Crochet anchi di là di là combine cù e so mani

Booties tie amuz. A cosa principal hè di avè u desideriu è tutte e materii necessarii per vincularità. Stu pruduttu maravigliu pò esse puntatu per u vostru zitellu è per un rigalu. Gratu à u fattu chì ùn sò micca solu belle, ma ancu caldu, i gammi di u zitellu ùn sò micca firmati. U prucessu di catturare hè simplicemente simplice è a nostra struzzione urientale è e foto anu aiutà ancu u mumentu iniziale per attache u patevule di u ciuchju di lana.
Fiat: fille di lana di lana ancida (20% lana, 80% acrilica, 50 g / 110 m)
Color: Zitelle
U cunsumu: 100 gr.
Ferramenti: ganciu №2,5, cinta centimétrica
A densità di l'attrazzu hè horizontal: 2.2 bucuti per cm.
U tene di i pins: 18

Cume per vincere u patevule per crochet - struzzioni urdinamentu

Facemu prudutti:

Guariscenu a perna di u zitellu in a toccata just above the ankle. Basatu nantu à st'mudarà, u calculu di apparenza serà calculatu. Pigliemu un calibreru arbitrariu - 18.

Punteghjà un "cantu"

  1. Agghiuncinu a catina finu à a so longu hè 18, questu, 39 loops.

    U numaru di loops sò divisibuli da 3 senza reste.
  2. Scalfittura in un anellu. Per elli, fate dui cimi di loop, ci vole à puntelegà in un círculo di columbe cù un crochet.

  3. Cusì, facemu 4 fila.

Crocheted holes for the ribbon:

Per puddishi fatti cù e so mani, eranu eleganti, avemu dicicate u pruduttu finitu cù una cinta satin. Cumu fà un locu per stigliu hè indicatu in detail in u video:


Mandamu una colonna cù un crochet, facemu un loop di l'aire, da volta una puntata di una cola cù un crochet per un loop da a colonna precedente è torna fà un loop di l'aire. Allora, in tutta a serie.

Patale di puntata di a "lingua" di i pineti:

  1. Mandemu un fille di colonne senza crochet.
  2. Divide u numaru di loops da 3 (13). Dui i terzu avemu un attache di e culleghje senza u crochet, avemu turnatu è puntà i 13 punti di punta à a direzione opposta ancu cù e culleghji senza crochet.
  3. In seguente, 6 fila seranu puntata in fila senza crochet.

  4. À a fine di a 7esta fila, saltemu un loop di a fila previa è a puntata di una culonna senza crochet, à u borde. Ci hè deve esse 12 loops in a row. Fate un giornu.
  5. In seguitu facemu 7 fili più di i nostri buttie. U schema hè tali chì in l'ultima fila quì ci deve esse 5 cile.

Pigliemu i patevule:

  1. Fate un crochet in lati di a tabulazione. Ogni fila hè una cosa. Immediata avemu attaccati cù colonne senza crochet. Loops ci anu 14.
  2. Avemu da a parte principale di u triccò è cuntinueghja a trasfurmà in circles, avvingdu campane senza crochet. À volta à scopre a lingua, avemu ancu cullucatu 14 buculati.
  3. Avete bisognu à triccherà in un cercolu tutti i bucce di bucchione - 4 fila.

Cumu cunnessu cù a sola:

  1. In a quinta fila, facemu 27 culleghji senza crochet (13 cun un plus 12 cun una lingua) per sughjirà a viscotta di u botani.
  2. Impulsamos cinque loops in u centru di a lingua.
  3. Invece d'alzà, avemu cose una media colonna senza crochet cù l'elementu principale, è torna.
  4. Emprumminamu per aghjunghje 1 loop da l'acopladoru principale più una media ciclu invece di un loop per l'elevazioni. Fighjemu quandu sò 13 loops.
  5. U 13 u ciclu hè un mutuu cumu secondu: intérieure u ganciu, fate un ciclo, pigliate un altru ciclu da u principiu citatinu. Avemu mess three together.

    Facemu un inturnianza è a mità di cunchju cù l'elementu principalu invece di un loop per l'elevazioni à a fine di a fila.
  6. Ripetemu l'azzioni. Facemu ancu 9 fila.

  7. U restu di a seria hè ligata per questu patru:

Amu u 12 loop è un loop da l'elementu principale. Avemu mess three together. Ci hè un puntitu invece di un polu per eslevà. In a fila sussurata, in a stessa manera, avemu u puntitu u 11 filu. Quessi cinque centesimi in l'ultima fila sò chjusu cù i cunduttori principale.

U nostru pruduttu hè prestu!

Comu pudete a vede, ùn hè micca difficiule d'accumpagnà lettone di manu à u to manu, è u risultu sarà piacè entre ellu è quellu chì u puderà portà. I peri di u picciutteddu sarà sempre calda, ponu esse tranquillu.