StenGazet per u Novu annu 2016: cumu fà un poster di l'annu cù e so mani

Spessu in scoli è kindergartens i genitori sò dumandati à fà un periodicità di ughjettu per l'annu novu. Per parechje, questa tastera pari difficili. Suggeremu avete cunghjuntate i zitelli à stu travagliu è, cun elli, facenu un poster per l'annu novu cù i vostri mani. E avete principiatu, pigghiaru arcuni idee apprufundenti per decoratori di u periodu di ughjettu di l'annu in vigore di 2016.

Cartellu d'annu per l'annu novu - struzzione urdinata

Una di e varianti di u periodu di u periodu di u novu hè un cartellu, tiratu da i so propri mani. Siccomu l'annu vinite passà sottu l'auspices di u monu, suggerenu chì avete usete stu simbulu di l'animali per u sughjettu di u travagliu. Ùn vi scuntate micca se a vostra capacità artistica ùn hè à par. Pudete sempre aduprà mudellu di monofuggiunatu, chì hè faciule di truvà nantu à a reta.

I materiali necessarii:

Staghjoni basica:

  1. Per fà un cartellu, bisognu di una carta bianca di carta. Pò esse pigliatu in ogni forma: da A1 à A4. Determinatu cù a dimensione chì deve pensate nantu à a trama. Se ùn cunnosci micca ciò chì sculari, piglià u simbulu di l'annu dopu - un scimmia. Idda serà u caratteru principale in a stampa. Pudete ancu aghjunghje altre eredi tradiziunali, cumpresu Santa Claus, Snow Maiden, u bufanu, etc. Dunque, pigliate un lapis simplice è sguassate u futuru imagine. Ùn ponite assai pressioni à u lapisini è sguassate in i detti.

  2. Avà principiatu a pintura. Prima, decorate u fondu. Per fà questu, piglià un gouache biancu è blu è aghjustate i dui culori nantu à a paleta. Pudete ancu aghjunghje una gota di cola di l'ufficiu à questa mutazione, chì permettà i dui sfumezza à fuggerienti è in u futuru u pittura ùn devi micca marca nantu à i palme quan toccu u cartellu finitu.

  3. Pusìamu a pintura nantu à una carta bianca di carta. L'articulu di lápiz cun un monu è l'altri elementi hè abbandunatu. In u cursu di a pintura, pudete aghjunghje più gouache biancu à u fondu di u ritrattu per fà falla cum'è una bola di neve. Avà u disegnu per l'annu 2016 face a manifestazione. Anu aghjunghje un pocu fiaschinu di u bonu per u fondu blu. Per fà quì, piglià un pezzu rinu è un canna di gouache biancu.

  4. Hè u tempu di mette a pintura nantu à u monu. Prima, avemu dicicate u capu cù gouache rosse. Per una stampa tridimensionale, puderete mischjà sta sombra cù a pintura urica nantu à a paleta. U culore resultante hè appiicatu à l'ombra. Perchè u corpu di l'animali hà pigliate tutti i tonalità di gouache d'omochi gialli è marroni. Pudete ancu a ripiglia rossa. Cù un colpu finu, appliice gouache à i posti rispettivi. Per u contu, aghjà un tintu nìuru.

  5. Avà camandemu à i figuri chì indicanu l'annu dopu. Per elli, pudete piglià un pittura in gialla amarizza, rossu è brunisatu. Pudemu à u principiu u giallu. Allora aghjunghje cù brunissone è applica à i locu ombrevule. Anu ponu usà gouache rosse. In u risultatu, avemu un numeru di volumine.

  6. Hè dettu di decorarete e casi di rigali è una gran bola d'annu, chì custruisce a figura. Pigliate tonalità brillanti di gouache è applicà a pintura nantu à u vostru propiu.

  7. Nant'à u caprettu di u scimmia è in altri posti aghjustemu u gouache biancu. Aduprà un pinceli finu.

  8. In u cantonu ghjustu ghjusta, aghjunghje una parrazione congratulativa. Pudete prima appricà cù gouache rosse, è aghjunghje pocu accentu à i lettri cù a pintura bianca.

  9. Cartellu d'annu 2016 cù u vostru propriu mancu!

Stengazeta per l'annu novu - struzzione urdinata

Sì avete bisognu di disignà un diurnu di u periodu di l'annu pè a scola, è ùn avete micca dati artistici spiciali, in questa classa maestru hè per voi. À u cori di u ghjurnale riunite u piacè, per ellu scrive, avete bisognu di qualchì forza è pacienza.

I materiali necessarii:

Staghjoni basica:

  1. Facemu un pappaghju di colore di sfarenti sfumature è u cutaghju à quelli di tanti grandori. Per una trama di l'invernu, hè megliu coglie i sfumaturi blu di carta, ma se vulete fà un ghjurnale di parete urdinariu è uriginale, piglià un carta di rossi, giallu è giallu.

  2. Fate ognuna squatriata parechji volte per chì un triangulu hè formatu da ellu.

  3. Dopu, avemu chjudiate parechji modelli è, avè apertu l'altezziunale, aghjustemu una varietà di flussu di u bonu di carta.

  4. Guariscenu i nostri nostri flucone di neve nantu à a basa per l'annunziu cù u pegnu clerical.

  5. Da u paper groupe, aghjustemu un grande rectangulu, in u quale u parolle cunsultate sò stati. Puderanu scrive nantu à una informazione o scritta da sè stessu. Una carta di Natale predilettu facenu.

  6. Cola a cartolina nantu à a pittura amarica, è poi - nantu à u cartillariu.

  7. Blu gouache, scrivite: "Felice anu annu!".

  8. Schemucci u parete diurnu cù patetti di gouache è gel pens.

  9. Finalmente, nantu à u sfondu biancu, pateanu i sequins in a forma di fiocchi di neve.

  10. Cartellu d'annu 2016 - pronto!