Chì avete bisognu à fà ogni ghjornu per conservà a vostra salute

A salute hè a cosa più prezzica chì a natura dà. Avemu ricevutu tali rigalu per u primu anniversariu. Ma quì hè quì l'oddità: una persona ùn pruteghja u prublemu di quale ùn sia per nunda. Hè, senza pinzari allora di u futuru, rende stu donu inestimabili.

Andà spende a so salute finu à chì i primi allintanti "campanile" anu aghjustatu. Eppuru chì parechje spessu è i primi signalazioni nantu à l'aiutu chì u corpu ci duna, ùn pagà micca. Questu hè particularmente cusì à i ghjovani, chì crèdenu chì a salute hè una fonte ineschebile. Cusì pudetebbene bevi senza u danni, fume, avete tuttu ciò chì u vostru cori vulete, passanu assai ore à u lettu in fronte à a pantalla di a TV o à pusà davanti à u monitor di l'equipaggiu. Ma quandu hè impussibile ignorà i signali SOS chì venenu da a prufundità di u corpu, una persona vene in disperazione. Hè quandu avemu principiatu per frenzarià cercà a risposta à a question: "cumu restituisce a sughjura di a salute"? Perchè ùn avete micca de risponde à stu tipu dumanni per prevene una situazione perchè una situazione perpetente di a vita, dumandate l'altru questu ora una pregunta: "chì deve mi fazzu ogni ghjornu per conserva a mo salute"? In fatti, ci hè, per suprattuttu, un modu da stu situatu. Hè vale a pena per una persona per simpricimenti capisce ciò chì hè veramente più impurtanti: uttene un piacè di dubbiu o una vita sana sana. Allora, dassi dunanu u primu cunsigliu per guidà u vostru viaghju per a salute. Stu cunsigliu hè universale è pertinenti per ogni persona è in ogni momentu. A più impurtante chì deveru bisognu di ghjornu per guardà a vostra salute hè di trasfurmà quantu pussibule. Ùn hè micca nunda chì ci hè un dicenu chì u muvimentu hè vita. Infatti, questu hè veru. L'omu ùn hè micca una pianta, era urigginatu prugrammatu per l'attività di motore. Per quessa, a prima regola chì deve esse scordata: per mantene a salute à tuttu u ghjornu, carcendu i vostri muskoli, ùn site micca persone. È se u travagliu hè sedentariu, da questa situazione pudete truvà un modu. Diciaremu in i rotizzioni trà i casi pudete fà ghjurnate di l'uffiziu. Ùn ci hè nisuna pussibulità di sia, ùn anu micca baraunà è dopu à u travagliu da almenu 15 minuti di ghjornu à u sforzu fisicu. Cusì, parlemu micca nantu à a seconda regula, observendu chì puderete aiutà u vostru corpu sempre in cagione. Hè impurtante per una persona di seguità a so dieta. Hè necessariu di manghjà raziunamente, in modu equilibratu, perchè chì in a vostra dieta, ci hè una cantina suficiente è a ratio curretta di prutini, carbuidrati, grassani, è ancu vitamali è traccia elementi. A terza regula hè di gudirla vita, per circà tuttu in tuttu. Ùn vi scurdate di fà cumpiimentu à l'altri ughjettu. A gioia, datu à e persone, ritorna in veru. È dinò aiuta ancu aiutu u nostru corpu fermu toned.

Quandu i medichi di l'Orienti credi, a caccia ùn mancu immediatamente manifestazione nantu à u livellu materiale. Prima si forma in u nostru capu, hè generatu da a nostra mente, u nostru pensamentu. Cusì, hè impurtante per a priservà a purità di i vostri pinsamenti, è ancu di mette in a vostra vita futura in bona salute.

