Stanislav Sadalsky hà parlatu u divorziu di Vertinskaya è Gradsky

Oghje, una di i più belle attrici di u cinema Sovièticu Anastasia Vertinskaya cumpriu 72 anni! In questu hè impussibule di crede, perchè per ella assai aderbuli, sempre hà sempri firmatu Young Assol da i Scarlet Sails o di u bellu Gutiérrez da l'omu Amfibi.

Per a so filmulazione Anastasia Vertinskaya ùn aduprò micca tanti roli in u filmu, ma ogni unu era luminoso è memorable.

L'attrenda sempre avidamente cummentatu annantu à i so rumanzi, anche, sicuru, una donna ùn avia micca ricunvore di i so fanni. L'attrice hè spusata da Nikita Mikhalkov è Alexander Gradsky. Idda avianu novu cù Oleg Efremov è Mikhail Kazakov.

Anastasia Vertinskaya parted cun Alexander Gradsky per a so avidez

Colleague Anastasia Vertinskaya Stanislav Sadalsky, chì regula regularmente l'ultime rumore di novu è stella in u so Instagram, pubblicatu oggi una storia chì conta di u mutivu di u divorziu di l'attrice è un cantante populari.

Sicondu Sadalsky, a raggiuni era l'attitudine di Gradsky à u so figliolu Anastasia. Invece di furnisce i soldi di u zitellu per un filmu, u musicu avia mandatu ... per piglià i banca di mayonnaise:
Parechji anni fà, essendu un artista poviru è famu, aghju visitatu Nastya per pranzu. Eiu vistu una scena. Little Stepan Mikhalkov pestered a so mamma è hà dumannatu di soldi per una movie. Nastya nunda hà mai denunita nudda à u so figliolu, ma in quellu momentu ùn hà micca esse u soldi: "Figliu, fate dui ghjorni". Lu maritu di Anastasia, u cantanti è u cumpusitore Alexander Gradsky, chì "scratched" in questa ora i deci cuncerti un ghjornu, dicidi di participà à a criazione di u figliolu: "Stepa, è ti dispensa u latte di u mayonnaise è scuprite ancu 2 ruble 73 copecchi". Trè uri dopu u gattivu Stepan torna cù una catena di manzili putenti. Diciau: "A vendezza ùn devi micca soldi, ella dice, i zitelli spover le soldi. E hà dettu manci. " Ùn aghju micca vede a Vertogradskaya più di Alexander Gradsky, in u rolu di u maritu, si stende à un mesi.

Quandu parechji anni dopu Stanislav Sadalsky rimette à Anastasia Vertinskaya di sta storia, disse:
E anu da dumandà per quessa ch'e sò sola!