12 dumande nantu à l'olii essenziali

U principiu "più u megliu" ùn hè micca travagliatu in aromatherapy. L'arti hè suttu, cù e so leghje rigoro è rigulari di l'exploitu. Amparate più nantu ad elli, basatu nantu à l'espirienza di l'arumaghjani.


1. Hè pussibule à arricchisce cosmichi preparati cù l'oli aromatique?
Sì. Ma si deve esse fatti bè. In 1 cuisson di crema di faciale, aghjusta una gota d'oli essenziale. Se ci vole "rinfreserà" u rimediu per u corpu - i proporzioni sò diffirenti: finu à 5 zicchini d'èteri per 1 spoonfula di a crema. E in una colazione di shampoo o acondicionador pudete aghjunghje 3 tannicchia d'oliu. Ma, sfurtunatamenti, sti sustanziali priziosu sò intesu entra à una reazione micca indispensabbli per quellu di i cumpunenti di i cosmiti industriali. Allora, l'opzione ideale - in u vechju modu per drip ètere in l'olii base.

2. E qual hè l'oliu base?
L'articuli aromatiques in buttigli sò composti volatili cuncintrati. In a so forma pura, ùn sò micca aplicati à a pelle, perchè puderanu causà un microfuccu. Per a stessa raggiuni, ùn sò micca desiderate inghjustate direttamente da l'buttiglia, sminu solu digu in u nasu! Per scopi cosmichi, l'esteri sò dilucchiati in i so olii di basa. Hè, per esempiu, l'oliu di uva, albergo, o fichi d'albero, jojoba, avocado. In teoria, a basa pò esse qualchì oli vegetale di a prima pressa fridda. Per a cura di a peddi faciale, piglià una base di zucca è una gota d'oli essenziale, per u corpu - 5 gocci di etere per culloca di "base". Vulete impastate un bagnu bagnu? L'olii essenziali deve esse dissolute in u melatu è (o) u latte. Attenzione! In acqua, ùn dissolenu e puderanu micca cremà a pelle. Proportimentu: 5 gocci d'oliu per 1 spoonu di latti, u meli o à e misure.

3. Quantu cosi cosmichi cù l'oli aromatique?
Si l'esteri eranu agghiunciati à una crema, shampoo o un altru pruduttu in una manera ndustriali, cosemi simili devanu esse usatu in un annu dopu à l'apertura. (Provided chì a data di venite ùn hà cadutu cadutu, sicuru) Aromamasla - composti volatili, sò capaci di evaporà. E se unu stessu hè statu introduttu una sustanza fragranza in u vostru arsenale cusmeticu, u rimedià sarà utilizatu immediatamente. Per guardà una tale mistura ùn hè micca sensu: l'eteri ùn si sò micca stà per un bellu tempu.

4. Cumu cuntrollà a qualità di l'olii essenziale?
A drop it on a strip of paper. Sì un pocu d'oltre dopu ci hè una mancosa tina, significa chì l'etere hè statu dilutu cù l'oliu di base davanti à voi. È ancu mette i sintesi in tuttu! Inoltre, a qualità hè evidenza da a fragranza. L'olii essenzali naturali cuntenenu quasi 500 cumponente organichi. Comu cumpunimentu di perfume caru, anu una nota iniziale, cardiaca è di margherita. Dunque, si u fede d'oliu in a meza ora un puntuale cum'è à u principiu, u sensu di dubbitu a so originalità.

5. Cumu combine eterne?
Aromaterapisti ùn avè micca cunsigliatu per a mischjà. L'effetti pò esse u più inesperatu. Persone senza capacità spiciali sò cunsigliati per utilizà l'oli aromatique per u corpu è per l'anima unu à u mumentu. Quelli chì sò familiarizati cù e lege di l'aromaterapia, pudete fà una mistura, mentre ch'ellu sia dispunibili micca di utilizà più di trè olii in modu simultanu. Hè necessariu per ricurdà chì quarchi ecorri rinfurzanu l'accionamentu di l'altri, è qualche - discordia trà elli. Per esempiu, i frutti citrati sò in armunia cù e coniferi, è l'lavanda ùn combina micca u rosemary. Queste è altri sapori sò insegnati in i corsi speciali di aromatherapy.

