Parteċipatori di a Casa-2 di prima è dopu a cirugia di plastica, foto

U teleprojetu "Dom-2" per parechji anni hè a discuplicatura di registrà micca solu in u nùmeru di battelli è scanduli disposti in l'aria, ma ancu in u numaru d'operazione plastica fatti da i participanti. Quasi ogni segonda picciotta chì anu visitatu "telestroyka" hà fattu alcune in u so apughjatu. Sta epidemica hà ancu influitu a ghjenti, chì ultimamente anu crescente sottu à u cuteddu di u circhieru plasticu. L'operazzioni cchiù pupulari sunnu l'augmentazioni di u muvimentu, currezzione di a forma è di a taglia di i labbra è a rinoplastia. Avemu bisognu più infurmazioni di i participanti di u prughjettu di TV chì anu cambiatu u so apiece cù l'aiutu di a cirugia plastica.


Evgenia Feofilatova (Guseva)

Unu di i primi prututtori protoptavshih à a chjesa di a cirugia plastica ùn hè micca diventatu per fà stu segretu, era Evgenia Feofilaktova. Ella aumentò i so petti à un terzu grandu, pomperò biogel in i labbra è facia un prugna tramuntana. Un esempiu di u cunjunore hà seguitatu da Anton Gusev, chì anu decisu ancu nantu à rinoplastia.

Victoria Romanets

A passioni attuale di Anton Gusev ùn era una sclusione, è da un simplolo ucrainu dispostu à a so pezzi, in tempu récapitului diventate in una bellezza fatalità cun un attellu modellu. Victoria cresce u tagliu di u pene, curretta i labbra è pochette, hà mudificatu a figura cù liposuzione è cambiatu a forma di u nasu.

Alena Vodonaeva

Hè abbastanza solu à vede a foto di a bellezza di Tyumen immediatament dopu à vultà à u prugettu di piglià in visiti à un cirujianu plasticu. Cù una mira non assistita pò vede chì Alena cresce u so pettu in parechji tene, curretta u pugnocu, cunzignatu currettamente nantu à i so denti è addiventatu i so capelli. E, cù a taglia di u bustu, hà ovulmente annunziata, è dopu un pezzu, hà riduciutu l'disgrazia "sei" à un "four" più còmicu in a vita di l'annu.

Rustam Solntsev (Kalganov)

Stu caratteru amori per a cirugia plastica, pari, hè statu eredita (vedi a so mamma). Per parechji anni, Rustam hè diventatu un pupu botox, in a face chì ellu ùn era micca un pezzu unrefinitu.


Irina Agibalova

Ùn aghjunte micca i participanti è i so venerable matri. A mamma di Olga è Margarita Agibalov ùn perdi u tempu di u prughjettu è diventenu un visitatore regular à a clinica di cirugia plastica. Hà fattu un facili finu di circulu, currezzione di pochette e cella, cù u plasticu di colpu è cambiatu a forma di i so labbra. Ma questa Irina Alexandrovna pareva pocu. Doppu un certu tempu decide di vende l'stomacu è perde 38 kilogrami. Sembe, viaghjà è rallegà in u novu corpu. In ogni casu, pocu anni dopu, Agibalova - u maiuronu hè stata trovu a malatia oncologica, cù quale hà fugliale in tuttu u ghjornu.

Ksenia Sobchak

Ù micca passà u hobby di a cirugia plastica è u prugettu induve. True, in u casu di Ksenia Sobchak, era, invece, intruduzzione estetica forzata. Ksyusha curretta a forma di u nasu è curretta a ligna di u mandibule, chì indu a melliziu a so vesminta.


Ksenia Borodina

A matri di 34 anni d'età di dui zitelli ara parechje più efficau ch'è à l'ora di u so avete in u prugettu. Ksyusha "in silenziu" aumentò u pettu, curretta a forma di u nasu, curretta i labbra è pochette. E supra u schermu, Borodin si posa cum'è un ardente avversu di u plasticu è ùn manca missu u mumentu, per ùn chiarà i participanti per l'esperimenti cù a so aspettu.


Olga Buzova

Questu anni, l'ultima "fortizza" di u prughjettu, prufissuri bellezza naturale - Olga Buzova caldi. E si u pezzu petite, malgradu a burla di i detracturi, anu persu ancu una figura prussiana, a faccia cambiatu cambiamenti significati: i capelli più prominenti è i labbra eranu più chjuche.

Yegor Kholyavin

Ci hè ancu un casu senza precedente. L'ex membre di "House-2" Egor Kholyavin cù l'aiutu di i circhigii plastichi di u grossa fatta di 150 liri hà decisu di diventà un "Ken" russu, un amicu di a doll Barbie. Avà hà fattu 11 cirurgimenti, davanti à 19 più. À a fini di aprili, dopu à una currezzione kirurggica di u mandibule, u zitellu hà in risuscitatu. Ma pari chì questu incidente ùn cena micca u so ardore, è dopu uni pochi mesi Yegor cuntinuava sempre a so esperimenti riesciuti nantu à a so prisenza.