Poemas per u 23 di fugliu i figlioli di e donne - curretta è divertita cù nomi. Felicità in verse nantu à u ghjornu di i difendenti di a Patria u 23 di fiancu 2017 i figlioli 3-4

In u Ghjinnaghju, immediatamenti dopu à i vacanze invernale, i chjovi in ​​i scoli principianu à circà i poemi nantu à u 23 di fubbe ghjente . Sicura chì sapanu chì ùn esse micca esse classi à i scole nantu à u Difunoru di Patria, ma cumu si lasciate i picciotti senza felicità? Questu hè beni cunnisciutu à i ghjovani difendenti - ancu i zitelli di 3-4 a classi aspetta à felicità di u 23 di frivaru. In regula, i celebrenzii dedicati à l'avvenimentu sò stati in scoli prima di a festa di solunione. In a matinee, e fiorini di a classe apparùppanu davanti à i picciotti è i so dadi, lighjendu pochi brevi è ancu divertitivi nantu à i giovani giudaichi, l'esercitu, a marina ... Quatrains cù nomi sò assai populari oggi - ognuna delti cite u nome specificu di u zitellu. Certu, felicità à i zitelli di u ghjornu di Difensore di a Patria, ogni unu di elle pò esse enthusi una carta personalizzata cù u versu di Viktor, Vyacheslav, Sergei, Gennady, Alexander. Dopu avè ricivutu tali postale, un ghjovanu, anche riri, tutte di stà à sente a so vita.

Pochi di divertente per u 23 di fugliu i ragazzi di i zitelli di a classa - Quatrains shorts longu nantu à u ghjornu di u Difunoru di a Patria 2017

Preparatu un concerti festivi per i picciotti è i so dadi nantu à u ghjornu di u Difettore di a Patria, i zitelli puderanu amparà rimi cortesi di "eroe", è i so "sfruttati", per cantà canzone-alteratorii annantu à "patrici chiatori". Pruvate à fà u cuncertu di u prugramma u 23 di ferraghju includeu qualchi rigali divertenti nantu à a festa, è travaglii serii nantu à l'Armata Russa. Ùn pò micca impegnà longa ricerca per i versi necessarii in Internet, ma sceglite l'opzioni fatti piacevuli nantu à sta pagina. U ghjornu di u ghjornu, i picciotti, sapemu, Una festa impurtante! Piglia tutti i cose! Avemu da fà u travagliu per voi! Scurdate di e cura è andate per un caminu! Hè u tempu d'avè un restu! Perchè tutti l'annata Tenite una mila difficultà!

Felice festa, u nostru caru miu! L'ochji felice è i difendenti di u paese! Sinsignate, chì tu trova troppu chjucu, ùn sò micca impurtante di felicità! Vulete a buntà a felicità, per ghjunti hà vintu è hà crisciutu. E un bravu attu da a notte, Eroete diventa brava è brava!

U vintisintu terzu di frivaru U ghjornu spéciale per l'omi, Perchè a vive cum'è voce, carusi - Conquerors of peaks. Ùn ci vole micca di curazione, Tutti sò pronti per andà in battaglia, Per pallà per a Patria, Per guardà a pace. Forsi si voi, cumpagnu, vi prumittimu di andà à l'esercitu, sceglite assai e strade è fècenu nemici di a terra

Poveri insoliti cù i nomi di picciotti u 23 di frivaru 2017 da i zitelli - Donnendu felicità in u ghjornu di u difendatore di a Patria

In tempu di ricerca per i prugrammi di felicità necessariu per i raggioli u 23 di frivaru, assicuratevi di cunsiderà l'età di i "destinatarii". Certamente, listening to sad, serious, long poems about the exploits of Russian and Soviet heroes to boys of 11-13 will be boring. Ma certe ancu certezze pulitiche "pirsunali" in unorii d'elli. In quattru o ottu linii di sti pochi, Vasilyev, Ivanov, Denisov è Konstantinov parranu di i caratteristiche caratteristiche ... Qualchì ti dugnu un pocu di esempi di versi originali cù i nomi di i picciotti. Aduprate certecesement, truvate in u web stanzi similari o ancu pensate à ogni unu di i vostri cumpagni di classe cumpagnie, dedicate à ellu personalmente. Basil significa royale, ùn sò micca infurmatu di i rè, ma ripiglià i rigali - I mo poesi sò più rapidamenti, Dai, vi felicità in questa festa di frivaru, è glorificà l'armata, forti ùn hè micca in vain. À voi Vulete a vita per un centu anni, Sò un bonu amicu, Sò, ùn vulete micca di grassi!

Parenti à u ghjornu masculinu, Sergey. I vini di vinu incù top pour, Posa nantu à a tola pronto. Ciemu celebremu una festa impurtante. Seremu seriu. Sì avete bisognu di prutezzione - Innate micca una quistione!

Olvidà Oleg, preoccupa, Avemu a furtunità d'oggi, Pospicà u vostru travagliu, u 23u hè ghjuntu, Cumu vi fate felicità! Attempi Dream! Eppo più à voi, vulete chì ciò chì creaste.

