I primi lacrimi di un criatu novu

U prublema principali chì tutti i primi apparenti paisaghji par facenu i primi lacrimi di un ziteddu novu. In ocasu, a so ragiuna hè difficiuli di capiscenu. Hè ancu difficili per trattà cun sè stessu, perchè i nervi ùn sò micca ferru ... Cumu capiscenu à cumprenderà cù u rispettu à u chianu di a vostra picciutta? E più impurtanti, cumu pò esse chianciallu guariscenze rapidamente?

Sì, cum'è qualsiasi matte normale, ùn ponu stà a calma, sente à u chianciu di i so migghiori. Vogliu vultà vicinu à l'aiutu per aiutà, fate tuttu pà fà e so làmpie scurdate! L'esercitu di i primi lacrimi di u natuvulu pò disfatta da e mamma, è u zitellu. Sempre abbastanti per piglià a manu di u zitellu perch'ellu ferma chianciallu, ma succeciva chì micca cumbattimentu ùn ponu micca firmà l'arraggiatuli karapuza. Certe volte, dà un pezzu o una buttiglia, è u zitellu si distesa da elli, sputà u chitupellu, ghjuculeva u ghjocu. Cumu faci un sonnu fuddo? Ricurdativi: u zitellu ùn chianchja senza raghjone. E se a stabiliscenu, serà più faciule per voi per cunfortu u vostru tesoru. Cusì, pruvamu da aiutà à truvà a causa di i lacrimi di i zitelli, perchè u muliu aspetta per voi!

PATIENT ANIMALE!

Un scantu, histericu, chianciallu, com'è regula, pò esse più vicinu à a notte. U zitellu annunzià per pressionà e so ghjambi, si pruteghja tutta l'arcu, arcu a so volta. Cù stu cumpurtamentu, avè curatu - questu prufundezza di cònica. Ùn lasciate micca u babbu solu cun questu disaster! Comu aiutu à l'impastatu, pudete mette un elementu di caldu secu nantu à u so stomacu, per esempiu, struati cun un pappagallo di ferru caldu (cale, ma micca abbruciatu!). Inoltre, u massaggio di una zanca pocu pò esse effettiva. Carri movimenti cilestu, diretti à u saccu in sensu urariu (pruvate micca di toccu a zona di u fianu). Pudete dumandà à u pediatricu per prescrire vistitu di colici. Sì u zitellu hè amantatu è hè stata contru stu trattamentu, pudete aduprà ghje eretta. A medicina si assicurà da u zitellu cù u latti. In ogni casu, ùn prescriva micca a droga!

PÈ E BEVUTA!

U zitellu ùn hè chjaru senza lacrime, fate u pugnu à a so bocca, chjappà cun ellu, è poi accumincia un chiancennu. Hè spessu aftenu, diventerete ghjunse in grigio. In casu di dichjarazione, capisce chì u zitellu pridichendu per l'alimenta! Questa hè a ragiunità più frequente di i primi debuli di un criatu novu. I figlioli in i primi misi di a vita sò ancu incapaces d'accumulà riservazioni energetichi, per quessa chì necessanu di manghjà spessu. Ùn avete bisognu à affruntà à l'urdinamentu di l'alimentazione: in i primi misi, alimentate u vostru zitellu nantu à dumanda, perchè un figliolu famule chianate duranti ore! À u tempu, hà da esse pruduttu l'alimentu optimu per ellu.

Sò caldo!

Se u babbu chianci è sempre respira u più veloce, è a so pelle hè russa è sudata, significa chì s'hè srascutu. Impurtante: a temperatura di l'uperazione ottimali in a stanza induve hè u zitellu, deve esse 21-22 C. Se u zitellu sappieghja, cambiassi in robba secca (in e ligne di e tessili naturali).

VOIDU PÈZI POR MANU!

U picciottu accumincia a mossi un santu, chianci, elle a vostra attenzione. È quandu ùn hè micca successu, cumencia à passà à gemìscenu è chiancennu. Pudete facilmente impedisce u flussu di lacrimi, spicialmente picchì ùn hè micca necessariu di ripiglià u picculu u zitellu in i vostri brazzi. Pudete parlà cun ellu, patu nantu à u spinu, nantu à a testa. In modu, parechji zitelli sò calmati da a mummia à truvà in u so campu di visione.

MY MYZURES

A crutch comenza a girari, tutte u tempu pruvatu di cambià a pusizione di u corpu, tuttu questu hè aggratu d'un chianu longu è persistente. Hè tuttu chjaru, perchè l'incomutioni di un frittu brutta hè spavintosu per ognunu, in più di pudè diventà a ragione di sviluppu dermatitis di u diapere è rachjola di u diaper. Inoltre, cù un paffi chè un anu un dispositu ùn ponu liberà a sensazione di disgrazia. Sì una foglia hè stanca, pruvate a cambià immediatamente u diaperu è pulisce l'ass limone.

Ùn pò micca trovu

À u primu preghjudiziu, e làcrime di u ghjudizioru ùn avè nisuna raggiuni? Ellu chianci cù una lagrimata in u prezzu? Fighjula, in ellu, a volta stiffened da una longa stanza in una pusizzioni o a cammisa era arrugata è incunificate cunfurmi arrughje. Durante i primi trè mesi, u zitellu ùn hè micca incapaci à vultà. Cusì tuttu ciò chì hè lasciatu per ellu hè di sperenu per l'aiutu di a mo mamma. Dunque, ùn ignite i primi lacrimi di u zitellu, hè megliu di sparà in u to spanu più spessu.

