U cumpurtamentu di un omu maritatu dopu à quaranta


Questu hè un periculu perilloso in a vita di l'omi - 40-50 anni. A questa età principia à scorcià i risultati di vita, in certe volte parvenu disappruvazioni. Parechje persone cuncludi chì l'esistenza hà persu u sensu, è pruvate à aghjunghje. A maiò spessu, l'omi trovani salvezza in un novu appiccicatu - l'età average hè u numaru più altu di adulteri. Intantu, assai praticanu decide à un novu matrimoniu ...

U cumpurtamentu di un omu maritatu dopu à quaranta hè dictatu da una crisa di a mediana età. Quasi ogni famiglia scoprava à qualchì parte. Più spessu, di sicuru, u maritu "pazzii". Qualchissia hà pigliatu a maleta è partissi. Hè verità, a maiò parte di questa maleta detta da a porta ind'è una muller femina, quand'ellu sapia chì un dimòniu avia culpitu à a ribà. E vain ...

Quandu un insane batti à a riva, un omu mai (almenu à u principiu di un "binge") ùn hè micca pensatu di abbandunà a so famiglia. Ùn hè micca circà una donna nova - ellu circava un novu stimulu in a vita, novi sensibilamenti sessuale, una nova cumbia emocitiva. Perchè per 15 - 25 anni di vita ciuciada (semu parlà di un omu di famiglia exemplarie), i sentimenti passionati in a so sposa anu avutu qualchì tristore. E questu hè naturali, ma e donne ùn vulianu micca d'accordu cù l'obve. Tutti volenu crede chì l'amore passioni pò durà una vita. Alas ... Amore-passione passendu parechje anni di vita di a famiglia si trova pocu mudificatu in un sentimentu calmeru. Qualchì parle hè un abitudine. No, no in abitudine - in attaccamentu, in intimità spirituale, affinità di l'anima. quandu e dui còmpie sò còmpiu cun l'altri (almenu, per chì deve esse ideali).

A crisa di 40 anni per i sposi mariti

Ma u tempu passanu, è dopu à quaranta in a conscienza di l'omu, hè chjesa una "campana" alarmanti. Pigliò chì ellu pèrdite a putenza sessuale. In fatti, questu hè normale: u piccu di l'attività di u sessu di u sessu più forti si incontra nantu à 30-33 anni, è dopu à 37-40 anni, u so rivolta naturali vene. Ma l'omu hè scantatu: "Solu un pocu, è eru un vechju? Ma ancu ùn aghju micca vive - cum'è in i libri ch'elli scrivinu, cum'è in u cinema palesanu. Sì, ùn pò micca esse, pruvà cum'è possu fà. Ci hè bisognu di truvà una donna, perchè mi cumportà! »E accumènza tuttu u duru. Ma l'omu dopu à quaranta anni implica chì l'altra donna hè solu una mistressa, perchè a so sposa legittima hè cuntentu per ellu - cum'è un veru cumpagnu di vita, una bona mistressa, una virtuosa mamma di i so figlioli.

U cumpurtamentu di un omu maritatu dita un rising spirituale, una nova sentimenta, si senti bona. Sapete ciò chì pensa à questu tempu? Ùn importa micca chì unu ùn capisce nunda. Hè un bonu travagliu, cura u maritu è ​​u babbu. È u più interessante, durante stu piriodu, hà pussutu u rapportu più bellu cù a so mòglia. Duna i so rigali, boni in a mattina, partite pè u travagliu, sia à a sera, à u ritornu da u travagliu, à a notte - un sexu excelente. Hè nantu à ellu, assicurò tuttu. E allora, è quì. Hooray, hè una volta in bona forma - felice, forte, ghjovana! ...

Inoltre, un ghjornu alcolu "a piacè" a so mòglia. E quale hè più spessu? Mistress. Ella dopu tuttu cumu pensa? "Un omu bonu, intelligente, quellu chì si ritrova cun mè, ùn ùn piace à a so mòglia. Avemu bisognu à piglià! "... Questu hè u puntu, chì ellu ci vole! Hè solu chì u so periodu hè cusì crìticu, beni, cum'è u climax di a donna ... Se a traitura ùn hè micca apartu, u cunflittu ùn principia, crede à mè, tuttu in a so famiglia sia bella. È dopu à un annu è menzu, un massimu di dui, stu sensu da a testa masculina era avutu. Quand'elli dicenu, curriu è calmonu. Certu, una donna attenta pò cumparisce, senti chì u so maritu hà qualcunu di u cantu, hè assai possibbili per determinà da quellu di criteri. Ma, forsi, hè megliu ùn sanu capitu? ... Sfurtunatamente, avemu avutu l'amparatu da a zitiddina: a verità amara hè megliu cà a dulce giacca. Hè cusì? Avemu allatu di tuttu, cumprese rilazioni umani, sentimenti, tormentu emutivu, per avvicinà cù l'standards minimalisti cruel: biancu è biancu, drittu è sbagliatu, boni è dolci. Faithful significa chì ama. U signore hè un traitor, un canzone. E ùn ci hè altru opzioni ...