Poonies-felicità à i figlioli nantu à a festa 23 di frivaru 2017 - Sorpresi da e fiorite di a classa in verse

Puderanu a felicità poètica pè i zitelli nantu à u Difunoru di Patria, piglià in contu u nùmeru di picciotti è e zitelli in a classe. Sicura chì serà più faciule d'urganisate parollate in quelli gruppi di scole, i picciotti sò assai menu di i zitelli - anu da esse datu tutta l'attenzione. In questu casu, sarà facilità à preparà indipindente (persunale) versi-felicità - diventeranu una veru sorpresa di u concerti festivi! In l'eventu chì i picciotti in a classe sò assai più grande ca i cumpagni di i so cumpagni, hè megliu avvicinà cun un performance di gruppu - una dramatizazione di u poema nantu à a guerra, esercitu, armata, paratroopre, etc. In a nostra classe, i picciotti sò excellii, Sempre aiutanu i zitelli. Ma sò "indecenu", ùn avemu micca trattatu cun elli. È oghje u vostru vacanze, noi, avemu a felicità di u core. Perchè sempre bè studià perfetta bè, È avete a guaranzia circa a stessa. U ghjornu di ferraghju hè tutte di cura, Questa sì sempre cusì. Prutene e persone, a so patria è ùn persinu micca u nostru bocca!

Classmates - boys, About war, reading books, Learn how to protect, Protect the peace of Motherland! Avemu a felicità di l'oghje, Cumu a festa principale di l'omi, Curaggiu, vulemu curaggiu, senza parolle superfluvule, vulemu dì, Avemu bisognu per voi, è crede chì in un duru tempu, Sò santu, l'obbligu di un suldatu, è prutegge a Patria è noi!

I nostri caru picciotti, Avemu cunnisciutu di principale, Ùn hè più forte chì voi è più intantente, Sènnu fieru di voi tutti! Felicità, carusi, u ghjornu di u Difettore di u paese, È mentre chì site cun noi - Ùn avemu micca paura di e minaccii!

Boni poemes per u 23 di fugliu 3-4 classi di cumpagni di i criterii in u ghjornu di u Difunoru di a Patria

Preparing to congratulate your classmates, girls of grade 3-4 can make each of them a gift original with their own hands. Pò esse un spiaggia, un avianu, un pannellu riprisentatu battagghi, scrive. In presentazione di stu presentu à u zitellu, a zitella pudia leghje à ellu è un versu curtu curtume nantu à u ghjornu di difendenti di a Patria. A probabbilità, à u concerti festivi in ​​onori di l'omi, ci sò i papi è aviani di i zitelli. Ùn vi scurdate micca di elli: aprendu un pocu "adulti" è i poesi di i zitelli è invitenu i zitelli par felicitate i so genitori. - Un ghjovanu bughjone, ùn teme micca l'ostaculi È a curazione di tuttu ciò chì sorpassate. Difettariu di a famiglia, un suldatu veru, Sapete quantu è sapete. Iò ti vògliu nantu à questu ghjornu di ferraghju Ghjustu è sàviu per diventà, Allora u papà è a mamma hà amatu è l'eseriu scurdate i vostri cissus! Cunnisciarà per esse u più valente, crede à mè, È tutti cunquistà l'oceani, È vanu senza la vrigogna è a perdita, Perchè tutti i vostri piani saranu vera!

Tutti i zitelli sapi nantu à u big planet: Ghjurnata di u difensore di u paese - U più ghjornu in u mondu! Dà i regali di e donne, Pies bake, Mamma, Dad in questu vacanze Dà un ripertamu! Hè per quessa chì u ghjornu hè di farraghju. Comu piace assai: Per rigali, sorpresa ... True, carusi?

Sò un eroi è un cavaleri à mè, sò Superman, ùn aghju micca belli. Sò u prìncipe elettu in u mondu. Vogliu felicitàlulu. Dopu tuttu, questa festa hè stata per right - Day February 23. Di i bogai ch'e sò sicuru, salvu puderete pudè. Quandu Don Quijote di i dragoni malvini Sè prestu per pruteggiri, Amore, furtuna è salute. Vogliu desiderè. Preparatori per u concerti festivi nantu à u Difunoru di a Patria à a scola, selezziunate poemne adatti per l'avvenimentu festiu u 23 di fubbe . Quandu u dispensu poechi à i fimmineddi, cunzidenu quanti ghjente sò in a classa. Se ci sò assai pochi di elli, menu di deci o oci, sarà fácil per preparà una sorpresa imprevisible è poziu persunale per ogni unu di i cumpagni di i classi. Certu, felicità di i poveri di i picciotti, anu bisognu di dà ancu sorghji, chjaru è piacevuli, fatti cù i so proprietà. Classmates, sicura, cum'è u mudellu di un mini-ariavucu, un spurtice di ghjocu, una figura di qualcosa di qualchì arma. Preparate pè e vacanze in classu in anticipu, è u Ghjornu di u 23 di ferra à a scola serà praticatu da tutte parechje persone!