6. Hè pussibule creà perfume individuali da l'oli aromatique?
Sì. U principiu hè listessu - l'esteri sò mischiati cù l'oliu base o cù l'alcoolì. In u primu casu, i perfumi pò esse appiicati à a pelle à a volta, in u sicondu - hè necessariu d'insistia in un locu fridolu. In ogni modu, ripetemu: senza certe sapienti è sapienti, ùn deve micca pricatu in una perfumeria. È un èteru sferisce a vostra persunità. Una manera simplificata di fà fà cumbattiti è quelli chì sò intornitu cù l'odore hè di fassi uni pochi di pezzi d'oliu in un pannu, è mette in a buttula.

7. Hè pussibule acquistà un oliu essenziale in casa? Perchè, per esempiu, scumpressate a crostazzi anaranati?
È ùn avete micca pruvà! Ancu s'è vo site un pruduttori prufissiunale, avete bisognu di un distillatore speciale per pruduce i sustanzi fragiliali volatile. E ancu più cusì, ùn deve micca bisognu questu casu si l'ultima volta avete experimenti chimichi in a scola. Etertemi sò distanti da innocu: l'altri tutti l'olii aromati sò splussivi è inflamables. Per quessa, quandu travaglianu cù elli, avete bisognu di precautions: ùn abbreviate vicinu à un focu chjucu, ùn permettenu micca calecimentu, agghiuncennu à i cosmichi o l'oliu base, ponu guanti è goggles.

8. Cumu possu fà fà chì u petroliu si spilled?
Se l'etere entra in l'ochji, hè necessariu di lavà di u latte: l'acqua cumuna aiutà un pocu. A listessa accettazione in casu chì avete abete un etere claru nantu à a pelle o a mucosa. Ci eranu cremini? Assicuratevi cunsultà u duttore. A cura medica urgente hè necessaria è se accidenti si inghjola l'oli essenziale.

9. Ghjè veru chì l'olii causanu allergii?
Sfortunatamente, sì. Appressu cun una sarcina, testa, un nasu di rinfrescante, una tezza, inghjieglie - ancu tutti l'altri sustanziali. Cusì, hè cunsigliu di fà un testi prelimiunale, sopratuttu sete allergii: mischju cù l'oliu base, l'etere hè applicatu à u polu. Inoltre, certi olii aromatique (per esempiu, citrus) intensificate a fotosensibilità - a reazzione di a pelle à i ragi ultraviolet. Ùn fassi micca cù l'olii naturali. L'intoleranza particulare di questu o quellu oliu hè ancu pussibule. Pudete micca simpliciamente micca u so aroma - è invece di a marea prometita di vivacità o calme vi cuntene emozioni negativi o ancu una dolora. A regula d 'oru di l'aromatherapy: l'oliu di l'oliu essenzale duverà esse piacè, solu in questu casu serà benefiziu.

10. Hè bisognu di mantene l'olii essenziale in a fria?
Certi aromi d'olii (per esempiu, mirra, incensu) induriscenu à bassine temperatures. Cusì, fate guardà megliu à una temperatura di 0 à 24 gradi in un locu friddu, in cuntenituri di u vitru scuru, per prutezzione di l'esposizione à u sole. Di sicuru, ùn vi manca micca buttigli vicinu à i radiaturi. Inoltre, pigliate chì a vostra "aroma store" ùn hè micca truvata da i zitelli.

11. Hè pussibule utilitarà eteri dopu a data di expiration?
Ùn vale a pena. In teoresi, in condiciones ideali è quandu l'oliu aromaticu hè tutta sete, pudete campà per sempre. Ma doppu l'esvedizione sughjuti "in a luce" (per quessa, avè u battellu, è da ellu à noi à l'armala), quandu sò stati guardati pò esse difetti. Cusì, nantu à l'buttigli è aghjunghjendu a data di venite: perpende à trè anni da a data di fabricazione. Inoltre, quandu avete apertu l'oliu, ùn l'utilizanu più di 12 mesi.

12 Danu, cun l'aiutu di l'aromatherapy pudete influenzallu l'umore ...
Hè ricumandatu in aspra l'olfattu di eteri - duie per a salute è per l'umore. A manera più faciule hè l'arula lampada. In questu pezzu di l'internu duvete bisognu à un pocu acqua è aghjunghje l'aria à u prezzu di 10 drops per 14 square. m room, light a candle - è gudete l'aroma. Pudete ancu aduprà diffusenti speciale. A durazione di a sesión di aromatherapy hè di una ora.