JUST LASKS WANTED

U zitellu hè necessariu, cum'è l'aria, a cura di a mamma, l'attenzione è l'amore. È questu, hè spessu a causa di forti e, in u stessu tempu, chjosi lamentate è chiancianu. Pigliate sempre u zitellu in i so braccia, se ellu dumandassi à questu: in i vostri brazzi u babbu sia babbu. Per via, i zitelli, chì sò rigulari di guarisce i so mani, chiancianu assai menu è crescenu persone.

I TAKE UP

Quandu, durante u ghjornu, u zitellu era accumpagnatu da parechje avvenimenti (a me avanna era visitante, a mo mamma pigliava cagiunati cun me) è l'emozioni assuciati, ùn pò micca calmu e si calma dorme. U zitellu ùn capisce micca ciò chì hè passatu à ellu, è cumencia à chiancià. Ùn sparghje sopr'à u zitellu annantu à massa troppu irritanti, perchè u sistema nervu di u babbu hè sempre immatu: hè difficiule da ellu à affruntà emozioni.

Sò BAD!

U zitellu chì chianci, signalendu annantu à a malatia, hè assai debbula, spessu nasali. U zitellu aspetta à l'ochji, è in l'alimentazione hè spessu interruzzione (se a gargaria fessi o un panu hè stituitu) è chjavanu chianci. In questa situazione, avete da cunsiderà immediatamente un duttore per aiutà. Ci hè più u più bisognu à avvistà se u babbu chianci per un pezzu assai longu è ùn riceve à calmarà cù metudi chì travagliavanu senza fallimentu prima.

U DUMANNU hè rivanta

Apertu à setti ottu misi, u zitellu annunzià per eruzione i primi denti. Questu spessu, stu prucessu hè aggruttu di e lacrimi. Sienti sensite à i prublemi "dentale" di u zitellu. Per arruinà u dolore è a calmà u zitellu, dà un ghjilled toy-teetotal (vendite in una farmacevule) o applica à e gommu un gelu anestèsimu, chì u pediatricu recommandé.

VOIDU HAVE IT!

Questa preoccupatu i figlioli mai avessi in seguitu - dopu à sei mesi, chì si ponu occupà i capiscenu è capisce quarchi cosa. Ùn puderà micca attentà à u zitellu, lasciate in a cunclusione, dete i vostri ghjoculi preferiti, è immediatament a cumincià à falà in l'histerefia è scite, esigendi l'aiutu desitvatu. Hè a situazione familiale? A principal hè di mantene a calma è per ùn succorsu à a pruvucazione di un picculu survittu. In particulare chì u karapuz hè micca putente di sente i vostri moralizing - questu solamente intensificà a so indignazione. Aspittendu a timpesta. È quandu u zitellu calmessi un pocu, abbraccianu è diceraghju chì tuttu hè in modu. Pruvate di chjave l'attinzioni à i migghiori, per esempiu, offerta à ghjucà cù i cordi. Sì stu successu per a prima volta, pruvate micca di pruvucari l'esercitazioni emosuali in u futuru - ùn lasciate micca u vostru figliolu solu durante u longu.

Sò avutu!

Spessu u zitellu chianci cù l'avutru. Ùn lasciate micca u babbu solu per u longu in u gruppu, ancu s'ellu ci sò assai ghjucati nantu à ellu. Per miglià per cumunicà è ghjucà cù a mo mamma hè assai più interessante è utili. Se ci vole à restà, posa u zitellu (fate quì, da parte di l'età di trè mesi) nantu à una matta speciale di sviluppu. Attached to him joys brillanti ùn permettenu micca chì u zitellu avete abestu! E diversi elementi cusì in perfetta perfezziunà e persunanti motore finale.

Hè micca bella chì fà micca!

1. Ancu se ùn si sentenu micca bè, ùn vi pudete micca spurtate i vostri emozioni negativivi per una foglia.

2. Ùn critti à u zitellu, perchè per ellu hè un grandi stress. U so chiancinu ùn u so sustegnu.

3. Ùn aghjunte micca. Questu hè assai periculoso per u psyche di u zitellu è ancu per a so vita. Cuntrollu stessu!

4. Ùn lasciate micca u zitellu solu in casa. Un moutu duvemu sempri sottu à a cura di l'adulti.

5. Ùn tentate micca dà u sedative di u zitellu! U so sistema nervuali ùn hè micca furmatu, è pudere leveru u zitellu!

RESPONSE A L'ALTZÀ DI U NESTRINI

I primi lacrimi di un ziteddu natuvulu sempri avè una spiegazione. I figlioli ùn sanu micca manighjà à manipulà l'altri populi. Un pezzu chì chianci cunsulazione, perchè a gràzia di a vostra presenza u zitellu chì capisce a cosa principal.

• Sente sicuru. U zitellu veni cunvinta chì ellu sempre pussedi contru u vostru aiutu è ùn esse micca sferitu solu cù a so disgrazia.

• Avete una prufundenza in autore. Sè vo avete rispundenu à u so chianci, allura hè assai impurtante per voi l'omu.

• Custruisce e so relazioni cù u mondu chì u circondu. S'ellu si cunsideranu cumu e so bisognu, u mondu hè benevolente per ellu.

• Comprende chì l'anu amatu. U babbu chjamatu, è hè vinutu à ellu, perch'ellu, allughjò tuttu u so mistieru.