Shock: a storia di Diana Shurygina hè statu inventata da Andrey Malakhov è u squadra "Demu piacè"

Per uni di mesi, e passioni attraversu Diana Shurygina hanu diminuitu, è i novi caratteri anu publicatu in u prugramma di Andrey Malakhov. In ogni casu, u presentatore hà sappiutu per guardà i so spectati in suspense per parechji manoli.
A storia di a violazione di Diana Shuryginoy hà causatu una onda di discussione senza precedente è una freccia endless of memes in Internet.

Andrei Malakhov hà dedicatu cinque trasmissioni di u so prugramma "Let them talk" à a cumpagnie Perm, dividendu a società in dui campi. Qualchì parechje penurtima per a zitella, cunzidintendu a so vittma innocentu di e circustanze, è altri anu cundannati per u so cumpurtamentu indecente è a vulete à popiaritsya.

A strada, à a fini di marzu, era infurmazione chì Diana Shuryhine hà prescritti per fà un altru ghjovanu. U portale di u Paese di Soviets hà dettaminate questu dettu. Qualchì era quellu chì era Diana, a vista di a vigilia oghje a più frequente persone Runet, prima di i qualificazioni di Buzov, Sobchak è Volochkova. E ora, quandu u nome di Diana Shurygina cedeu di dicurà l'ultime notizia di i media, a storia acquistò un inesperu turnu ...

Andrei Malakhov hè accusatu d'accara l'audience

Unu di questi ghjorni ùn ci era una informazioni chì a storia cun Shurygin fù inventata è ghjucava da u principiu à a fine. Hè stata dichjaratu da u blogger Milena Chizhova, chì attrae à a so amica Natasha Treia cum'è tistimone di questa scam media. Ci cunfirmò chì a storia di a violazione di Diana hè stata inventata da i scrittori di u prugramma "Dete à parlà", è ogni participant anu un "sensu", in quale ellu avia dettu què fà. A basa di questu amicu venutu à a cunclusione chì a storia era falsa è Diana ùn era rapitu.

Per e so osservazioni, i zitelli partenu nantu à u web:
Chjesa di l'Ordinariu. "Demu piacè parlà" hè un show, perchè e persone di vede. E nunda più. Ci hè tuttu listatu. Ogni u so rolu
Literaturmente uni pochi ora dopu in Shuryginu, Malakhov a so squadra fù cummossa da una avalanche di critica in furiusa. Ci hè chì assai visitatori di u Primu Canali anu suspittatu chì a storia multiesistente di Diana Shurygin hè una produzzione inventata per attruvarà i televidenti. U web hè una discussioni vigorosa di a versione di l'ingannimentu di i telespettanti da i creaturi di u prugramma "E invucate à parlà". Andrei Malakhov è i scrittori di u televigenza anu una freccia di rigioni duru da i utilizatori di Internet.

E finu à nimu, Malakhov, nè Shurygin anu cuntentate nantu à a situazione. Per esse l'esicuzzioni, i ghjurnalisti anu da turnà à a figura publica Pavel Pyatnitsky, chì hè un participatore regulare in i programmi di Malakhov. Assicurò categoricu chì a storia di Shurygin hè a verità, è u so offender Sergei Semenov hè veramente in a culonia, chì hè faciule di verificà. Attaccate i bloggers, si trova, cum'è l'invidenza di l'envidiu è u desideriu di popiaritsya nantu à stu tema populari.