Si tratta una tette durante a gravidenza

Cunsiglii chì aiutanu à prevene o guariscenu una tezza durante a gravidanza senza preghjudiziu u zitellu.
No donna nudita hè immune di catturà un friddu durante stu tempu impurtante. Ogni omu sapi sicura chì dannu qualchissia malatia infizziosa pò infruie nantu à un criaturu futuru. Immunità di a mamma hè assai debule durante u purtata di u zitellu, particularmente in u primu trimesteru. Dunque, avete bisognu à vigilà cura di a vostra salute è à piglià azione immediata in casu ancu di sintomi minuri di friddu.

Cough durante a gravidanza

Hè un di i signali più cumuni di l'iniziu di una malatia respirazione frusta o aguda. Inoltre, a tosa possu una natura allergique, sopramente se una persona hè sempre sottu a influenza di un allergiu.

Chì ghjè u periculu?

In più di u sviluppu di l'infezzione, a tezza pò porta altre periculu à u fetu è a mamma:

Avèndulu realizatu tutte e male di a tezza per una donna incinta, avete da cunsigliu immediatamente un duttore chì prescrive u trattamentu currettu è efficace.

Cumu tratà beni

In u nisun casu ùn puderete soirà e so gattive o metti maccarruri mustarda, per ùn avè cresciutu u flussu di sangue à l'utru. Sì, e di drogherie deve esse elettu cun preziosu, basatu nantu à a natura di a tezza è a durazione di u gravidenza. Per esempiu, a tette nuda in u primu trimester hè tratatu cù Bronchicum o Sinekod, è humite - cù sciroppu d'arricu di licorice, Bromhexine, Mukaltin. Pudete ancu fà a Colture morta, u Drummore di Mamma è Herbion.

Ma l'usu soli, cum'è Perthussin, Travisil, Grippeksa o Tussina, sò strettamenti pruibitu per ogni epopea di gravidanza.

In ogni modu, tutti questi fondi sò da principià cù l'autorizazione di u duttore. Pudete cumplementà cù qualchi rimedii tradiziunali chì ùn fate micca male. Ma l'accolta di sti drogu si deve accettatu cù u duttore per rinunzià a pussibilità di una reazzione allergique.

  1. Da a testa seca piglià u zucchero di ravane biancu cù u melatu in una proporzione di 2: 1. A mistura hè drunkata duie cullini finu à sittà volte à ghjornu.
  2. U razzii di u ficu trocà nantu à u lattu ancu aiutà. Per fà quì, piglià trè razzioli, raghjiche cù 500 ml di latte è cocilu à finu à a mezzione turnate marrone. Serà abbastanza per piglià un liquidu in a quantità di a mezza vetru trè volte à ghjornu.
  3. Half kilogrammi di cipudioni, stati grati è mischju cù dui cullizzioni di meli, ponu aiutà ancu in u trattamentu. Questu gruelu deve esse pigliatu solu a mità di una cullizzioni di trè volte à ghjornu entre e manciari.
  4. U u ziddu di Retezzu mixed with honey in a ratio 1: 2 pò aiutà ancu. Questu rimedià pò esse dumandatu solu in quantità limitati, littaralmente a mità di cullucale, cù l'acqua.
  5. Preparate una cumpressione spéciale: foglie una col è cù u melatu è mette nantu à u pettu, a mezcolita. Scorcheru u pettu cun un pannu è lasciate per a notte. À a mattina, u meli di a pelle hà bisognu à esse chjappu nantu à l'acqua calda. Un melatu pocu calatu pò esse solu strufutu in a pelle à u locu induve si sò stati a macchina à i macelli di mustarda, è dopu chì u prucedimentu ritendu cun una manta fina o toalla.