Cumu risponde à a prima eserci sessuale di una figliola addevale?

Probabilmente tutti i so genitori soani chì u so ziteddu sò sempre ristrettu chjuve, ma i zitelli sò crisciuti è di volte ùn ogni pezza ùn cogghianu u mumentu chì a so figliola trasforma in una donna. Vogliu cuntrullà u mo figliolu, perchè ùn vogliu micca fà affare gravimenti, è poi soffre. E dopu avè accidivatu o micca amparatu chì u tesoru di a to figliola ricivutu a so prima spettaculu sessuale. Avete bisogna chì a filla si porta, cum'è l'hà risuscitatu.

Ci hè una pregunta chì fà? Tuttu addipenni di l'età di u zitellu, perchè s'ellu hè 12-13 anni di età, hè una cosa, ma se ellu hè 17, hè una altra cosa.

Comu dicenu tranquillità, solu a pace.

U più impurtanti ùn hè micca:
Questu hè chì ghjè accadutu, avete a cunciliari è accetta tuttu cun tranquillu. Se tenete una rilazioni fiducia cù a to figliola, deverà aiutà cù u so supportu, amori, cunsiglii, diventà un amicu vivu per ella. Serà bellu bè chì a mamma, com'è un amicu vivu, pò diri à a so figliola nantu à a so prima esprissioni sessuale. In questu casu, ùn pudete micca entra in tutti i dritti è preparate pè u fattu chì a figlia pò esse dumande. Scandali è tanti canisteri pudete pruvucà a partenza di a fossa di casa. A megghiu scelte hè di diventà u megliu amicu per a vostra figliola, capiscendu, accettendu, aiutà è amassi, è ùn avete micca impeditu à truvà una ragazza cù u so sposu (ancu s'ellu ùn piace micca à a so scelta).

I paisani anu bisognu di sapè chì e quì chì a so figliola si scontra, altri i so rilazioni cù a so figliola pò veninu à un pause. Se ùn permettenu micca a vostra figliola fora di a casa è di chjude a so casa dopu à a scola, questu puderanu pruvucari una depressione prolongata, chì pò esse un suicidio. Avà sapè à a prima esercitu sessuale, hè necessariu cunciliarià cun ellu è pruvà stabilisce una relazione di cunfidenza cù a so figliola, hà da esse sicura chì in ogni situazione di a vita pò esse torni à a mamma, à una donna anziana chì ùn deve micca solu boni cunsigli, ma ancu sustene.

Spiagnate à a to figliola chì se u so ghjovanu hà veramente amata, ùn ùn insistia micca à u sessu, chì avete bisognu di sapè micca. Sò bisognu di una figliola per spiegà tutte e consigli di u sessu prima di u matrimoniu. U zitellu deve stabbilitu per elli internu cunferenziali cunnessione, chì ellu ùn viaghjà senza tortu per-à u cuncepimentu di u so successu successu.

Certi rakkomandazione pratichi:

  1. Dopu capiscenu a prima esprissioni sessuale di a to figliola, cumencia à a cunvegazione in una tranquillità, cumu si parlava annantu à un sugettu ordinariu.
  2. A conversazione ùn deve esse senza longa instructiva moralizante, u zitellu hè difficiule per un pezzu in tempu à esse attenti.
  3. In a vostra conversazione, spiegheghja à a to figliola tutti i prosa è cune di u prima sex. Fighje fatti biologici, chjamati i cose da i so nomi.
  4. Ùn ci pò micca esse bellu cattivu di a vita sessuale di una persona, perchè volumes d'infurmazioni enormi scorri da a memoria di u zitellu.
  5. In u nisun casu, u zitellu sia intimuritu d'avellu parlendu di e malatie trasmissione sessuale.
  6. Se a to figliola fate una quistione, ma ùn sapete micca a risposta, ùn averite micca di spiegà cun ellu. Pruvà truvà cù e so risposte à tutte e so pregunta.
  7. Dopu à a cunveglia, avete bisognu di verificà chì u zitellu hà maestru maestru di l'infurmazioni basi. Un bon indicatore hè chì u zitellu dopu à a cunversazione, ci sò sempre e pregunta.
Sì a prima esprissioni di una fianna addevu ghjè accaduta senza u vostru sapè, ùn hè micca a fini di u mondu. Inoltre, u vostru scopu principalu hè di aiutà u vostru zitellu scrivite e ricchezza di l'intimità fisica trà un omu è una donna è diventate un amicu vivu chì si sustene è aiutà sempre.