu di interessi ùn volenu micca chì a mamma si spiccà. A mamma ùn duvia micca alluntanassi da u so figliolu, cumu pò esse cunvince u zitellu chì i sentimenti assuciati à a mamma - amore è tenderness - ponenu u dolore. Hè postu nantu à una cortina è poverà esse difficili per ellu espresioni calidez è tendernu versu una persona. U pezzu emozionale in u percorsu hè assai difficiuli di guadagnà.

Da u zitellu à l'omu (da 14 anni di adultu)

Circa l 'età di 14 anni, una nova etapa di maturazioni cumincia. À questu tempu, i picciotti sò significativamente stinnilicati in u crescita, assai cambiani sò ancu intervene in u corpu: un augmentu in u nivellu di testosterone supera u 800%! Eppuru tuttu hè un individuale, ci hè quarchi cosa cumuni à questa età: i carusi addiventanu più stubbornu, inquiet, hè un cambiu di cambiamentu d'umore. Questu hè u casu di a nascita di una nova persona, è di nascita sempre passa per a lotta.

Un adulescente hormone è fisicu aspira à u mondu adultu, è incuscenteremu (è spessu conscientemente) vulemu mantene in ellu à a so zitiddina per parechji anni più, u scurdà annantu à a criazione adatta. Ùn hè micca surprisa chì ghjè in questu piriu chì i prublemi risultate. À questa età, hè necessariu di suscitarà u spiritu di l'adulescente per direttamente à a creatività, per dà l'occasione di sviluppà l'ale. Tutti i prublemi - l'alcoolate, i droga, u crime - vennu da u fattu chì i zitelli ùn piacenu micca modu per a seduzione adulescente di l'heroisimu è a gloria. Qualchese civilizazione hà fattu nantu à i figlioli adulescenti è a so crescita speciale specializata. In i culturi antichi, u sapientu hè guardatu chì i genitori ùn sò micca capaci di educà i zitelli adulescenti senza l'aiutu di fora. Tradizionalmente, i adolescenti eranu custodiati da un omu adultu chì hà insignatu a scienza militari è l'articuli.

Un adulescente di quattordici è sidici ùn sò micca pronti à stà solu cù u mondu di l'adulti. Hanu bisognu di maestri. Adolescenti persistenti ùn sò micca sempre ubbidì à i so genitori. Maestru hè una altra materia. Un adulescente apprezzatu per ellu, vole esse cum'è ellu. A cumpagnia principali di u maestru hè di salvà l'adulescente da i sbagli. I paisani vi fate cura di sceglie un maestru degne. Pò esse unu di i vostri amichi. Hè guidatu intimi cunversu cù u to figliolu, discussi l'avvenimenti. Ideale, un adulescente diventa un oghje chì viaghjate à a so casa, u ghjornu u maestru pò, se ne necessariu, "chjardu u so brains", è puderà chianci in u so chjudeti.

I Cinque Manoli di u Boy Child Raising Education

1. Edite l'educazione cum'è prima. Participà à cura di un zitellu da u natuvolu - disciplina è cambia a priurità. Questu avete aiutu à intruduce in una onda cù u to figliolu.

2. Truvate tempu per parlà di core à core. Sì u babbu sempre sparisce u travagliu, avarà u so figliolu.

3. Ùn aghjunte l'emozioni. I figlioli pò è deve esse immobiliati. Cogliuli dispunibuli surghjenti cù una cumunicazione calmassia.

4. Amassi cù l'averebbe di i vostri figlioli. Sì avete passatu pocu tempu cun elli per causa di culpabilia o un dettu, ùn ci hè micca qualunqui beneficu. Truvate i cose chì tù li duveraghju cusì.

5. Ùn a scurdà di a disciplina. Stabbilisce e norme per u zitellu di u zitellu deve esse bè è tranquillamente, senza puniziu fisicu. Assicuratevi di sente à u zitellu è cunfirmate i so interessi.