Stètica industriale: "ventilatori", lampade gola

U dissenyu industriale in l'internu hè sempre pertinenti. Questu hè chjaru cunfermatu da u culore originale di luminaria di gulini, disignatu da u Margus Tribmann pè a cumpagnia estonia KEHA3. Lampi muderdi sò fatta sicondu i patroni di i pipi di ventilazione -Tribmann hà dichjaratu chì stu disegnu industriale hè surprisingly elegant è concisione.

A gamma di guleghja includenu mudelli di variate diametri è longhi chì permettenu di fà "fàcciu" facilmente allora à l'uffiziu è di l'interna. "Tubi" flessibili ponu accettate à ceilings, pareti, toli, rimbursati in u pianu o pedestalli decorattivi. Elementu mobiliu "dovutu" di i lampi vi permette di ruttore è "pull" in distruzzioni diffirenti, focu a luz à u puntu desideratu. A caratteristica di metalli furnisce "pipa" cù forza speciale, è u repertoriu di pruteurite di u poliurettu guarantisci a resistenza à u danni.

Pudete cumprà ogni mudellu da a catena di a gulecha o ordine una luminaria individuale in u stili "ventilazione" in u situ web ufficiale KEHA3.

A luminaria di guletta sottumette à l'elegante minimalismu di l'internu

U "pipi" decorattivi aghjunghjenu l'uriginalizazione à u gabinete di l'ufficiu

A photo di prufessione di a catara di goccia in u situ web di KEHA3

A versatilità è a pratitetita sò un'venzione induve di i lampi di ventilazione