Cumu reduchendu u cunsumu di zuccheru?

Tutti sapemu chì u zuccaru hè assai preghjudiziu à a nostra salute, è quantu a cunsuma, u megliu. Ma comu si rinuncemu? Questa sottu sò cunsiglii chì pò micca esse immediata, ma a pocu aiutu à manghjà menu di zuccaru. Se avete bisognu di sta quistione seriu, in a generale ùn spediri di usà. U zuccaru pò diri à parechje malatiezii, à l'obesità, ricurdativi.


Tips per aiutà à reducir u cunsumu di zuccheru

  1. Ùn ponite u zuccheru in i cose chì manghja. Hè megliu micca di aghjunghje a zuccaru à l'alimenti chì ùn cuntenenu micca, edita tè è cafe senza zuccheru, manghja micca i prudutti.
  2. Ùn avemu a pinsà chì u zuccarinu brùacu hè più ùmeriale di u biancu, perchè pò manghja. Ùn toccu. Sti sustegueri utili chì si trovanu quì sò digeruti assai pocu da u nostru corpu, è tuttu per chì, quantu manghjemu di zuccaru, i minori minerali è vitamali sò assurvuti. Se se supira u nivellu di zuccaru sanguinariu, l'insulina hè da esse prodotta, è, à u mumentu, cù u zuccheru, sguassate ancu i sustanzii utili, necessarii chì sò in u sangue in quellu momentu.
  3. Ùn manghjate manghja chì cuntenenu carbuidrati cunvinti è ùn sò micca stati. Per esempiu, pasta, patate, pane non-cereale è altri.
  4. Ùn crèle micca tutti i paroli "Skim". Se vi vogliu, avete micca imprudente per piglià u pruduttu, perchè ùn significheghja micca chì ci hè una calorezza poca. Di solitu esse pruduttu assai azucceru, cusì cumprà, leghjite a cumpusizioni.
  5. Pruvate acquistà prodotti di diversi culori. Chì significarà? I vegetali, frutti è baga pigliate micca solu vermili o gialli. Tutti i culori sò deve esse presentate in a vostra dieta. Quantu più culori, più vitamini è nutrienti, è ci seranu menu pane, crackers e fritte in a cestera.
  6. Sempre lettu a cumuzzioni. Avete bisognu di sapè quantità di u zuccherinu in questu o questu pruduttu, per cunsumà quantunque pussìbule.
  7. Pruvate di cumprà prudutti chì cuntenenu edulizeri artighjani, perchè avè scritti l'addiction à i carbuidrati è u zuccheru in u corpu, è anu ancu u chromu è un microelementu in u corpu chì avemu bisognu per mantene u nivellu di zuccaru in u equilibriu.
  8. Sempre cunti. L'etiqueta dice l'ammontu di zuccaru in u pruduttu. Avete bisogna à dividisce cù 4, è puderete scupraru quantu zuppi di zucchererete manghja cù u pruduttu.
  9. Pruvate di manghjà menu menu culazioni dolci. Spécialmente se perde u pesu o avete assai zuccaru in u sangue, o da altri medichi indicatori medici. Se tuttu hè in modu, ùn hè micca bisognu di limità nunda.
  10. Eat no more than 100-120grams di fruit à ghjornu.
  11. Senza solu zucchero. Ùn cumprà micca in a magazzini, cuntenenu assai zucchericu è sò senza mancu di fibra. In questi casi ùn ci hè nunda útil, sò pocu assorbati da u corpu.

Ogni pruduttu chì vene à i nostri occhi cuntene calori. Questu hè applicate à i frutti, ligumi è bianco. Da elli u nostru corpu ricivete di carbuidrati. U cuntenutu caloricu di una frutta depende di u cuntenutu di zuccaru, frutosa, saccharosa è glucose. U zuccaru chì avemu da parte di i prudutti di u verdura, ci pigghia l'energia.

