Cumu si i figlioli sò pronti per a prima classe

Mandendu un zitellu à a prima classa, i genitori ùn sò micca intruduciutu solu cù a compra di l'accessorii sculare necessarii, sò turmentati da parechje dumande. Quantu hè prestu u zitellu per fà u primu passu à una vita indipendente?

Avarà da andà à a scola cun piacè o cun scandalu? Cumu sviluppu e so relazioni cù i prufessori è i furrieri? E in generale, cumu si i figlioli sò pronti per a prima classa? Una multitùdine di dumanzii nantu à i regimi di u ghjornu, relazioni in a scola, nutritura ...

Chì duverà i zitelli puderanu fà quandu anu andatu à a prima prima? Cù sta parente, i genitori tornanu à i duttori, è à i maestri di kindergarten, è ancu per "parenti spirimintatu". A data, ci sò assai prucessi per determinà a preparazione di u pre-maistariu à a prima classa. U zitellu deve esse preparatu intellettuale, suciallyu è emozale.

A presentazione intellettuale mostra u livellu di cunniscenza di u zitellu in i preedizzioni nantu à u mondu circundante, nantu à i fenomeni di a natura, a capacità di custruisce relazioni cause-effect, l'abilità di farinziunà logica. È ancu a sperienza per agruppari oggetti in gruppi cumu cun certi caractères. Pudete cuntene un teste per i primi università per l'espansione è i sapori. Per esempiu: quandu di disegnu un disegnatu cumplicatu, u zitellu deve esse pussibile sottumessu un lapis, gràzia i ligne chjaru è fà relazioni exacti. Cumu cuntrollendu a memoria, una leghja curta sia leghjite, chì u zitellu deve parechji pruponi à u testu. È dinò parechje carte cù l'imaghjini di l'oggetti. Tuttu hè beni, se semi o quì tutti l'articuli si vedenu chjamati. Inoltre, u zitellu deve cunnisciutu l'alfabetu è esse capaci di cuntà à cente. Ma a capacità di leghje da i futuri primatori ùn hè micca verificatu.

Per esse, se un zitellu passa à un novu tipu d'istituzione educazione, cum'è un collegium, un gimnàsu o un liceu, deve passà una prova più seria di a cunniscenza. Pudete mette in una istituzioni d'educazione solu nantu à una basa competitiva, basatu nantu à u risultatu di l'entrevista.

À l'entrevista, hè unu di i genitori, cum'è una cumanda cumpostu di un maestru junioru, un mistieru medico è un psicologu chì stabiliscenu cumu u zitellu deve esse prestu per a prima classe. Pruvanu l'abilità di un zitellu per leghje, scrivite, cuntatte, u livellu di sapè in lingua straniera, è vede cumu si sviluppa a memoria auditiva è visuale, se u zitellu hè attente, se puderia cuncintraze in una cosa è cusì. Dopu à a cunveglianza, hè cunclusu chì u zitellu hà l'apparechju per apprendre in una istituzioni d'esse e se ellu hè prestu per e carichi, chì include u prugramma di l'istituzione educazione.

Emotionally, u zitellu hè prestu prestitu per a scola, quandu ellu hà capaci di rializà un postu chì ùn hè micca sempre interessanti per ellu, quandu puderia debilitavanu a so reaczioni impulsivi. A presentazione suciale hè visibile cum'è u zitellu hè capacitu di cumunicà cù i pari, hè capaci di sente è cumpiacatu i richiesti di u maestru, pò currete u so cumpurtamentu, adattendu à e liggi di u gruppu di i zitelli.

Sicura chì una petite persone, pisendu in u percorsu di una grande vita, deve esse indipindenti. Questa hè a qualità chì sviluppa in u zitellu longa prima di l'ingressu à a scola. Ind'i allora manghjà, vistitu, buttone piuviti, coglie furnizzioni di scole in una carte, u zitellu deve. Se torna da a scola, u primu graderete piglia pranzu in solitu, allura hè cunsigliu d'insignà à l'usi l'aparicitati di a casa, perch'ellu puderia calduzzà o cibo un alimentu simplice.

Ùn vi scurdate di a sicurità di u to figliolu. Hè bisognu di u so nomu, u nomu è u patronimicu, per sapè u nome di i so genitori, induve e quali travagliavanu, anu da pudè contactà per telefunu in ogni mumentu. Sapete a percorsu à a scola, u nùmeru di trasportu, se avete a ghjustificà à a scola. Hè particularmente impurtante di cunnosce i reguli di a sicura - di ùn parlà micca è ùn andà in un locu cù l'intarissimi, caminate versu l'abbanni esterilizati è a materia.

Inoltre, prima di mandà un zitellu à u prima scelta, avete bisognu à vederle à i medichi. U zitellu deve avè una carta di vaccinazione, chì cumporta vaccinanti mandatori contra u simbolo, rubèli, diphtheria, l'hepatitis, i tetanus, la scherzi è a poliomyelitis. Hè necessariu di passà esaminazione da specializati strette: ENT, neurologist, oculist, dentista è logu terapistu. Basatu nantu à i risultati di l'esame, u terapeuta facenu una cunclusione è emette un certificatu di u livellu di u sviluppu fisicu di u futuru universitariu. L'ultimu innovazione per l'esaminu di i primi diploma hè u passaghju di a prova di Ruthier, chì vi permette di valutà l'travagliu di u cori in l'exercitu. U cunsidereghja in seguente, in 15 seconde u pulsu hè misurata, dopu chì u zitellu hè stata tranquilla durante 5 minuti. Allora, per un minutu, u subjectu deve fà 30 situazione, u pulsu hè misuratu durante u primu è l'ultimi 15 seconde di l'esercitu. A prussima, una formula speciale calcula l'indiquenza di l'attività cardiaque (PSD), chì vi permette di definisce u gruppu fisicu di u zitellu, ancu a carica permessa in i educazioni fisichi.

In più di i zitelli, i genitori devi esse listessi per a prima classa. Hè impurtante per esse rializate chì u zitellu hè cambiatu, acquistendu novi interessi, acquistendu cunnosce novi parenti chì l'opinione hè impurtante per ellu. Ùn hè necessariu esaggirate e prublemi di u maestru o u futuru studiente. I parenti spiegàvanu à u zitellu chì u maestru hè una autorità chì hè rispittata. Dopu tuttu, solu chì i genitori è i maestri travagliani cù u zitellu in a listessa direzione, riparanu i cunniscenzi ricivuti in a scola, pudemu parranu di a qualità di l'educazione di i zitelli.

Vulendu aiutà à l'avvene di primu grader per adattà à e novi cundizioni, i genitori spessu recorreranu diverse corsi preparatorii, i scole, i clubs, utilizzate i servizii di tuturi, fate u zitellu in tutti i circles possibli. A volte u tempu a carica ùn hè micca pruduttu per i zitelli, sò pronti à odià furmazione, chì ùn sò micca diventate in scoli. E quarchi u zitellu venenu à a prima classa dopu l'attività preparativi è i so sapienti supera u livellu di cunniscenza di altre studiente. Questu hà datu à u fattu chì ellu hà obligatu à passà materiale chì ellu sapia, ùn hè abituutu è micca interessatu in a scola. U vechju bonu "regula di u mezzu d'oru" aiuta per aiuta à determinà i genitori l'avvisuità di a preparazione uriggistica di i so figlioli. Dopu tuttu, u principale hè chì per attistà lezioni in a scola, u zitellu hà ricivutu novu emozioni pusitivi è novi amichi in più di u novu sapè.