Chì pudemu fà per e donne?

Per questu età, l'omi dopu à quaranta anni, allughjenu tutti prestu, perchè tutti saranu survigliu. Solu a mità di "vittimi" ùn sanu micca infurmatu. Sapemu esempi quandu, quandu quaranta figlioli partianu à spree, è ghjè accadutu in belli, si puderanu diri, famiglie exempli. E in i stessi famiglie, in i mo ochji, "omi", chì eranu finu à quì eranu cunsiderati mariti, "in silenziu" vagonu in silenziu. È tuttu questu hè ghjustu finu à a fine. Di sicuru, se un "omu bonu" ùn hà micca infurmatu à a so mòglia è u maritu.

Ùn pensate micca solu chì aghju justificà l'adulteri è ùn deve rinunzià. No, da l'estressi è di l'enfasi di famigghia ùn ùn abbandunarà. Ma cumu pò esse fattu? Ccà pensà - chì avaristi un maritu prifiritu, se a so mòglia anu saputu da e so avventura? À ellu sottu una porta chjusu hà dispostu un cattivu, un scandalu, ancu s'ellu avianu chinu di u so fogghiu, ma solu ùn anu micca pigliatu u fugliale brutta di a casa. Chì ellu disse: "Sì, eru culpulu, ùn aghju micca fà. Believe à mè, in a mità di e famìglie in una situazione sìmula è fà. E veramenti ferma. Ma assai donne facianu diversu. Allora si disprecanu.

Ci hè una parolla chì una mòglia dopu à quaranta, si ella vole esse attrattiva à u so maritu, deve develerà particularmente a figura, fà a ghjustizia, porta a roba erotica è cusì. Allora u maritu ùn mi circundà l'altra. Nuddu. In fattu, una donna hà sempre seguitalla, da u rispettu per ella stessu. Ma di divirtirila in fanaticismu hè raghjonu. Una stidda di cinema, Elina Bystritskaya, cambiò ancu u so maritu dopu quaranta quaranta, è hè una bella donna. Un omu simu voli altre sensazioni, è micca nè a bella figura, nè la ropa sottocura glamorosa sarà salvata - ellu vai da stu glamuratu à una donna senzilla. È micca u fattu chì à i più ghjovani. Andaraghju à l'altru. Qualessu? E a maiò spessu un omu ùn importa micca, per quessa, dicemu, à un locu chjucu: u locu, chì furnisce u so appartamentu per riunioni, chì ùn deve micca boni ... Dopu tuttu, un omu maritatu dopu à quaranta hè micca obligatu di ternà, per gastà assai soldi. Spessu, tali donne sò "à voi", à u travagliu. È, sfortunatamente, sò assai assai oghje oghje - solu, inestabile, longing per l'affittu di l'omu, è dunque pronta per esse còmode.

Expulse o pardona?

Eccu a quistione: cumu si faci a mòglia, se truvò nantu à a tradenza di u maritu? Sfurtunatamente, e donne, in regula, cumincianu à «pausà lignu»: scandalu, vai à u travagliu maritu, à mamma, à i amatori, andà per capiscenu chì a donna ... è cusì sperienze u maritu un stupidu, un canzone. E la rota tornera invechja! ... A donna insulta è offisa ammuce u "traitor" in a porta, u envia per vive cù a so mamma, a forza di dorme nantu à u bagnu, aspè d'ellu à rillèghjammi à a so ghjinochja per scusassi ... O ella ella stessa lacuna u capelli d'ella affari. Comu a cunsidenza, per causa di l'irraasonablenesse di a mugliera, a famiglia si desintegra. Sì, per regula, a maiò parte di u tempu chì u matrimoniu s'incerchisci micca per a tradimentu di u so maritu, ma per u cumpurtamentu sbagghiu di a muggheriu dopu chì a tradenza hè stata aperta.

U primu chì una donna hà da fà in una situazione tali hè di veda a bocca à u casteddu. U maritu seranu assai grati per u fattu chì a so sposa hà cunfurzatu. Sì, a ghjustìzia guadarà quandu "ùn pare micca troppu piccellu per ellu", ma, cum'è averaghju scrittu, tutte l'emozioni sò in u mo appartamentu, sottu una porta chjaru. È per i primi - per fughje a bocca per tutti: per i veci, i culleghi, amichi di famiglie, amici di a famiglia è ancu pè i vostri parenti. U mo maritu ghjè vrigugnatu di a so mòglia è di i zitelli, ùn vole micca ghjudicata (è chiantedda) di tutta a lumera bianca.

