Psicologia maschile in relazioni

A psicoluggìa maestra in a relazione hè assai diffirenti da a psiculugia di e donne. Un ghjornu da u ghjornu d'un omu hè prisente in a nostra vita è i vemu, alluttendu i nostri ochji, anu maritatu, cresce in a strada o in u situ di travagliu. Tutti sò in parechji rispetti simili à noi è in a maiò parte di i nostri interessi cercanu, ma ancu micca tutti. Hè strasurdinariu cum'è pare chì l'omi sò cardinally diverse di e donne. Ancu sò assai inaccursibili e alchimati, distanti da noi è esplicitu, cusitu è ​​egoista in i so rilazioni.

Se facemu una linea sottu tuttu ciò chì hè statu dichjaratu, avemu un risultu amusantu chì in a relazione a psiculugia di l'omu rivela u risultatu, chì hè assai distanti da a realità. Tutte questi cunzunzione invechjude parevenu l'emissione di un prugramma informaticu per migghiara di variazioni. Se un omu s'hè furmatu per ellu stessu l'imaghjini di u so ideale - ellu cerca. E noi, e donne, sempre à ricerca di ciò chì ùn era micca in a nostra vita, credi sempre chì un prossimu ùn hè micca u listessu chì pudete amà è esse amatu.

L'estructura di a psiculugia maschile

U psicologu malignu di e rilazione pò esse custruitu nantu à a inferenza chì l'omi in una relazione cù una donna cunzidira l'accusità simplicità grossa. L'omi sò generalmente fisicamenti più forti chì e donne, ma assai più moralmenti. I rapprisentanti di u sessu più forti pruvate sempre d'amparà e so emozioni, fènduli a so inconsistenza, è intarrà i so sentimenti in a prufundità di l'anima. A psicoluggìa maschile hè u focu di a so ànima, chì hè diretta solu à una parte, per creà e donne incù calore constante di a situazione. In a psicoluggìa di l'omini in relazioni cù e donne, ci hè una mancanza di sentimenti, ùn vulianu micca dele rinuverà i so sicreti, per offentisce una donna, perchè ellu hè un forte sessu, è hè dèbuli.

Chì l'omu pensanu à e donne?

A donna hà fattu un magnificu compostu è ghjunta in una data, ma u patrone ùn puderebbe micca avèndulu. Ma pruva cusì tantu à vede bè, per ghjè ellu. Ma un cumpurtamentu a l'indirizzu mai sonatu. U sicretu hè chì a vista di un omu pò vede tutte bè, inusual, tuttu ciò chì li piace. S'ellu ùn ùn averebbe micca l'imaghjini spettaculari di una donna, forsi quellu ci hè tormentatu da parechji pinsamenti o ellu, in u pitrunu casu, hè statu cuncepitu in una donna. A strada, siddu vi diceraghju cusì bellu ch'ellu stanu, certamenti pigliarà questu ellu, perchè l'orgogliu masculinu hè risurrezzione da e parolle. Ricordate chì qualunqui cosa a vostra rilazione, un omu sempre, prima di tuttu, amarà.

Funzioni di i masculini

Ogni omu sò boyaguze. Questu hè duvuta à u fattu chì sò certi voti di admitteti ancu per elli ch'elli sò una cosa cum'è "amore" in u mondu. Avemu già silenziu nantu à u timore di un omu chì perdià a so libertà in una relazione. Questa scusa, com'è regula, hè in inherente in elli da u nascita.

Tutti l'omi sò i zitelli. U so mondu hè basatu nantu à a cunquista di certe cimi. Inoltre, a Mother Nature hà fattu per quessa chì un omu sempre vole-nilly deve cunquistà una donna. Se un omu ùn mancanu a so modu, diventa un coward ideale, un omu ùn pò micca purtari a vergogerie in i so atti mediocre, ùn ellu ùn permetti l'errori in relazioni cù u sessu oppostu.

L'amicu di l'omu

A primu stadiu di a relazione, l'omu viaghja experientia e proprietà strani di u so corpu, cambieghja per sempre, si face affizionatu è affettuosu, sottumessi da a bellezza femina. Ne hà bisognu, ellu la vulia. Hè a so pruprietà (questa hè a cume principal). Dumenni finu à chì leghje u libru "Soul's Woman" à l'ultima pagina. Sì un omu, almenu, cun deceziu in qualcosa di una donna, i so sentenzi sò scappati.

Omu Famiglia

A psicologija maschile spessu faciule un omu pera di a relazione familiale, perchè a vita di famiglia dita i so reguli di u ghjocu. Dopu un pocu tempu, perde i so cumpetenze per u novu ideale è l'omu di i donne. Ghjè per questa raghjna chì a reazzione di sentimenti à una donna fracini. Cumencia di circà a diversità è ghjochi di reune cù l'amichi di a so ghjuventù, è u tempu chì passava u tempu liberu.