Ma hè interessante chì i nostri predecessori guardianu a so salute, chì eranu fà per questu? Oghje di un stiltu di salvatoghji anu infidatu in quelli chì avianu prima davanti à noi, di una primicida età, è anu passatu da una generazione à l'altru com'è una bona tradizione. Bonu, per esempiu, in a mattina i zitelli sò stati furzati per lavà l'aricchi. Ci hè chì u rituali ùn hè senza significatu. Chjosi orientali anu pruvatu chì hè nantu à e cunchju di e gricchi chì ci sò assai pezzi biologichi attivi, chì l'estimulazione di quale hà un effettu benèficu in quasi tutti l'organi internu. E i nostri antenati furzavanu l 'membri di a famiglia per lavbevi e so mani cù cura, finu à ogni ditte. Quand'ellu fù tentativu, vicinu à e unghji nantu à i dete ci sò, è ancu in l'auriculate, birizuri attivi, chì u massaggiu pò aiutà u travagliu di l'organi internu. I nostri ancistaturi anu ancu cunnisciutu è amparatu i so ziteddi chì averebbe un servitore tuttu pianu pò purtà. Eccu un'altra ricetta per a longevità da i nostri babbi - hè passighjati regula in i carrughji è ogni sorte di viaghji à u boscu. Quandu u vignetu proverbiu russu dici: "In u pinu - per pricà, in u beditu - per divèrntu, in l'spruce - per furtuna". Cum'è sàviu cum'è i nostri predecessori eranu, sapianu l'energia curativa di l'arburi. True, istituemu prontamente chì micca micca tutti l'arburemi sò capaci di migliurà u corpu è l'anima umani. Dopu tuttu, ci sò l'arbureti chì pudemu nutriscà cù l'energia (questu hè u pinu o u beditu per esempiu), ma ci sò quelli chì, à u cuntrariu, hè stata tolta da quale (aspen o chioppiu). Ma ancu altri arburemi sò capaci di benefiziu a nostra salute - assuliscenu perfetta sensazioni doloroso, sguassate di l'organu incruciatu u eccessu di l'energia accumulate quì. Di sicuru, i sceptichi moderni ùn anu micca accunsentutu cù questa provision. Ma hè questu quì chì u spassighjate in spiaggia, a cumunicazione cù a natura, sò di beneficiu à a nostra salute, hè impussibule di sfida. Per quessa, oghje ghjornu in u parcu o foresta vi aiutà à rinfurzà a vostra immunità, restaurate a forza è a pazità di mente. A pulizia hè una altra chjave per a bona salute. Comu avemu dicitu prima, sicuru, prima è primurale purità spirituale hè impurtante, ma ancu physica hè ancu impurtante. Hè assai impurtante per observà in modu rigurosu a hygiene persunale, cum'è a saziariu di travagliu, u restu è a casa. Dopu à sta ricunniscenza forsi certamenti i salvi di parechje malatie.

Sfurtunatamente, ùn sò micca such pills magic, perchè sempre per tutte l'omu da tutti i morti. Una bona salute hè un travagliu ghjurnalettu duru. Eccu quì chì sò parechje ricunniscenza di ciò chì pudete aduprà cum'è ora per aiutà u vostru corpu cango. Pigliate cunsece cose (fate un pocu) per fà di ghjornu! Prima, da a più giovani, observe a vostra dieta. Ùn vi permette micca di manghjà a fast food. Perchè a to table hè fresche è verdura fresca ogni ghjornu. Eat food rich in Omega-3 acids. Hè necessariu puru di riduce l'ingrossu di zuccaru consumitu per ghjornu. Siconda, travagliu da i vostri addicenzi di vita (alcoolate, fume, etc.). Tercero, sempre chì sia pussibule, minimizà u cuntattu cù i sustanzi chimichi. Inoltre, per salvà a vostra salute per parechji anni, avete bisognu di passà assai, per ùn succorsu à u stress, è dinò in furia sempre u core à mantene a chiarità di u pensamentu è in a età vechja. Eccu i regule fundamentali chì vi aiutanu à salvà è di rinfurzà a vostra salute. A cosa principalu hè micca esse mandatu per seguità tutti i ghjorni.