Acord finali

Finu finu à pocu tempu avete un paru, andò à u cine, hà spent the weekend together and planned a vacation joint. Ma avete fattu quarchi cosa, è avete scumpete. A succede è succede, sfurtunatamente, pocu pocu. A vita dopu l'aspra ùn finisci micca, ma hè diventatu tutte e diverse. Questa ùn hè micca a vita chì avete avutu prima, è avete sfruttu emozioni completamente distinti. Fate prestu per sopravienta bè per tutte e teste è sintonia per avè un novu amori.

Stage one. Duda.
A volta chì avete scumpete, ùn anu micca cridutu in a realtà di ciò chì succidia, spicialmente se l'iniziatore di u discu era micca. Sembra chì questu "puntu" ùn hè micca un puntu à tuttu, è micca ancu un scantu d'exclamazione, ma solu un scopu d'interrogazione o ancu un littus. Avete bisognu chì u mondu ùn hà micca colapsatu, ma ci hè quarchi chì manca in questu: l'oziu, luce, abbruciate davanti à pusà. Ma u sughjettu hè chì u memoria, u sensu agutu di mancanza di qualcosa impurtante fate chjellu. True, ancu i lacrimi ùn ponu micca pioggia per sempre, duvete parechji ghjorni o simane, è avete calmu. Hè più precisamente, pensate cusì.
À questu staghjunu, i ghjovani sò propensu di cercà a furia per i pelle particulari pseudozichi, torce u listessu discu cù "a nostra canzone", aghjunghjenu i dolci incù una muntagna. Allora vene l'idea di circà capite in u so solitu è ​​quì ci hè vera un scontu bramatu di cambià. A raghjone è a spiaghja spedinu chì i cambiamenti di elli pudemu micca succidutu un secondu, ma u core ùn vole micca esse à sensu cumunu. Allora, in i nostri capulavuri, sò stranguli strani, è in u spaziale, novi bagnosti è vestiti chì ponu esse suldati solu per una festa in una casa loca. Allora pensemu à u fattu chì ùn pò micca esse solu a to vita. E allura semi stati culpati da un altru errore.

Stage duie. Wedge wedge.
Sugnu ricurdate chì avete una piacevule à un vicinu, un cumpagnu, un cunnannu cumuni, è cumencia à piglià l'azzioni diretta à vincere u core di un omu novu. Questa hè a maiò què pò fà in questa situazione. Infatti, raramenti, e donne sò moralmenti pronti à inizià una nova rapporta, scucchendu annantu à u vechju, soprattuttu se a siparazioni era cusciottu. Qualchidunu pare chì esse un savore chì eclissi u so dulori, cunfortu, anu adduzzu cun ellu stessu è aiutà à scurdà i so gregi. In fatti, tuttu finisci da esse sbagliata.
Da ellu stessu, u novu novu pò esse un bonu simpaticu è bonu, ma ùn vinaranu u so meritu. Puderete cuntrastallu sempre è u vostru ex, è a cumparazione ùn serà micca in favore di u novu omu. Avete sempre ricurdati chì, un altru aranatu, voce, abitudini, anu amatu, è un omu stranu hè solu altru. In fine, in u megliu scopre da a vita di un omu chì deti spiranza, è à l'affrechju, ti chiancile, diceranu assai cose perchè cusì, chì avete più tardi disprezza. Per quessa, ùn cresce micca di circà l'amore, mentre u vostru core ferma sempre.

Stage trè. Tentati per fà paci.
Allora rinsegna chì ùn deveru micca bisognu di ellu. Ma ùn chjama micca, ùn scrive micca, è hè rumore di avè un bonu tempu senza voi. A questu pianu, pare chì l'orgogliu ancu deve esse ignoratu per una sola - l'unica chjamata chì pò darà una nova chance à a vostra rilazione.
Anchi si chjamanu, ùn hè micca un fattu chì ellu serà felice. A so vuci puderia disturbà cun indiferenza, irritazione, culpabilita. L'omi ùn sò micca disposti à vede quelli chì sò pocu fà parte, sopratuttu s'elli si sò partuti volontà. Sperienze micca solu sustegnu, ma ancu culpèvule per a so atti, e i vostri invistituri anu da ricurdà sempre di ciò chì hà fattu malamenti.
Rariamenti, tali cunversioni culpisci in qualcosa bè. Chjamete annantu à u pretextu chì voi solu vulete sapè cumu fàllu o ricive una cosa sminticata. Allora dumande interrugazioni pruvucatori, pruvate d'apre studiu qualcosa di a so vita persunale, dunque accusate è esigene. Ellu dissi annurvau u telefuni, avendu suscitatu un pocu insulte, è ti chiancianu è ghjurà per ùn avè mai chjamà novu.

In fattu, u piriudu di a ricuperazione rari passa tantu rapidu. Per aghjurnà u prucessu, ùn fate micca sti errelli, perchè salvà forza è nervi. Pruvate per esse da l'sperienza, cambia u modu di vita, scopra un pocu novu, ma ùn si ghjallacciate per fà i rumanzi. Quandu avete caputu chì avete cittu chì si compara tutte e to ochji cù u vostru esame, chì ùn voi micca vulete chjamà o si vende di più, avete da esse prestu per un novu amori chì ne necessitariamente eclissi l'anticu.