Sta benedizzioni materna pruteghja u zitellu tutta a so vita: a preghiera è u sacramentu

Benedettu di a mamma hè u amuleto più potente per u zitellu. Questa invisibile hè una prutezzione energetica cun una persona tutta a so vita. Hè sempre cun ellu, è ancu quandu a mamma hè luntanu o ùn hè micca più vivu. Crià un tipu di càpsula protettiva, a benedizzione di a mamma chì pruteghja da i prublemi, i falli, u gattivu ochju o maldi. In questu, una persona pò sculaccià forza, ispirazioni è benessimu. Per a prima volta, a mamma dà benedizzione à u so zitellu in a zitella, è davanti à tutti l'avvene impurtante in a so vita. Cumu benedetta i benessiri? À quale età di cumincià, è cun quelli pricidute di accumpagnà?

U sacramentu di u benedettu di u zitellu

A prima benedizzione deve esse postu in l'età di u zitellu in u zitellu. In l'antica cultura eslava hè stata creata chì a cuscenza vene à 7-8 anni. Una persona petite pensa nantu à a mutivazione di a vita, identificeghja sè stessu è aprende à assumis esse responsabilità. À questa età, a mamma dà u zitellu tuttu l'energia di a vita guardata per ellu. Ci hè una tradizione di benedizzione. Hè, cum'è a prima cumunione, una festa per a famiglia sana. In questu ghjornu, u zitellu hè prisentatu cù rigali è una tavola festiva hè stata. Ma prima chì a mamma hè preparatu per a benedizzione - hà cumpratu un icona di a Vèrgine, insegna preghjudizii, pensa à spedizione. U sacramentu di u bìzzingu si mette senza tistimoni. A mamma piglià l'icona in i so mani è, è si hè ghjustu à fronte à u zitellu, palesa "a prichera di a mamma per u so zitellu", dopu chì ella dirivi u zitellu cù volte sinceri, da u core: "Dandu mi figliolu / fede (nome) a mo benedizzioni materna per a vita è ti vògliu ... ". Vulenzimu esse bè pinsatu, abrace l'interessi di u zitellu, guiden u modu di u bè è l'amore, ma ùn deve micca limità a libertà di sceglienu. À a fine di u sacramentu, a mamma basgiammi u zitellu è dà l'icona di a Virgine è dumandani à a so cumpagnie è di vultà à a so prichera in difficult moments. Da questu mumentu u zitellu hè tutatu da a mamma di Diu è di a benedizzione di a mamma.

Dopu u sacramentu di benedizzione, a mamma in a mattina è a sera per siete ghjorni senti una preghiera speziale: "Signore Altìssimu è a Mamma di Diu! Cumpressate in l'imaghjini di a Maternità Celestial. Informate l'omi veru, Grace, Longsuffering in l'educazione di i zitelli, à quale l'aghjustassi à a Santa Vergna è dà à a vostra tutela. Chì a bendita di a mo Mamma per a vita, l'abbundanza è a prosperità fassi cù a vostra. Beata mamma di Diu, a mamma di u novu Rinascimentu Spìritu, guarì e ferite di i vostri figlioli da u vostru Amatori Pàulu. Perchè guariscenu è prestu prestu in u Signore. U Reverend Celestial, Mamma di Diu, nantu à l'altare di u Spiritu Santu. Duna u mo figliolu senza restante (a mo figliola) (nomu). Oh, All-Good, aiuta per vede a luce in u soffre; sanctifica u sacrifiziu è benedite u Via. Amen ".

Bessiotti di un zitellu dopu à 14 anni è un adultu

Finu à l'età di 14 u zitellu ampara à utilizà l'energia di a vita trasferita da a mamma. Dopu à 14 anni, ci hè un ripetitu, è sta volta una benedizzione scritta. Prima di scrivendarete un ventu benedettu, a mamma leggi «a prichera di a mamma per u so zitellu». A lettere pò esse scritta in ogni forma, ma a fine hè attribuita: "In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ". A lettera scritta hè abbruciata da a mamma è dopu à sette ghjorni detti e successi di u zitellu. Sì u core di a mamma ùn ùn avemu bisognu di i cambiamenti per u megliu in a vita di u zitellu, avete bisognu di scriviri l'lettera. Pudete dà una benedizzione scritta finu à ch'ella cumencia à travaglià. Un zitellu chì ùn hà micca avutu una mamma è un adultu chì ùn hà micca ricevutu a benedizzione materna di criatura o ùn hè micca bellu di benedetta in tempu realu pò dumannà à a mamma per benedizzione ancu in scrittura. Per fà quì, pudete ripiglie in un locu tranquillu, prende una candela, mette una foto di a vostra mamma (se avete unu) è leghjite "Trattamentu di preghjudiziu". Quandu a pace vene è l'ànima unisci cù i vibrazzioni di a preghiera, hè u tempu di cumincià à scrive una carta. In a lettera, pudete spenserà tutte e vostre vivditi o ancu avere ragiunate di a zitiddina, dumandate à a to mamma per u pirdunu è perdone i so sbagli. Hè assai bè chì l'ànima purificeghja cù i lacrimi. Hè necessariu chì u dulore accumpagnatu in ellu ci vole esse out. Quandu i pinseri sti fora, a lettera pò esse cumplettata. Chì a so fine hè a dumanda di a mamma per benedite. Stu trattamentu ùn hà micca solu una forza chì rinforza i canali di l'energia di a mamma è di u zitellu, ma ancu hà un effettu terapicuu efficace. À a cunclusione di a cunfissioni, a lettera hè cremata. Seven days after the request for blessing, un cambiamentu cambiatu in una vita di una persona, indicando una "riprogramma" di u destinu.