Mastiff francese, description of the breed

U mastru hè a razza più grande di i cani truvati in a Terra. Sta razza hè antica, militante, uricinata in u RU. U mastinu inglesi mudernu, a descrizzione di a razza chì hè datu quì sottu, hà pocu persu u salvezza di u caratteru cù i parighieri distanti. In ogni casu, per u so potenziale colosale, anu a essiri lu cani cchiù forti di lotta in u mondu. Un rapprisentativu tipicu di una tale razza sempre hè sopra à l'altri razzi di cani, cum'è un lione entre i misgi. I masci sò più maiuri è più massivi chì femini. Hannu un capu più grande è più putente, sò più valenti. I femini have less growth and more easily added.

Natura è a descrizzione di a razza

Mastiffs odnolyuby. Hè cose qualità cum'è a bona natura è a grandezza, dulcezza è scatite. Pruttu tutti i mastiffi anu un instincu forti guariscenza, per quessa, mostranu attività contru l'aggressore, in particulari in casu d'attacche à u locu. Eppuru, i funzioni di a guarda ùn sò micca i funzioni principali di i mastiffi. Sò, prima di tutti, cani cumpagnu, è solu dopu u vigile. A natura di parechje pò pare chì l'Mastinu hè un animali terribili, enormi, formiddu. Qualchidunu crede chì i cani di sta razza sò assai aggressivi è firoci. In sicuru, in u casu di u so furmazioni impurtante in isolation, limita a cumunicazione cù a ghjente, u mastinu pò cunformità cù e cose.

Ci si deve esse dichjaratu chì u paste di u pastore di i razza hè digià in u passatu. L'omu mastinu hè un cane amatori è amatori chì ama u so patronu è i so zitelli. A causa di a so forza è a rigintezza, u mastinu inglese hè cunsideratu un vitturante affidante. Hè majestule, assicurati, leali - queste funziunalità distingue u mastinu inglese di l'oghje da i so antenati, chì avianu un temperamento violentu. Lu mastinu hè luntanu di vanità.

Ricurdà chì u cuntrollu di u cumpurtamentu di un cane chì alcuni 100 kilogrami di pesu ùn hè micca faciuli, perchè avete bisognu di attentu à a so furmazione stretta.

Règule di mantenimentu è mantenimentu

Per nutralizazione normale di u mastru, ùn avete micca bisognu di quantu alimentu cum'è putissi pari. Una dieta speciale, ricca in vitamini è suplementi minerali, precisa mastinu in u cane, quandu crece rapidamente è sviluppa. Ma ùn lasciarlu fatta in grassu. In casa u mastinu hè casi invisibili, invece a so grande dimensione. Ellu prefiere di minà à i petti di u patrone nantu à a tapitula. Ellu hè neu; Li cuccioli di mastino ùn spoilenu nunda in u appartamentu ancu in u periodu di cambià di denti.

U mastru hè cunsideratu una cumpagnie di casa. Ellu prefiere camini più tranquilli. U so mantellu necessa cura: fracce u so regularmente.

I cani di sta razza, sfurtunatamenti, ùn sò micca longu: a so vita durata di u 10-10 anni.

Storia di a razza

A storia di a razza mastinu siciliana torna in tempi antichi. A causa di a so misura, u mastinu ùn puderà micca passà in notu di i cronistas è l'autori di i crunetti antichi. A storia di sti cani hè chini di i più crescente, spessu contradictori, strammi è ancu mistichi. Molte fatti da a storia di sta razza sò cullucati in u libru di Wynne L'Histoire du mastinu. Da i travaglii moderni chì sò distinti da una seria cubbi di l'articulu, ci vò esse cagiunendu l'Histoire d'Étienne Baxter è cuntenuti di u Mastiffu Inglallu è u Manuale d'Oliff d'Douglas è l'Amore di u Mastru è Bullmastiff. L'altri edicioni cunnisciuti di a storia di a razza sò simile à a literatura vitturiana è sò u risultatu d'una imaginazione rich, in quantu à un travagliu seriu seriu.

Origine di a razza

Per un bellu tempu, era cunvinutu chì l'antenati di u Mastru era impurtatu da i Finici. Ma hè difficiulmente imaginate quale questu hè pussibule in i cundizioni di u trasportu di u trasportu cusì chì esiste, chì i mercaderi fenici puderanu di utilizà à Cornualla. I Fiicciiani anu avutri nave primitivi, più com'è catamarani picculi, è a so rotula di cummette era "ligata" à a costa. In questu questu, un viaghju in Gran Bretagna da esse per elli un prughjettu severu, chì durà parechji mesi. Inoltre, hè assai dubbititu chì i cummerciale puderanu guidà u mastiff vicinu à i so navi petite cum'è una commodità, perchè ancu di u locu, avianu bisognu di molti di manciari. Hè diffesu per imaginassi quandu un cane possa surviglià in e cundizione. U Dr. Bennet (UK) crede chì un tali esperimentu puderia esse in manu di Tour Heyerdahl, però, ùn hà micca fattu. Un altru fattu chì refuta a teoria fenici hè chì solu un casu hè statu attualmente registratu quandu un fenicianu chì chjamava Khilil hà righjuntu a costa di l'Inghilterra. È assai probabbili, chì in un viaghju cusì diffesu, andò cun l'impurtanza di l'ancestru tribale di futuri mastini.

Una di e versioni, a più probabile, hè a supposizione chì l'antenati di i Mastiffi vinianu in Inghilterra cù l'aiutu di i celtuli. Questi populu indoeuropeu cunghjittenu a tutta l'Europa, traspurtendu da u livante à l'ouest in i seculi IV-III seculu aC. In l'api di i triboti cèltica, abbitaru un vastu territoriu chì cumprendi a Francia moderna, Britagna, Belgio, Germania Meridionale, Svizzera è l'America di u Nord. - Zap. Spagna, nord. Italia, Ungheria, Repubblica Ceca, Bulgaria, parte di Pulonia, Ucraina. Ancu, à a fine di u primu seculu aC, i celtelli vìnniru scunfiguti di Roma. In Asia Minori in u V-III seculu aC. e. Ci era un statu celticu. Hè presumintatu ch'è era da quì cunghjunghje cù e tribù numuli chì i discendenti di i danni di pugnimentu pisanti spuntanu. Nò Nomadi cambiatu cambiamenti posti di u so despliugazione, alcune d'elli preferite per trasladerà à una stanza di vita. In a so volta, questu cuntribuitu à a furmazione di gruppi lucale, è dopu u tipu di sentinella è i ghjutari guerrieri. Per via chì u Gran Bretagna hè una Isula, ci era un isolamentu di a pupulazione di i cani. A so volta, questu purtò à a furmazione di un tipu specìficu di ghjucu di ghjucà - u mastino inglese.