E persone chì soffrendu u diabete o altre cure malattii, duverebbe bisognu di cunsuma pocu zuccaru, hè impurtante per sapè cumu di qualcosa di fruttu cuntene menu di questu.

U zucchero pò esse guardatu in quantità diffarenti in diverse gradi è frutti. In ssu locu ci sò più di elli, in qualchì parte. Pigliate, per esempiu, a muzzina media, cuntene quasi 20grammi di zuccheru, in un banana matura - 15.5 grammi, in un vaso di uva bianca - 23 grammi, in un vetru di fragole - 8 grammi, ma in una tazza di pasta di zucca - 10 grammi.

Avete bisogna sapiri chì un zoccu tali è assai più utili di quellu chì si mette in cakes e cookies. Cù diabete di zuccaru è di malatie di rina, u zuccaru di urighjini naturali mellora a cundizione di u corpu. I frutti pò esse reducir u colesterolu in u sangue, chì ghjè perchè e boli è frutti sò deve manghjatu per a prevenzioni di u piccatu, di u cancer è da l'ipertintura. Inoltre, cuntenenu antioxidanti, chì aumentanu l'immunità è neve u corpu.

Questi prudutti sò calori bassi, ma ùn deve micca esse cunsumati più di trè volte di ghjornu. In baia è frutti, madura, cuntene assai zuccaru, per quessa deve esse stinatu per tuttu u ghjornu. A donna pò manghjerà à 6 cullenette di ghjornu, è un omu à 9. Sapete chì sapete chì 1 teaspoon = 4g, zùcuru = 15-20 calori. Per quessa, quandu fece un menù per un ghjornu, cunzidamu i prudutti induve hè inclusu.

Chì i frutti cuntenenu menu zuccaru?

  1. Cranberries cuntenenu pocu zuccaru. In una vittura di sti frutti, tutti i 4 grammi di zuccaru, ma in un vetru di frutti seconde cuntene i 72 grammi.
  2. I fragole, chì tutti amanu assai, ùn anu micca assai saccharosa è frutosa. In una tazza di frutti freschi cuntene 7-8 grammi di carite di dulce, è in frozen - 10 grammi.
  3. A papaia hè un fruttu cun u saccu di saccharosa. In una tazza di stu fruttu cuntene 8 grammi di saccharosa, è in una tazza di purée da papaia - 14 grammi. Inoltre, ci sò assai vitamin A, C, potassu è carotene in u fruttu.
  4. In un limonu contiene 1,5-2 grammi di saccharosa, cume a vitamina C oncogate.
  5. In più di e frutti esmentati, i zucaroli minimi naturali si trovanu in manci green, albercuni, zarzamora, blueberries, lamponi, meloni, pasti bianchi, pereddi, mandarini, pompelmo, zucca, prugna è grigia spina.

Quali frutti cuntenenu a saccharita più saccharosa?

  1. In un vetru di baccelli cuntene 29 grammi di saccharosa. Hè ancu riccu in potasio è in parechji vitamini.
  2. A banana cuntene 12 grammi di zuccaru è 5 grammi di fèce. U ghjornu pò manghjà micca più di 4 piezzu.
  3. In 100 grammi di fichi cuntene 16 grammi di saccharosa, è in u vinu sicariu, è ancu più, dunque esse bisognu da esse più preziosu cun ella.
  4. Mango hè un pruduttu assai calurariu, chì in un batch cunteni 35 g di zuccheru. Ma hè bisognu à manghjà, perchè contene fòsfori, potasio, niacina, fibra dietetica è beta-carotene.
  5. In una tazza di ananas contiene 16 grammi di zuccaru, ma si deve esse usatu in quantità limitati, perchè hè riccu à potasio, di fibra vitamin C naturale.
  6. Ciliegia hè un bagnu d'altitudine calore è in una tazza chì cuntene 18-29 grammi di saccharosa, ma una tazza di cherza amica cuntene 9-12 grammi di zuccheru.