Hè quellu chì pò diventà un aliatu fiduciale, perchè hè ... a mo sughjettu. Sì, sì, prima di tuttu, ùn vole micca un scandalu. Hà vrigugnà davanti à u pòpulu per u cumpurtamentu di un omu maritatu - u so figliolu. U sicondu, ùn tira penpighjà per i so nabbits. È, in terzu, ella solu purga per tuttu u bonu, i so labourie è i soldi chì hà investitu in sta famiglia. Di sicuru, diciarà à a filaria: "Hè a so tortu - u so maritu ùn cammina da una bona donna" (è da, in ogni chance, ella sarà ricurdata vinti volte), ma u so cumpaggiu strategicu hè cumprinatu. U pughu di u so figliolu ammincerà: "Er, sì, sì Allora in tuttu u so papà! Iò vi vi mustrarà l'amore! ... U babbu cunsiglià in silenziu: "Figliolu, ùn hè micca sinsu, ùn vi ùn deveru micca da a vostra famiglia! Believe me, e donne sò tutti diverse, è e donne sò tutti listessi.

A fattura, a donna abbandunata abbia una circustanza - a mancanza di nessuna infurmazione nantu à u avversu. Dunque, u sicondu, chì vole à fà a "vittima", per ottene infurmazione. U maritu ùn deve esse pruvatu - ùn hà micca dettu a verità ancu di manera: ellu scopre è oculare e cispera in l'acqua. È ragiunate: ellu vieghjanu à l'ultimi è ùn dicenu più ciò chì a so sposa cunnosci. ¿O de inmediato caer sobre tus rodillas y jura que él no sabe como resultó, que fue seducido seductoramente, drogado, embrujado ... Esto, por el camino, es la opción más conveniente y ganadora para el desenmascarado.

Ma a so mòglia ùn cunnosci micca nunda - curaggiu: questu hè cumu per luttà l'inghjenu vilenu. Eccu avete bisognu di una persona affidativa chì hà fattu schjarà è micca sempre smarrà u misteru "à u mondu sanu in secre". Cumu possu findu? Hè bisognu à guardà trà i culleghi di u so maritu una donna autorita di l'età. In regula, l'adurteriu di i culleghi ùn hè micca un segretu. Hè solu a donna chì si trova sempre l'ultima.

Dopu, finarmenti, a moglia truvò tuttu. Cosa da fà? A terza regula: in ogni casu, ùn vai micca fà trattà cù l'avversu! U primu, quandu puderete à qualchissia per dumandà o dumandate quarchi cosa, oghje digià perde. Siconda, finu à chì a so moglia vedi l'affari di u maritu - per tuttu ciò è astratta, semireale, micca cusì doloroso. È quandu vede u vostru avversu specifichi, l'emozioni cumminciunu: o quella bella è ghjovana, è questu hè offensiva - "Amparaghju a so ghjovacciu nantu à ellu, è ellu ..."; E si questu hè più anticu è micca cusì bellu, l'ultraggi - "à quale hà cambiatu mi?". A volte, da u còllera, vogliu scinniri i capelli. E questu hè centu percentualità perchè. Per quessa, ùn hè micca necessariu di passà à u rivalu per capiscenu. E in generale, sarà tanta onore à ella!

In questa situazione, a donna chì hà più endurance, intelligenza è astuzia femminile averà. Sì u maritu hè caru, a donna deve dettu: "Amate à ella, vai, ma sapendu: I love you too, è ùn pudemu micca vive senza voi, perchè sì a mo vita sana". A regula d'oratu: sè vo vulete impedisce - lascià. Ma in ogni casu ùn pò micca persequitassi u maritu stessu! Donne bè ghjente, ùn danu micca nimu quì cusì simpliciamente, caldi, di u male, per l'stupidità di i so mariti! Ancu se l'anima in quellu momentu hè insupportable, ùn avete prestitu per taglià. Listen cun cura à u maritu (maritu, micca strangers), pensate è entende. È per capisce hè di pardunà.

E, finarmenti: si trova assai attenti à l'altri, si ùn vi mannò tutte l'amori è cura di i zitelli, travagliu, amichi di famiglia, animali, divertimentu, moda, pulitica, sportiu, Diu sapi à chì altru, se micca escludutu da a lista di u to maritu, Pò esse possibbili chì u dimòniu, battendu à a riva, ùn passene micca. E duverebbe imprudà in u cumpurtamentu particulari di un omu maritatu doppu quaranta anni, ùn hè micca bisognu.