A fortuna di Slavonica: u cerculu di Salomon

L'addeviu sacrudu da u cílo misticu di Salomuni era assai apprezzatu in a Russia pre-rivoluzionaria. A creazione di a "rota di a fortuna" hè attribuita à l'anticu capu - King Solomon, distinguished da a so intruduzioni è a saviezza. Duranti u rituali, i decrittriti di numari sò usati, chì eranu sviluppati da antichi magichi. Sò imbuidiati cun un significatu profundo chì pò influenzà a fate. A divinazione da u circhiu di Salomuni ùn pò micca solu dà una risposta à una domanda, ma dinò indicanu un modu da una situazione di vita difficili.

U Re di Salomon Regliu

"U ghjornu di u settiu ghjornu da u finale di u ciculu lunaru, u Rè Salomon hà urdinatu per creà un círculo magic, predice u futuru è dà risposte à alcuna question". U cerculu di Salomon hè divisu in 26 sectorii idèntius. In ogni settore in un ordine definitu per rigalu, i valori numerichi da 1 à 100 sò inscrits. In u centru di u circhiu hè un secondlu circhiu, di diamuru più chjude. A mostra u sole o a stella di Salomon.

A tecnica di divinazione

Per u ritu, una fugliale di granu o una petite petra sia d'utilizata. Concentrate, maximamente clarificate è precisione formule a quistione, pronunzintendu a voce. Cù l'indici diticu è a manu diritta, piglià u granu, ellu in u centru di u circhiu. Sì u granu agria nantu à un locu vacante, ùn avete firmatu à guessing è di ritornu in un ghjornu più auspicious. Se u granu ci hè cascata nantu à u settore numeriku, a prufezia sottu à questu seria serà a risposta à a pregunta sta dumanda. In più di l'imbruglia, u metudu pò esse usatu per selezziunà u Salmu chì avete bisognu di leghje per riceve l'aiutu divinu per esse risolviranza a situazione chì a persona di guessing preguntava. L'interprete cuntene 100 risposte.

Interpretazione di divinazione per u cerculu di Salomon (1-15):

  1. Cù difficili difficurtà, omu, puderà finishing a vostra attività, assai peccatu. Sì tù stessu sò culpè, umanu, cunfèsenu chì ùn avete micca a perdita.
  2. Fighjittà u sram è alarmi, umani, nantu à tè. Avete ingerimentu contr'à quale, averemu bisognu di questu, sarete vannement caluminatu.
  3. Ricerche è boni, umanu, turnate. Ùn ciucciu micca solu interferiscenu cù u cobre, hè megliu per avè.
  4. Ddiu hè u vostru intercessore. Ùn sì qualcosa, umanu, ùn anu a paura, ùn preoccupa micca di qualcosa, sarete salvatu da i nemici, a via di u bonu serà.
  5. Cessate di fà u malu à e persone, umanu, ma ùn avete micca spiaghjarà. Endure à a fine, l'omu, serà forte.
  6. Serà, umanu, à voi à a vostra vuluntà, ma micca prestu.
  7. Serà prestu, umanu, avete a ghjocu. A vostra manera hè ghjucu è piacevule.
  8. Da a tristezza à l'alegria, da a malatia à a salute, u Signore torneraghju.
  9. Ùn avete micca fughju, omu, ùn avete micca u vulete. Rettificate a vostra manera.
  10. U vostru modu cun avidez, sbagliata.
  11. I vostri vostri omi, umani, battanu.
  12. Avete criatu assai boni, omu, Diu offre à tutti i megliu.
  13. Ùn vi scurdate, umanu, chì vulete, qualchissia sarà datu. Sapendu a verità, ma scurdate.
  14. Fate una prumessa à Diu, u Signore li salvarà è serà gràzia di u male.
  15. Amatore di fraternità, onore a tutti. Honor Deus, teme à Diu.
U Rè Salomon hà sbulicatu in parechji insignamenti, ma ellu hà cunzidiratu magia per esse l'arti è a scienza sopra à tutti l'altri insignamenti. Dopu avè cumpiitu l'addeviamentu da u circhiu di Salomon, avendu ricivutu i rispost interessante, hè bisognu di ringrazià à u sàviu re.