Storia di a creazione di scarpi

Tutti sanu chì a storia di a creazione di i scarpi anu più di mila anni. Cridendu chì i nostri alevili distanti averi avè addivatu i so pedi. Chì era u primu calza? Cumu si cambienu i sposi cambiani à u tempu? Cumu hè ghjunghjenu u stilu mudellu?

A storia di creà i scarpi hè assai interessante. Dopu tuttu, ogni epica storica hà avutu una nozione différenti di bellezza è comodità. Ogni statutu, ogni ghjente hà a tradizione è e caratteristiche propii. Cusì, i scarpi sò cusì diverse.

U primu calzature hè statu creatu da uvunu solu com a mezzu di prutezzione di e cundizzioni ambientali avversi. Hè state in i tempi di u cambiamentu climaticu dinù. Chì avè pussutu avè pensatu chì i scarpi ùn sò micca solu un modu di prutezzione, ma ancu un elementu di stile. L'historiadoru americanu Eric Trinasus da l'università privata di Washington hà ghjunghje à a conclusione chì i primi calzature appareru in l'Europa occidentali 26-30 mila anni fà. Per fà cunseicce cunclusioni, u scientistu hà aiutatu à studià i scheluli di e persone chì stavenu in stu territoriu durante u paleuliticu. L'invelleru hà fistutu l'attraversu a struttura di i pettini. Avìa nutitu chì u dettu s'hè addisatu, è più tardi ci era cambiatu in a forma di u pede. Questi signali indicanu l'usu di i scarpi. Sicondu i scientisti, u primu calzature era quarchi cosa cum'è piuvitoli fatti di pelli di u pelle. Quessi tocchi anu insulated da l'internu cù l'erba secca.

In l'Anticu Eggittu, i scarpi sò digià un indicatore di l'estatus di u patrone. Sò scarparati sò ammessi solu per Faraone è a so seguante. Hè interessante chì a mòglia di u faraonu ùn era micca di quelli eletti, è perchè era stata obligata di camminare nuttane. In quelli ghjorni, i scarpi sò sandali fatti di foglie di palme o papiru. À u pede, sti sandali sò stati attaccati cù l'aiutu di stivelli di coghju. Eggiziani notables anu stallatu sti straps cù pedichi preziosi è disinni interessanti. U prezzu di tali sandali era assai alta. L'anticu historique greco Erodotu in i so opiri citatini chì a produzzione d'un paru di sandali per u faraonu fù partutu da a quantità chì era uguali à l'annu annu di a cità cintrali. Malgradu questu, in u palazzu di u faraonu è in i tempii ùn era micca permessu di caminari in i scarpi, cusì i sandali sò stati abbandunati sottu u pusitu. I prudutti moderni ùn ponu mancu fà imagine senza un timore, chì hè stata inventata in l 'Eggitu anticu. A cuntrariu di i sandali preziosi, i scarpi cun tacchi ùn anu purtatu senza faraoi è sacrificadori, ma da viddani pitrulifieri. Tacchi cresce una furmazioni addizzjonali, aiutendu à i campagnari si movenu nantu à terra sdirata longhi.

L'Assirri antichi travagliavanu i scarpi, una cosa superiore à i sandali di l'Egiziani. I sandali Assireri sò stati supplementati per una volta per prutegge u talellu. Inoltre, avianu un altu piucianu in i so pidali, chì in l'aspettu parevanu muderni.

I Ghjudei anziani in u corsu anu avutu i scarpi di lignu, cuir, canna è lana. Se un invitatu rispettu à a casa, u patrone hà avutu ripiglià i so scarpi per affirmà u so rispettu. Inoltre, i Ghjudei anu un usu interessanti. Se dopu a morte di u so fratellu ci era una veduvi senza zitella, u fratellu era obligatu à casu cù ella. Ma a donna puderà liberà u maritu unicu da questu impiegatu, sguassà publicamente da i so pedi un sapori rituali. Solu appressu à questu, un ghjovanu pudia riesce una altra donna.

U primu calzature, disignatu solu per a pruteggiri u pede da u danni, ma ancu per a beleza, apparse in Grezia antica. Sapori grechi anu sapè à fà micca solu sandali primitivi, ma ancu i scarpi cun rigalu, stivali senza un calcitone - endomaggiari, stizzi grazzii nantu à lacing. Stu bellu calzature era in una grande dumanda entre e donne grechi. Ma l'avvenimentu più significativu in a storia di calzature era l'invenzione di u parcheghju di i sapori grechi. Finu à quì, ùn ci era micca diffarenzia tra u lustru correctu è mancu, sò stati sposti à i stessi patroni. Hè interessante chì u sviluppu di i sapienze cuntribuitu à l'antichi courtesani greci. Era per elli chì i scarpi martellonu i carnati in a soe di i so scarpi in tale manera chì ci anu tracchi in a terra cù a scrizzione "Segui Me".

Questa hè solu una piccula parte di a storia di fà i scarpi. U più interessante hè davanti.